Waar stemmen jullie op? (in nl)

Gestart door Ahraifi, 06/08/2004 om 12:41:27

miss.F.

Citaat van: ameziane op 06/08/2004 om 16:06:44
IK stem ook links, om dat 'rechtse geweld' een beetje in te dammen. Met rechts bedoel ik CDA en VVD.(LPF is op sterven na dood,omdat VVD alles van Fortuyn heeft overgenomen).



Volgens mij zou je gek zijn om als allochtoon/ marokkaan rechts te stemmen

razafa

#16
Citaat van: ighes op 06/08/2004 om 13:19:36


Ah man... kijk daar hou ik nou niet van, want het slaat nergens op. Je werkt om te leven. En 7000 is echt niet veel.

dus jij verdient meer dan 7000 wat voor werk doe je dan.

miss.F.

Citaat van: afazar op 09/08/2004 om 11:08:59
Citaat van: ighes op 06/08/2004 om 13:19:36


Ah man... kijk daar hou ik nou niet van, want het slaat nergens op. Je werkt om te leven. En 7000 is echt niet veel.

dus jij verdient meer dan 7000 wat werk doe je dan.

mocht ie willen, volgens mij refereert hij naar de salarissen van de ministers

tosyali

ik kan nog niet stemmen maar zou op PvdA stemmen, eigenlijk ivnd ik GL beter maar die krijgt toch niet veel stremmen, dus liever pvda dan CDA

in turkije zou ik waarschijnlijk op SP of BBP stemmen

miss.F.

Citaat van: tosyali op 09/08/2004 om 11:22:39
ik kan nog niet stemmen maar zou op PvdA stemmen, eigenlijk ivnd ik GL beter maar die krijgt toch niet veel stremmen, dus liever pvda dan CDA

in turkije zou ik waarschijnlijk op SP of BBP stemmen

heb je de ned. nationaliteit nog niet? maar ga je m wel aanvragen?

De PvdA heeft het bij mij verbruid omdat je merkt dat ze toch geen tegengeluid laten horen, ze gaan uiteindelijk gewoon mee met de voorstellen van VVD en CDA en dat neem ik ze wel kwalijk, ze voeren op dit moment slechte oppositie!!

himito

Tegenwoordig zijn ze allemaal hypocriet,PVDA,Groen-links etc.Ze veranderen van dag tot dag (zie irak!!)zoals het weer,wat nu tenminste lekker is!!!!

miss.F.

Citaat van: himito op 09/08/2004 om 11:40:29
Tegenwoordig zijn ze allemaal hypocriet,PVDA,Groen-links etc.Ze veranderen van dag tot dag (zie irak!!)zoals het weer,wat nu tenminste lekker is!!!!

Nou de SP houdt wel voet bij stuk, wat je van de PvdA niet kan zeggen en als voorbeeld kun je inderdaad dat Irak-beleid aanhalen, eerst riepen ze dat ze de militaire ' hulp'  daarzo niet willen verlengen en dat de soldaten gewoon naar huis komen en even later piepen ze weer anders, sorry hoor, maar dan heb je als partij geen gellofwaardigheid meer

himito

De PVDA is een beetje laf geworden,ze zijn bang dat de autochtone kiezers niet meer op hen stemmen als ze niet een beetje rechts gaan varen!!!!Sp is OK maar wordt niet sirieus genomen door het volk in het algemeen.

miss.F.

Citaat van: himito op 09/08/2004 om 11:49:42
De PVDA is een beetje laf geworden,ze zijn bang dat de autochtone kiezers niet meer op hen stemmen als ze niet een beetje rechts gaan varen!!!!Sp is OK maar wordt niet sirieus genomen door het volk in het algemeen.

Nou in de peilingen scoort de SP nu goed hoor, hoorde laatst dat ze er nu 6 zetels bij zouden krijgen

himito

Toch kunnen ze niet door drukken omdat ze een mengelmoes van alles zijn krijgen ze op het einde van de rit niet genoeg stemmen!

Sa3ieD

Laatste keer partij voor de dieren.

miss.F.


Ahraifi

Waarom deze topic,omdat ik het nog altijd vreemd vind dat een partij zoals de LPF en andere racistische partijen goed gedijen in steden zoals rotterdam.Jullie hebben vast wel gehoord dat in de grote steden zeer veel buitenlanders wonen.Hoe is het mogelijk dat zulke partijen winnen met zoveel buitenlanders in die steden.Het is toch logisch dat de buitenlanders in die steden de meerderheid vormen en met gemak die partijen de mond kunnen snoeren.Stemmen de buitenlanders niet?

miss.F.

Citaat van: Ahraifi op 09/08/2004 om 13:16:20
Waarom deze topic,omdat ik het nog altijd vreemd vind dat een partij zoals de LPF en andere racistische partijen goed gedijen in steden zoals rotterdam.Jullie hebben vast wel gehoord dat in de grote steden zeer veel buitenlanders wonen.Hoe is het mogelijk dat zulke partijen winnen met zoveel buitenlanders in die steden.Het is toch logisch dat de buitenlanders in die steden de meerderheid vormen en met gemak die partijen de mond kunnen snoeren.Stemmen de buitenlanders niet?

ik denk dat de stemmen van de buitenlanders verdeeld zijn over verschillende partijen, terwijl Nederlanders vooral na die moord massaal gestemd hebben op de LPF. Enn.... er wonen nog altijd meer Nederlanders in de grote steden hoor

En heb je nog evel buitenlanders die om wat voor reden dan ook geen nederlandse nationaliteit hebben

himito

Er zijn onder de allochtonen ook veel veraders,kleurlingen (Sur,Ind,Mol)die rechts denken en doen.Met andere woorden jullie Marokkanen & Turken verpesten het voor ons.Daarom zal het niets worden,er is geen eenheid!Klinkt hard maar is waar.