Waar stemmen jullie op? (in nl)

Gestart door Ahraifi, 06/08/2004 om 12:41:27

Ahraifi

Aangezien iedereen uniek is en ik geintresseerd ben in ons stemgedrag zou het leerzaam zijn om te weten waar je op stemt.

Ik begin bij mezelf,vroeger stemde ik altijd op de pvda maar de laatste keren op groen links.

De reden is omdat ik vind dat de pvda de laatste jaren geen linkse partij meer is.

Lezeres

Ik heb ook altijd al op pvda gestemd, maar ik begin nu toch te twijfelen,
denk dat ik de volgende keer toch op een andere partij moet stemmen
sp of groenlinks bvb

miss.F.


ighes

Citaat van: miss.F. op 06/08/2004 om 12:54:09
Ik stem altijd op SP


Daar zou ik dus echt nooit op stemmen, zelfs wanneer ik helemaal geen geld zou hebben.

miss.F.

Citaat van: ighes op 06/08/2004 om 12:58:38
Citaat van: miss.F. op 06/08/2004 om 12:54:09
Ik stem altijd op SP


Daar zou ik dus echt nooit op stemmen, zelfs wanneer ik helemaal geen geld zou hebben.

en waarom niet?

ighes



Ik heb hekel aan die man, die voorzitter. Verder kan ik me niet vinden in hun ideeen. Ik vind het niet kunnen als werk dat je dan bijna 70 % aan moet inleveren... zou jij het leuk vinden. Als jij zou werken  en je zou 7000 verdienen waarvan je 5000 moet inleven aan het bedrijf. Dat was met Ali Lazrak gebeurd. Daarom is hij uit de  partij gestapt.

Aqsil

Citaat van: ighes op 06/08/2004 om 13:04:52


Ik heb hekel aan die man, die voorzitter. Verder kan ik me niet vinden in hun ideeen. Ik vind het niet kunnen als werk dat je dan bijna 70 % aan moet inleveren... zou jij het leuk vinden. Als jij zou werken  en je zou 7000 verdienen waarvan je 5000 moet inleven aan het bedrijf. Dat was met Ali Lazrak gebeurd. Daarom is hij uit de  partij gestapt.
Jan Marijnissen wordt vergleken met Stalin. Hij gaat onbeschaafde met zijn partijgenoten.

miss.F.

Citaat van: ighes op 06/08/2004 om 13:04:52


Ik heb hekel aan die man, die voorzitter. Verder kan ik me niet vinden in hun ideeen. Ik vind het niet kunnen als werk dat je dan bijna 70 % aan moet inleveren... zou jij het leuk vinden. Als jij zou werken  en je zou 7000 verdienen waarvan je 5000 moet inleven aan het bedrijf. Dat was met Ali Lazrak gebeurd. Daarom is hij uit de  partij gestapt.

ja maar dat is de ideologie van de SP, ze komen op voor de zwakkeren en dat vind ik nou sociaal.

En wat die Ali Lzrak betreft: ik was blij te horen dat ie eruit geknikkerd werd, die vent heeft velen ellende bezorgd toen hij zei dat alle bijstandtrekkers luxe villa's in marokko bezitten

Ahraifi

Het staat in de statuten van de partij dat je eenmaal lid een groot deel van je salaris aan de partij moet afstaan.Als men daar niet mee instemt moet men ook geen lid worden.

miss.F.

Citaat van: Ahraifi op 06/08/2004 om 13:12:22
Het staat in de statuten van de partij dat je eenmaal lid een groot deel van je salaris aan de partij moet afstaan.Als men daar niet mee instemt moet men ook geen lid worden.

precies!!

ighes



En ik als stemmer vind dat onaanvaardbaar, en daarom zal ik nooit op z'n een partij stemmen die zulke idiote regels heeft.

miss.F.

Citaat van: ighes op 06/08/2004 om 13:16:36


En ik als stemmer vind dat onaanvaardbaar, en daarom zal ik nooit op z'n een partij stemmen die zulke idiote regels heeft.

als je de politiek ingaat moet je dat niet voor het geld doen maar vanuit een ideologie

ighes



Ah man... kijk daar hou ik nou niet van, want het slaat nergens op. Je werkt om te leven. En 7000 is echt niet veel.

miss.F.

Citaat van: ighes op 06/08/2004 om 13:19:36


Ah man... kijk daar hou ik nou niet van, want het slaat nergens op. Je werkt om te leven. En 7000 is echt niet veel.

het slaat wel ergens op, je hebt geen 7000 nodig om te kunnen leven, je best rondkomen met minder

ameziane

IK stem ook links, om dat 'rechtse geweld' een beetje in te dammen. Met rechts bedoel ik CDA en VVD.(LPF is op sterven na dood,omdat VVD alles van Fortuyn heeft overgenomen).