wie heeft isbn nummer van het boek "the aith waryagher of the moroccan rif "

Gestart door razafa, 06/08/2004 om 11:16:17

Samariaan

Citaat van: e3ber op 02/10/2004 om 16:10:23
Azul ait Wayagher,

Voor diegene die het boek wil kopen moet naar deze site gaan, het is een nederlandse site weliswaar in het engels geschreven.

Dus wees er snel bij.

http://www.nvva.nl/oosters/645-AFR.HTM

HART, D. M. The Aith Waryaghar of the Moroccan Rif. An ethnography and history. • Tucson 1976. 4to. xxiii, 556 p., many illustrations. (Viking Fund Publications in Anthropology 45) Paper
EUR 110

die â,¬110 is redelijk! jammer dat ik geen geld heb nu

allasian

Zit er business in mischien??Stel als je dat boek hebt een je laat het nog eens 100 drukken of meer dan kun je die toch wel kwijt denk ik.Alleen moet je de juiste connecties zoeken.

Samariaan

Citaat van: allasian op 09/10/2004 om 18:03:43
Zit er business in mischien??Stel als je dat boek hebt een je laat het nog eens 100 drukken of meer dan kun je die toch wel kwijt denk ik.Alleen moet je de juiste connecties zoeken.

misschien als je 100 boeken tergelijk besteld je denk een korting kunt onderhandelen bij die uitgever.

Rifgirl

Beste leden,

Ik heb vernomen dat er een aantal mensen hier in het bezit zijn van een kopie van het boek. Is het mogelijk om hier een exemplaar van te mogen hebben....uiteraard tegen betaling.

MBTiza

Ik ben degene die het origineel in bezit heeft en abrid, ahraifi, saied en ameziane hebben allen een kopie. Dus benader een van hen, zij kunnen deze zo voor je door een kopieerapparaat erdoor heen jagen.

Rifgirl

Thanx!! Heb trouwens gezien dat jij ook uit Tizamourin komt....kom jij toevallig uit DH?!

Rifgirl

O ja, ik hoop dat desbetreffende personen (zie 2 na laatste bericht) bereid zijn om een kopie te maken en op te sturen. Ik hoor het wel en alvast ontzettend bedankt!!

MBTiza

awragh

Azul,

Ik ben in het kader van m'n studie (antropologie) ook op zoek naar dat boek. Ik zou het heel graag willen hebben. Op de uni hebben ze hem niet in de bibliotheek. Dus als ik hem zou mogen kopieren zou ik dat zeer op prijs stellen.

ad qad awem, sraam

E3ber_Tastite

Citaat van: awragh op 03/12/2004 om 18:59:34

Azul,

Ik ben in het kader van m'n studie (antropologie) ook op zoek naar dat boek. Ik zou het heel graag willen hebben. Op de uni hebben ze hem niet in de bibliotheek. Dus als ik hem zou mogen kopieren zou ik dat zeer op prijs stellen.

ad qad awem, sraam

Azul Awragh,

Je kan het boek kopen via www.antiqbook.nl, het gaat je dan wel 110 euri's kosten.

Rifgirl

Citaat van: MBTiziAzza op 03/12/2004 om 18:24:20
Ja kom uit DH jij ook? Kom je ook uit Tizammourin?

Yep, kom ook uit Tizammourin, maar woon niet in Den Haag. Ik had een vermoeden wie jij bent en dacht laat ik het maar eens vragen. En het klopt!

MBTiza

moamin266

wie komt uit  tizamourin ik kom namelyk ook tizamourin

MBTiza

Citaat van: moamin266 op 05/12/2004 om 17:17:37
wie komt uit  tizamourin ik kom namelyk ook tizamourin

hh

MBTiza

wayagher is afgeleid van het engelse warrior...vandaar dat we zulke geweldenaren waren vroeger.