marokkaans paspoort

Gestart door mara, 29/04/2004 om 13:42:21

mara

wie weet wat het tegenwoordig kost bij die oplichters (consulaat) in amsterdam?

Amezian

Volgens mij hebben ze geen vaste prijzen.Je weet nooit wat je wettelijk verschuldigd bent(voor de schatkist)en wat die ambtenaren in hun eigen zakken stoppen.

mara

Daar hangt toch een bord?

Fiko

64â,¬,een zegel van 600DH dus

Dora

ohh..kost dat geld dan????

Idir

Vorige jaar gehaald met 2 zegels van ieder 300 Dirham en aangezien â,¬ 1,- ongeveer Dhm 10,- is, kunnen we zeggen dat Dhm 600,- aan zegels gelijk staat aan ongeveer â,¬ 60,- ;) Als je veel meer betaalt dan ben je waarschijnlijk belazerd... ;)    

Masja

zoals gewoonlijk...hahahahaha

Idir

Citeerzoals gewoonlijk...hahahahaha

Hier kan je het trouwens berekenen..... http://www.gwk.nl/ ;D

Rifleeuw

Zo'n Marokkaans paspoort blijft toch diefstal. Want een nederlands paspoort is veel minder fraudegevoelig etc en kost ongeveer 30 euro ( nu 37,50 vanaf oktober kost het maar 32 euro). Een marokkaans paspoort is makkelijk te vervalsen en kost 60 euro, we worden bestolen bij het leven.

E3ber_Tastite

Ach die marokaanse paspoort, is evenveel waard als wc-papier. Dus als je een keer in nood bent om een boodschap te doen, en je hebt geen wc-papier bij je maar wel je paspoort, dan weet je wat je moet doen.

Chico_Nador

Ben jij nog steeds in het bezit van een Marokkaans paspoort? Wat voor voordelen brengt zo'n idiote papierverzameling met zich mee? Dat je dat durft te vragen op amazigh.nl :)  Die van mij is al jaren verlopen en zal m echt niet verlenen. Zonde van het geld en de moeite.

Tamza

Ik heb 60 euro voor dat groene troeppapiertje neergelegd. Ik werd toen 'geholpen' door mensen die verdacht veel op knaagdieren leken. Het pand leek wel door die medewerkers aangevreten te zijn uit jju3, zo zielig en vervallen zag het eruit van binnen. Ik ergerde me kapot aan de gang van zaken. Die nietsnutten gingen ze3ma in staking. Ik dacht nog: 'mooi, uitgerekend vandaag. Sterf.' Maar ze schijnen elke dag in staking te gaan zodra ze door de bezoekers verteld wordt dat ze aan het werk moeten gaan.

Toen ik die vervloekte paspoort eindelijk in handen kreeg, kreeg ik de neiging om het op de balie van het consulaat in de fik te steken. Ik zou het ook gedaan hebben, ware het niet dat het consulaat Marokkaans grondgebied is en je dus volgens de Marokkaanse wet behandeld wordt. Op het verbranden van een Marokkaanse vlag of een Marokkaans paspoort staat een zware straf omdat het eigendom is van de overheid. Beter hou je je frustaties dus in.

MBTiza

Jaja Tamza, praatjes..

Massugrada

CiteerAch die marokaanse paspoort, is evenveel waard als wc-papier. Dus als je een keer in nood bent om een boodschap te doen, en je hebt geen wc-papier bij je maar wel je paspoort, dan weet je wat je moet doen.

jij hebt woorden.....ik heb daden verricht.

ighes

Citeerjij hebt woorden.....ik heb daden verricht.

Vertel...