Nederland is net een Arabisch land, achterlijk en paternalistisch

Gestart door RIF_ZORO, 04/08/2004 om 20:15:50

Ahraifi

x

Dora

huh??..wat heeft dit met AEL te maken ???????

Aqsil

Afshin Elian is geen domme mens.
Hij is tien jaar in Nederland, maar in die tien jaar heeft hij 3 universitair opleidingen gehaald in leiden. Dit is voor het eerste in Nederland en voor het laatste. Bovendien is hij ook nog gepromoveerde en geeft les aan de universiteit. Dit is afgezien van tientallen boeken die hij heeft geschreven.

Deze prestatie kan geen mens doen. Als je niet met hem eens bent, dan moet je jezelf afvragen wat kan je niet van hem snappen.
Mij teksten vind je ook niets. Misschien ligt het aan je.   

Ahraifi

Aqsil

Citaat van: Ahraifi op 06/08/2004 om 12:49:00
Nee,hitler was ook niet dom,hij was geniaal samen met andere verschrikkelijk slimme mensen die de wereld voorgoed veranderd hebben.

Wat ik bedoelde was WAT je met je intelligentie DOET.
Hitler is niet eens geslaagd in zijn middelbaar school. Hij is gezakt en van school uitgezet omdat hij dom is. Hij ging naar kunstschool en daar heeft hij ook niets kunnen bereiken. Daar is hij weer uit de school gezet.

Wie zijn middelbaarschool niet kan afmaken is niet te verglijken met iemand die binnen 4 jaar 3 universitair opleidingen haalde en perfect Nederlands spreekt.

Ahraifi

ighes

Jongen, jongen... hoezo ziek... weet je wat ziek is, ziek is als je met iemand niet eens bent en deze persoon ziek noemen.

Aqsil

Citaat van: Ahraifi op 06/08/2004 om 13:07:22
Ik kan het je nog sterker vertellen,hij was op een gegeven moment een zwerver die aangewezen was op voedselhulp na de eerste wereldoorlog.Volgens jou moet ik hem niet vergelijken met onze zieke iranier die studeerde.Dat zou inderdaad te veel eer voor deze profiteur betekenen.Iemand die opklimt van zwerver tot absolute heerser over een groot deel van de wereld is inderdaad maar een dom iemand.Over hem wordt elke dag in de wereld gesproken en geschreven waar zieke iranier alleen over mag dromen.Intelligentie wordt vaak aan de hand van je studie beoordeeld maar het is belangrijker om je hart op de goede plaats te hebben.
slimheid heeft te maken met je hersens.En niet met truktjes?
Hitler was een achterlijk domme mens. Hij had geen vrienden en hij kan niet leren.
Omdat hij dom is ging naar het leger. Domme mensen zijn alleen geschikt in het leger. Een kogel schieten vraagt geen denkwerk. Zo hebben Alkaddafi en Saddam dat ook gedaaan. De hele wereld heeft het ook over deze twee Arabische domme mensen. 
Toen hij in het leger was , overtuigde Hitler mensen met zijn propaganda.
Propaganda voeren is niet moeilijk, het is een kwestie van mensen voor de gek houden.
Slimme mensen houden hun medemens niet voor de gek.
Toen hij aan de macht kwam voerde hij oorlog tegen de hele wereld, dus tegen de mensheid. Dit doe je pas als je hartstikke dom en gek bent. Mensen die te dom of te gek zijn worden ook wereld beroemd.
Afshi Elian is te slim om te dromen van het uitroeien van mensen en oorlog aan de wereld te verklaren.
Je bent misschien de enige in de wereld (plus massugrada) die Hitler geniaal vind.

Ahraifi

Aqsil

Citaat van: Ahraifi op 06/08/2004 om 13:24:10
P.s jij mag mij ook ziek noemen,geen enkel probleem.
Moet je niet naar een psychiater.?

Ahraifi

ameziane

Die Ellian presenteert zich nadrukkelijk als de ' model-allochtoon' en voorbeeld van integratie. Op mij maakt hij in ieder geval geen indruk.

Hij doet niks anders dan op het eigen nest pissen.

Pangea

Nederland is een land wat bakkeleid over de meest stompzinnege dingen.
Er zijn talloze dingen die hier niet kloppen, en ja je kan wel een beetje zeggen dat Nederland een achterlijk land is.
Maar voor mij is het het land met het ongeveer het beste beleid van de wereld.

Maar Arabisch, dat betwijfel ik.
Hoewel er hier veel '(conservatieve)allochtonen' wonen, vind ik deze mensen meer Westers dan Arabisch.

Masja

ooit een ideale staat gezien...?
in mijn ogen werkt niet één (politiek) systeem, als je de geschiedenis volgt vanuit het verleden tot nu toe..
al wie gelooft in een "perfekt"  systeem gelooft in een utopie