actie > reactie..dus wat lopen ze te zeuren?

Gestart door Dora, 13/05/2004 om 14:09:03

Yidir__

Azul,

En dan Gebruiker01 e.a. ? Sommigen praten als kip zonder kop. Kennen de situatie in Irak niet en wat nog erger is ze komen niet eens uit Irak. En wat helemaal een drama is, ze willen z.g. zelf bepalen  wat er in Irak moet gebeuren. Wie zijn jullie om over de situatie van Irak te beoordelen? Hebben jullie invloed? Het houd jullie alleen bezig meer niet. Je kan er hoogstens bloeddruk van krijgen en in het ergste geval suikerziekte van krijgen.
Gebruik je gezonde verstand. En kom een keer van die rotonde af, er is meer dan Irak. Die berichten waar jullie het over hebben zie ik ook het nieuws. Is niet meer origineel.

D wenni netta,
Yidir

Dora

#61

CiteerAzul,

En dan Gebruiker01 e.a. ? Sommigen praten als kip zonder kop. Kennen de situatie in Irak niet en wat nog erger is ze komen niet eens uit Irak. En wat helemaal een drama is, ze willen z.g. zelf bepalen  wat er in Irak moet gebeuren. Wie zijn jullie om over de situatie van Irak te beoordelen? Hebben jullie invloed? Het houd jullie alleen bezig meer niet. Je kan er hoogstens bloeddruk van krijgen en in het ergste geval suikerziekte van krijgen.
Gebruik je gezonde verstand. En kom een keer van die rotonde af, er is meer dan Irak. Die berichten waar jullie het over hebben zie ik ook het nieuws. Is niet meer origineel.

D wenni netta,
Yidir
wanneer jou iets niet interessert beste jongen dan reageer je niet..punt...

Dora

#62

Citeerwaar krijg je kippenvel van?
en wat zou??
nou dat amerika dat zou doen >> eigen landgenoot om hun naam hoog te houden...zou het??

Fatiha19

#63

CiteerAzul,

En dan Gebruiker01 e.a. ? Sommigen praten als kip zonder kop. Kennen de situatie in Irak niet en wat nog erger is ze komen niet eens uit Irak. En wat helemaal een drama is, ze willen z.g. zelf bepalen  wat er in Irak moet gebeuren. Wie zijn jullie om over de situatie van Irak te beoordelen? Hebben jullie invloed? Het houd jullie alleen bezig meer niet. Je kan er hoogstens bloeddruk van krijgen en in het ergste geval suikerziekte van krijgen.
Gebruik je gezonde verstand. En kom een keer van die rotonde af, er is meer dan Irak. Die berichten waar jullie het over hebben zie ik ook het nieuws. Is niet meer origineel.

D wenni netta,
Yidir


someone talked... ewa ja er is inderdaad meer dan Irak ;)

Dora

#64

Citeersomeone talked... ewa ja er is inderdaad meer dan Irak ;)
wanneer iemand mijn broeder/zuster afslacht puur om de islam de kop in te drukken dan is op dat moment niets meer behalve die situatie...

Fatiha19

#65

Citeerwanneer iemand mijn broeder/zuster afslacht puur om de islam de kop in te drukken dan is op dat moment niets meer behalve die situatie...

Snap jij het eigenlijk wel hey...
Er is degenlijk wel meer dan Irak...
Het is allemaal wel zielig tuurlijk..
Maar ach ja ieder zijn eigen mening erover he;)

Inuit

CiteerAzul,

En dan Gebruiker01 e.a. ? Sommigen praten als kip zonder kop. Kennen de situatie in Irak niet en wat nog erger is ze komen niet eens uit Irak. En wat helemaal een drama is, ze willen z.g. zelf bepalen  wat er in Irak moet gebeuren. Wie zijn jullie om over de situatie van Irak te beoordelen? Hebben jullie invloed? Het houd jullie alleen bezig meer niet. Je kan er hoogstens bloeddruk van krijgen en in het ergste geval suikerziekte van krijgen.
Gebruik je gezonde verstand. En kom een keer van die rotonde af, er is meer dan Irak. Die berichten waar jullie het over hebben zie ik ook het nieuws. Is niet meer origineel.

D wenni netta,
Yidir
Aan mensen als als jij meneer Ydir erger ik ik mij dus dood, jij bent echt het toppunt van naieviteit, denk dat wanneer je het journaal hebt gezien en de metro onderweg naar school/werk leest, je precies weet wat er in de wereld gaande is. Ik zal je direct uit je droom helpen! Wat je dan weet is alleen wat men wil dat je weet en geen haar meer of minder als de alleen een glimp van de waarheid wil opvangen dan moet je daar heel veel moeite voor doen.
Ik kom inderdaad niet uit Irak en ik wil in tegenstelling tot de onderdrukkers niet bepalen wat er in de wereld gebeurd, mijn doel is van gedachten te wisselen met anderen en eventueel berichten verspreiden over de de ware aard van de onderdrukkers, omdat we die niet op het NOS journaal te horen krijgen. That's all! Meer kan ik niet doen helaas.
En als jij je daar vreselijk aan ergert, dan zou ik zeggen vermijd dergelijke topics, want jij bent als op de hoogte van de situatie in de wereld, dankzij het NOS journaal en de Metro. ;-)

Dora

#67

CiteerAzul,

En dan Gebruiker01 e.a. ? Sommigen praten als kip zonder kop. Kennen de situatie in Irak niet en wat nog erger is ze komen niet eens uit Irak. En wat helemaal een drama is, ze willen z.g. zelf bepalen  wat er in Irak moet gebeuren. Wie zijn jullie om over de situatie van Irak te beoordelen? Hebben jullie invloed? Het houd jullie alleen bezig meer niet. Je kan er hoogstens bloeddruk van krijgen en in het ergste geval suikerziekte van krijgen.
Gebruik je gezonde verstand. En kom een keer van die rotonde af, er is meer dan Irak. Die berichten waar jullie het over hebben zie ik ook het nieuws. Is niet meer origineel.

D wenni netta,
Yidir
en by the way >> 99% van de leden hier is zich ook niet bewust wat er in heel N afrika met de imazghen gebeurd > ze horen het van elkaar en zijn dus van elkaar afhankelijk...maar dat geeft niet he volgens jullie..als je maar over de imazghen praat..

Dora

#68

CiteerSnap jij het eigenlijk wel hey...
Er is degenlijk wel meer dan Irak...
Het is allemaal wel zielig tuurlijk..
Maar ach ja ieder zijn eigen mening erover he;)
kan je me wat vertellen...want ik denk dat ik dan achterloop..

Yidir__

#69

Citeeren by the way >> 99% van de leden hier is zich ook niet bewust wat er in heel N afrika met de imazghen gebeurd > ze horen het van elkaar en zijn dus van elkaar afhankelijk...maar dat geeft niet he volgens jullie..als je maar over de imazghen praat..

Azul,

Kijk naar de doel van www.amazigh.nl . Val mij niet lastig.

D wenni netta,
Yidir

Dora

#70

CiteerAan mensen als als jij meneer Ydir erger ik ik mij dus dood, jij bent echt het toppunt van naieviteit, denk dat wanneer je het journaal hebt gezien en de metro onderweg naar school/werk leest, je precies weet wat er in de wereld gaande is. Ik zal je direct uit je droom helpen! Wat je dan weet is alleen wat men wil dat je weet en geen haar meer of minder als de alleen een glimp van de waarheid wil opvangen dan moet je daar heel veel moeite voor doen.
Ik kom inderdaad niet uit Irak en ik wil in tegenstelling tot de onderdrukkers niet bepalen wat er in de wereld gebeurd, mijn doel is van gedachten te wisselen met anderen en eventueel berichten verspreiden over de de ware aard van de onderdrukkers, omdat we die niet op het NOS journaal te horen krijgen. That's all! Meer kan ik niet doen helaas.
En als jij je daar vreselijk aan ergert, dan zou ik zeggen vermijd dergelijke topics, want jij bent als op de hoogte van de situatie in de wereld, dankzij het NOS journaal en de Metro. ;-)
1 hele punt voor jou broeder...high 5 ;)..

Fatiha19

#71

CiteerAzul,

Kijk naar de doel van www.amazigh.nl . Val mij niet lastig.

D wenni netta,
Yidir


Wat is het doel dan ... wil ik wel weten hoor..

Dora

#72

CiteerAzul,

Kijk naar de doel van www.amazigh.nl . Val mij niet lastig.

D wenni netta,
Yidir
dit is een topic gestart door L_L en niet door jou..dus wie valt de andere lastig??.....

dus kruip maar weer terug in dat hokje van je te utrecht..

Dora

CiteerWat is het doel dan ... wil ik wel weten hoor..
kletsen/discusseren over de amazigh kwestie...en net als paarden met lapjes voor hun ogen recht voor je uit blijven kijken > dus de andere discussies zijn niet toelaatbaar....

Yidir__

CiteerAan mensen als als jij meneer Ydir erger ik ik mij dus dood, jij bent echt het toppunt van naieviteit, denk dat wanneer je het journaal hebt gezien en de metro onderweg naar school/werk leest, je precies weet wat er in de wereld gaande is. Ik zal je direct uit je droom helpen! Wat je dan weet is alleen wat men wil dat je weet en geen haar meer of minder als de alleen een glimp van de waarheid wil opvangen dan moet je daar heel veel moeite voor doen.
Ik kom inderdaad niet uit Irak en ik wil in tegenstelling tot de onderdrukkers niet bepalen wat er in de wereld gebeurd, mijn doel is van gedachten te wisselen met anderen en eventueel berichten verspreiden over de de ware aard van de onderdrukkers, omdat we die niet op het NOS journaal te horen krijgen. That's all! Meer kan ik niet doen helaas.
En als jij je daar vreselijk aan ergert, dan zou ik zeggen vermijd dergelijke topics, want jij bent als op de hoogte van de situatie in de wereld, dankzij het NOS journaal en de Metro. ;-)


Azul,

Iwa doe je best met je gedachte wisselen. Kijk uit dat je er geen hoge bloeddruk of suikerziekte van krijgt, omdat je toch niks kan betekenen voor de bevolking in Irak. We hebben onze eigen maatschappelijke problemen hier in Nederland, maar blijkbaar zijn die minder belangrijk. Erger je nog aan mij? Denk om je gezondheid!

D wenni netta,
Yidir