actie > reactie..dus wat lopen ze te zeuren?

Gestart door Dora, 13/05/2004 om 14:09:03

Dora

CiteerEn er wordt nog erger, er zitten foto's aan te komen die volgens leden van het Amerikaanse congres nog erger zijn, deze worden geheim gehouden, maar zullen denk ik wel een keer bovendrijven.

Gevangenen bv werden gedwongen seksuele en sodomische dingen uit te voeren, in deze fotos worden ook Iraakse vrouwelijke gevangenen seksueel vernederd.

Als voor die onthoofding dat had nooit mogen gebeuren, maar het verhaal van dat Iraakse meisje dat hoorde dat buiten Engelse soldaten waren en naar buiten rende omdat ze gewoonlijk snoep uitdeelden, en dat vervolgens een kogel recht door haar hoofd scheurde om wat voor rare reden dan ook, daar hoor je niks van.
ik hoop echt dat ze 1 voor 1 onthoofd worden >> dan kan je me onmenselijk noemen maar die mensen verdienen dat...allemaal de dood...weg met amerkia..moge zij van het landkaart afgeveegd worden...

Samariaan

CiteerWaarom moet dat? wat valt ermee te bereiken?
Onthoofding is ontoelaatbaar
Elk gevangene of gijzelaar heeft het recht op een fatsoenlijke en humane behandeling en onthoofding is gewoon beestachtig en tegen de regels van de Islam.

Jij als kleuterleidster moet je het goede voorbeeld geven

Punt ook is je kunt niet iemand straffen voor iets dat iemand anders gedaan heeft. Je kunt niet een amerikaan vermoorden om iets wat zijn medelandgenoot gedaan heeft. Zo werkt het niet.

Dora

CiteerWaarom moet dat? wat valt ermee te bereiken?
Onthoofding is ontoelaatbaar
Elk gevangene of gijzelaar heeft het recht op een fatsoenlijke en humane behandeling en onthoofding is gewoon beestachtig en tegen de regels van de Islam.

Jij als kleuterleidster moet je het goede voorbeeld geven

wat valt ermee te bereiken?? >>> dus je moet mensen laat verkrachten, vernederen en martelen en van afstand toe kijken...want ach wat bereik je ermee.....geloof me je zult heel anders reageren als je zusje daar de slachtoffer van was..

de islam?? >> ga maar eens na wat de islam zegt over het moorden, verkrachten van mensen...vraag maar na hoe vroeger ermee omgegaan is...

ik als goede vb >> je hebt gelijk..absoluud >> maar het goede vb in mijn ogen is dat je wordt beloond voor het goede en wordt gestraft voor het slechte...

Dora

Bagdad; "het voelt alsof ik al mijn waardigheid heb verloren, ik kan zelfs mijn eigen huis niet met opgeheven hoofd lopen". een 29 jarige Irakees, die 4 maanden lang gevangen zat in de Abu Ghraib gevangenis in Bagdad. Saddam Salah al-Rawi vertelt in het interview dat hij dagenlang alleen en naakt werd opgesloten, de handen en voeten aan elkaar gebonden. Amerikaanse bewakers sloegen hem, urineerden op hem en namen foto's van hem in vernederende posities. Al-Rawi; "ik wilde 1000 keer dood zijn. ik schreeuwde in mijn cel; "ik ben Ossama Bin Laden, dood me alsjeblieft!". de ex gevangene is zelf te zien op een foto van naakte en geblinddoekte gevangenen, naast een lachende amerikaanse soldate, 1 van de beelden die eind vorige maand werden onthuld door de amerikaanse zender CBS...

de gevangenen werden onder druk gezet om de wantoestanden te verzwijgen voor een delegatie van het Ineternationale Rode Kruis (ICC) die de gevangenis kwam inspecteren. een tolk schreeuwde door de gangen dat het Rode Kruis langs zou komen en dat wij, als we meer zouden vertellen dan was toegestaan, het de dagen erna nog veel zwaarder zouden krijgen......

bron; Spits vr 14 mei

Sa3ieD

Welcome to the cruel world. Het begint en eindigd niet bij de Irakezen. Kom eens een keer met een onderwerp dat niemand kent, iedere debiel die het nieuws kijkt weet wat over dit onderwerp. Je loopt gewoon krantenberichten of wat dan ook te kopieren, dat is toch geen discussie. Zijn het aljazeera of de nos die de onderwerpen hier bepalen. Wees eens origineel en kom met iets waar iemand wat van kan LEREN. Tik amazigh met een willekeurig woord erachter in in google en je zult  veel tegenkomen. Of heb je liever dat de onderwerpen in je schoot worden geworpen door gewoon berichten uit de media te kopieren en plakken?

Badrtje

CiteerWelcome to the cruel world. Het begint en eindigd niet bij de Irakezen. Kom eens een keer met een onderwerp dat niemand kent, iedere debiel die het nieuws kijkt weet wat over dit onderwerp. Je loopt gewoon krantenberichten of wat dan ook te kopieren, dat is toch geen discussie. Zijn het aljazeera of de nos die de onderwerpen hier bepalen. Wees eens origineel en kom met iets waar iemand wat van kan LEREN. Tik amazigh met een willekeurig woord erachter in in google en je zult  veel tegenkomen. Of heb je liever dat de onderwerpen in je schoot worden geworpen door gewoon berichten uit de media te kopieren en plakken?

Watjij niet door hebt dat de Irakezen onze broeders en zusters zijn diemonderdrukt en verkracht worden. Niet met die hippie ideeen komen dat jij je gesprek
van de dag niet wilt laten bepalen door de massa media. Wil jij je rug keren naar de gruwelijkheden die onze moslim broeders en zusters wordt aangedaan? Denk na voor dat je wat typt.

Dora

met iets nieuws?? >> is de amazighkwestie nieuwer dan de foto's???..

little boy > de wereld begint niet bij de imazighen en eindigt daar ook niet >> ik heb hier veel topic's geopend over de imazgeh en hoorde niemand klagen > maar o wee als ik het eens over iets anders heb...wil jij zo nodig je vast klampen aan de amazighkwestie en de rest vergeten en uitsluiten dan doe je dat >> me en velen anderen niet...dus interessert het je niet dan reageer je niet..PUNT!!!

en ga me niet zeggen dat wat daar bij geschiedenis staat allemaal uit de hoofden van de leden komt >> alles is uit boeken en sites gehaald...we maken het nieuws namelijk niet zelf!!

Dora

CiteerWatjij niet door hebt dat de Irakezen onze broeders en zusters zijn diemonderdrukt en verkracht worden. Niet met die hippie ideeen komen dat jij je gesprek
van de dag niet wilt laten bepalen door de massa media. Wil jij je rug keren naar de gruwelijkheden die onze moslim broeders en zusters wordt aangedaan? Denk na voor dat je wat typt.
may God bless you!!

Dora

ja je hebt gelijk..ik ga jou niet onderwijzen want jij weet al zo veel...

en omdat het amerkia is maakt het niet uit, want zij vechten in de naam van democratie..lang leve amerika..

Yugurthen

ja maar amerikanen laten zich door nationalisme en haat leiden

Masja

welk volk niet by the way..?

Badrtje

Citeeramezian ,

ik had graag over dit onderwerp schrijven. maar wallah jij bent geen 33 jaar, jij bent jonger dan 18 jaar.

ik ken heel veel van jou. maar ik kon niemand overtuigen.

ga verder. ik heb mijn woord gezegd.

ik schrijf niet voor jou of voor l.l maar voor degene die erop voorberid om wat hersenen te gebruiken. met jullie probeer ik niet.

Ga jezelf niet profileren als de Barabas van deze site, je bent gewoon een zielig bekrompen persoon die zo ver in zijn haat gaat dat hij het niet erg vindt dat er mensen  in Irak ( onze broeders en zusters, niet voor hem want het zijn Arabieren) verkracht en vermoord worden.
Als jij denkt dat alle Arabieren de Riaffa zien als een achterlijk boeren volk, dan kan het mede komen omdat er debielen zoals jij op de campo rondlopen.

Inuit

Ik heb een email ontvangen, waarin beweerd wordt dat de onthoofding nep is, zie hier de email:

Ass. wr. wb.

Normaal stuur ik geen emails over Bush vs Irak. Maar wat ik pas ontdekt heb wil ik niet voor mezelf houden. Want toen ik het las werd ik dus echt boos. Boos op die leugenaar van een Bush. Ik weet niet of je in het nieuws gelezen hebt over de onthoofding van een amerikaan door (al qaida) Irakezen. Maar alle hoofden zijn nu die kant op gericht. Terwijl daarvoor die foto's van mishandelde irakezen boven water kwamen. Hoe willen de Amerikanen vrede en menswaardigheid waarborgen als ze zelf schijt aan die regels hebben. Tot dusver maakte ik me ook niet er niet zo druk om, ik weet dat de amerikanen veel verborgen houden. Maar wat ik pas ontdekt heb word ik echt giftig om.

Die onthoofding van die Amerikaan is NIET DOOR IRAKEZEN(AL Qaida) gebeurt maar door HUN ZELF ! Ze vermoorden een eigen landgenoot om deze leugen de wereld in te helpen. Ze laten de familie van de overledene met verdriet achter. WAAROM om hun eigen gezicht niet te verliezen. Maar nu de waarheid boven water is zal iedereen zien dat Bush en zijn propaganda machine leugenaars zijn. De bewijzen hiervoor kan je op deze site vinden http://www.infowars.com/print/iraq/berg.htm

In het kort een paar punten

1. In de video zeggen de irakezen dat ze wraak nemen op de mishandeling van iraakse gevangen. Die video is 2 weken geleden 'opgenomen'. De foto's van die mishandelde gevangenen zijn vorige week langsgeweest.

2. Ze lezen een verklaring voor dat op papier is geschreven. Het staat in het Arabisch. Ze lezen van LINKS NAAR RECHTS.

3. Het geluid van de irakezen is gedubt. Het geschreew van de amerikaan is gedubt( het lijkt op een vrouw )

4. Er zitten tijdsverschillen in de bandopname en is hevig ge-edit.

5. Die amerikaan wordt onthoofd. Maar is vrijwel geen bloed op de handen van de slachters.

Ik kan er nog meer opnoemen maar op de site staan ze beter beschreven en links naar andere artikelen. Ik zou zeggen stuur dit door naar mensen die je kent. Naar onwetenden en mensen die gelijk Al-Qaida veroordelen voor deze actie. Ik keur niet goed wat Al-Qaida doet. Maar de slechtheid van de amerikanen om zoiets te flikken om hun eigen ass te redden vindt ik schandaaaaaaaalig.

Wass. wr.wb.

Verder wordt er in het volgende artikel, beweerd dat Berger mogelijk een spion van Israel is:
http://www.thetruthseeker.co.uk/article.asp?ID=1809

http://joevialls.altermedia.info/myahudi/rape.html
en hier kun je zien hoe de voorvechters van mensenrecht, vrijheid en democratie, de Irakezen "bevrijden".
(let wel op, pagina bevat sexuele foto's)

Dora

ieuwwww...daar krijg je dus echt kippenvel van..maar zou het??

Inuit

Citeerieuwwww...daar krijg je dus echt kippenvel van..maar zou het??
waar krijg je kippenvel van?
en wat zou??