actie > reactie..dus wat lopen ze te zeuren?

Gestart door Dora, 13/05/2004 om 14:09:03

Massugrada

#30
volgens mij weet ze niet eens wie Juba van Mauretania was?

ayuda

#31

Citeerals dit in china was gebeurd had ik het ook geplaats hoor...

Ha nou dan noem je ook een land zeg. Daar gebeurt ook heel wat, en al heel lang.  Zo leveren strafkampen (waar Falungong, Christenen, Moslims, democraten etc worden opgesloten) op bestelling lijken (die lijken worden dus gemaakt van levende gevangenen) aan die enge Duitse dokter die met zijn plastinatie-tentoonstelling door de wereld trekt. (geplasticificeerde en opengewerkte lijken in allerlei poses) De hele wereld heeft zich aan deze ultiem vernederde mensen vergaapt.
Tegenstanders verdwijnen in dwangarbeid en Abu Graib achtige gevangenissen. Dag aan dag.

De wereld is vol smeerlapperij. Of het nou bovengenoemde is, die walgelijke vernederingen door de Amerikanen (en die zijn vele malen erger dan we op de foto's zagen), het door de straten slepen van de verbrande lijken van aannemers, het martelen en misbruiken van vrouwelijke asielzoekers, het onder aanroepen van Gods Naam (alsof die er ook maar iets mee te maken wil hebben) de keel afsnijden van een man die uit idealisme probeert te helpen bij de opbouw van Irak.

Allemaal walgelijk.  En reken maar dat bijna iedereen van ons onder de juiste omstandigheden tot dezelfde walgelijkheden in staat is. Jij en ik en Lopende Lach en Afra en vrijwel iedereen. Dat is helaas aangetoond.
Zie http://www.prisonexp.org/

Wij gewone mensen moeten gaan staken. We moeten staken met het elkaar pijn doen. Het egoisme staken. Staken aan het meewerken aan omstandigheden die ons tot monsters kunnen maken. Gewone mensen wereldwijd worden van hogerhand (pol. of religieuze hierarchie) tot elkaars vijanden gebombardeerd, vaak letterlijk. Bah wat ben ik het zat!!!!!



Dora

#32

Citeerlulverdomme

ja lullende_lach ga je mama helpen in de keuken, je broertjes en zusjes komen zo van moskee thuis.
hahaha...a yemchoum ik ga zo boos op jou worden hoor...

mijn moeder laat me niet toe in de keuken..wil liever alles zelf doen!!...

abrid

#33
of je breekt alles ;)

Dora

#34

CiteerHa nou dan noem je ook een land zeg. Daar gebeurt ook heel wat, en al heel lang.  Zo leveren strafkampen (waar Falungong, Christenen, Moslims, democraten etc worden opgesloten) op bestelling lijken (die lijken worden dus gemaakt van levende gevangenen) aan die enge Duitse dokter die met zijn plastinatie-tentoonstelling door de wereld trekt. (geplasticificeerde en opengewerkte lijken in allerlei poses) De hele wereld heeft zich aan deze ultiem vernederde mensen vergaapt.
Tegenstanders verdwijnen in dwangarbeid en Abu Graib achtige gevangenissen. Dag aan dag.

De wereld is vol smeerlapperij. Of het nou bovengenoemde is, die walgelijke vernederingen door de Amerikanen (en die zijn vele malen erger dan we op de foto's zagen), het door de straten slepen van de verbrande lijken van aannemers, het martelen en misbruiken van vrouwelijke asielzoekers, het onder aanroepen van Gods Naam (alsof die er ook maar iets mee te maken wil hebben) de keel afsnijden van een man die uit idealisme probeert te helpen bij de opbouw van Irak.

Allemaal walgelijk.  En reken maar dat bijna iedereen van ons onder de juiste omstandigheden tot dezelfde walgelijkheden in staat is. Jij en ik en Lopende Lach en Afra en vrijwel iedereen. Dat is helaas aangetoond.
Zie http://www.prisonexp.org/

Wij gewone mensen moeten gaan staken. We moeten staken met het elkaar pijn doen. Het egoisme staken. Staken aan het meewerken aan omstandigheden die ons tot monsters kunnen maken. Gewone mensen wereldwijd worden van hogerhand (pol. of religieuze hierarchie) tot elkaars vijanden gebombardeerd, vaak letterlijk. Bah wat ben ik het zat!!!!!



ja lieve schat dat probeer ik dus ook duidelijk te maken > de wereld stikt van corruptie..

maar als je dat hier neerzet krijg je meteen iedereen op je dak > want daar mag je niet over praten > tenzij je wat over de imazghen te melden hebt >> nu..3 jaar zie ik topic's steeds weer terug komen..waarom?? >> omdat ze niet verder kijken dan hun neus lang is...allemaal stoer lopen doen > zie bv afra met zijn houding van ik weet alles en jullie weten niets..yakkes..als je zo veel weet stupid doe dan wat aan de situatie > en bewijs dat je echt een hart hebt voor de amazighzaak.....

kijk hoe de topic begon en waar het naar geeindigd is >> als je wat zegt over de situatie in de wereld dan moet je volgens hen je moeder gaan helpen in de keuken en de islam zwart lopen te maken..

als dit de wijze is hoe wij denken dan hoop ik dat de imazghen voor altijd onderdrukt zullen worden...

liever een islamtische weldenkende arabier > dan een atheistische onnozele amazigh....

Dora

#35

Citeerzolang jij de koerden kent ben jij genie.

jij bent te vlot om met je gesproken te worden.
en jij bent te achtelijk om serieus genomen te worden...

AFRA

Lopende_lach schreef:

Citeerdat ik een zwakte heb voor arab mannen...

zie :http://www.amazigh.nl/cgi-bin/forum/awar.pl?board=Algemeen&action=display&num=1084371653&start=0

dit is de reden waarom ze over de irakezen schrijft , niet over de algerijnen of de lybische tuaregue.

AFRA

azul,

ik vind het echt jammer dat "amezian" door zo'n vrouwen gebruikt wordt.

maar dit goed nalezen zou hem een verstand voor ander topic geven.

Dora

#38

Citeerazul,

ik vind het echt jammer dat "amezian" door zo'n vrouwen gebruikt wordt.

maar dit goed nalezen zou hem een verstand voor ander topic geven.
oeyak esyefeth abbi a lmosiba >> wie had het erover dat hij alleen op blonde vrouwen valt?? >> is net in belgie gearriveerd en met grote verbazing is hij onder de indruk van "de blonde trien"...dat kende je niet he toen hij nog verschuild was achter de bergen..idioot...moge de imazghen zoals jij voor altijd onderdrukt zijn...

AFRA

#39
ik ben dol op de bolnde vrouwen, maar ik maak dit geheim nooit bekend.

ik ben in de bergen geboren en in een dorp-stad opgegroeit , en in de hoofdstad gestudeerd, en nu ben in een arme wijk in belgie.

ik ben nog 22 jaar, ik geloof dat ik uiteindelijk naar marokko zou terugkeren. maar dat moet marokko ook amazigh zijn.

AFRA

#40
hey lu_li


werd jij dol op de arab mannen , voordat jij ze naakt gezien hebt, of totdat jij ze naakt zag?

de imazighen kunnen ook aantrekkelijk zijn, als ze naakt via een camera opgenomen zijn.

Dora

#41
safi reageer niet meer op mij noch op mijn topics >> ik hoef jou bijdrage niet bij mijn topics...

terug naar topic...

Massugrada

#42

Citeerhey lu_li


werd jij dol op de arab mannen , voordat jij ze naakt gezien hebt, of totdat jij ze naakt zag?

de imazighen kunnen ook aantrekkelijk zijn, als ze naakt via een camera opgenomen zijn.


hahahahah

Massugrada

#43
ik kom niet meer bij van het lachen....help...mijn maag ontploft

Samariaan

#44

Citeeren dit al wordt nu opzij geschoven door een onthoofding van een amerikaan door al qaida leden.....


En er wordt nog erger, er zitten foto's aan te komen die volgens leden van het Amerikaanse congres nog erger zijn, deze worden geheim gehouden, maar zullen denk ik wel een keer bovendrijven.

Gevangenen bv werden gedwongen seksuele en sodomische dingen uit te voeren, in deze fotos worden ook Iraakse vrouwelijke gevangenen seksueel vernederd.

Als voor die onthoofding dat had nooit mogen gebeuren, maar het verhaal van dat Iraakse meisje dat hoorde dat buiten Engelse soldaten waren en naar buiten rende omdat ze gewoonlijk snoep uitdeelden, en dat vervolgens een kogel recht door haar hoofd scheurde om wat voor rare reden dan ook, daar hoor je niks van.