actie > reactie..dus wat lopen ze te zeuren?

Gestart door Dora, 13/05/2004 om 14:09:03

AFRA

#15

Citeerwaarom zouden die topics naar arabische forums moeten?? >> hebn wij imazghen geen mannen?? >> geen rappers?? >> leven wij als kluizenaars die niets te maken willen hebben met de rest van de wereld?? >> ben blij dat er zeer weinig van jou "soort"zijn...dat zou de ondergang van de imazighen kunnen betekenen....

en nu ophouden en terug keren naar de topic!!

ja, wij zullen de amerikanen een les geven , omdat ze de arabieren mishandelen.

twee honderd mijloen arabiere kan er niets aan doen. maar onze mannen zouden dat wel doen, wij wel.

ik hoop dat jij al gearbiseerd was. wallah ik was nooit blij om meiden zoals jij.

jij kan zelf niet het juiste forum kiezen.


Amezian

#16

Citeerprecies...heb je de beelden gezien hoeveel vrouwen verkracht zijn door militanten...waar was dit goed voor??...en alleen een moslim kan terrorist zijn??..wa lahawlawalakoeati illa billah...en ondanks alles wordt amerkia nog steeds gezien als het land dat democratisch te werk gaat >> waar blijven de mensen rechten >> waarom wordt dutroux niet zo mishandeld?? >> of milossovic?? >> omdat dit geen moslims zijn??
De Amerikanen hebben hun ware gezicht laten zien.Want die mishandelingen zijn geen incidenten op zich maar van hogerhand bevolen.Van dat zgn. "bevrijden" van het Iraakse volk is niets overgebleven.En wie nog niet beseft dat de VS een oorlog met de Islam bezig is,moet nu wakker worden.
En wat terrorisme betreft: er zijn geen grotere terroristen dan Amerikanen die een land bezetten om leugens en  zich de olierijkdommen willen toeeigenen.

Dora

#17

Citeerja, wij zullen de amerikanen een les geven , omdat ze de arabieren mishandelen.

twee honderd mijloen arabiere kan er niets aan doen. maar onze mannen zouden dat wel doen, wij wel.

ik hoop dat jij al gearbiseerd was. wallah ik was nooit blij om meiden zoals jij.

jij kan zelf niet het juiste forum kiezen.


ie theraketh tebrateth....

ik ben niet VERarabiseerd >> en ben niet op de wereld gebracht om afra blij te maken...dus moet ik me nou schuldig voelen?? >> assegath..

Dora

#18

CiteerDe Amerikanen hebben hun ware gezicht laten zien.Want die mishandelingen zijn geen incidenten op zich maar van hogerhand bevolen.Van dat zgn. "bevrijden" van het Iraakse volk is niets overgebleven.En wie nog niet beseft dat de VS een oorlog met de Islam bezig is,moet nu wakker worden.
En wat terrorisme betreft: er zijn geen grotere terroristen dan Amerikanen die een land bezetten om leugens en  zich de olierijkdommen willen toeeigenen.
precies..dit is dus wat ik probeer te zeggen >> en men moet dat weer gaan verdraaien...

waarom klaagt niemand ze aan?? >> zitten de militanten nu opgesloten??

AFRA

#19

Citeerdit heeft niets met arabisme te maken vriend >> het gaat om de onderdrukking, vernedring enz enz >> waar wij imazghen ook last van hebben >> waarom wil je dat nou niet inzien >> als dit in china was gebeurd had ik het ook geplaats hoor...

zijn er geen andere onderdrukte volkeren zoals kurden?

die irakezen verdienen het om hun gezichten gepalst te worden , ook die er tijd aan besteedt.

waar waren je topicts toe die irakezen een mijloen kurden vermoorden , en miljoen sijeten vermoorden.

waarom schrijf jij niet over de de algerijnse regering die massinissa vermoordden , en die onze imazighen martelen en onderdrukken. waarom schrijf jij niet over de tuaregue die door de arabische regering in lybie geslacht worden.

waarom schrijf jij niet of de door amerikaanse oorlogsvliegtuigen afgeslachte imazighen??

waarom schrijf jij niet over de palestijnse terroeristen die baby's vermoorden, over bin laden die onschuldigen vermoordde gewoon omdat amerika daar spijt van zou hebben.
....

het boek van de amnesty international is vol. maar jij kiest de baldertjes over de irakezen.

het komt omdat jij van babbbelen houdt, over wat berucht babbelen , niet met iets nieuws schrijven.

de hele wereld kent en ziet en opmerkt dit feit. dus jij bent gewoon aan het herhalen.

als jij niet over de imazighen wil schrijven dan schrijf over de onderdrukte volkeren waaraan men geen media besteedt, of waarvan men niet weet.


Amezian

#20

Citeerdit topic gaat tenminste niet over de imazighen.

het wordt raar hier.

hoe moet je man zijn, wat moet hij doen, rap amerikanen...

kan je dit niet in een arabischtalige forum?

hier gaat het om imazighen.

de hele wereld heeft erge problemen, denk jij dat we het geschikte volk die dat moet doen.

aah, soms heb jij de neiging om te schrijven maar over de imazighen , ken jij niets, dus over andere dingen schrijven.

hopelijk kon jij er iets nuttigs schrijven. jij loopt en keert met oude begrippen, die overal gezegd word en vervolgesn letterlijk onthouden, maar een nippertje buiten de saaie spreekwoorden dwaal jij af.

van mij mag dit topic naar een arabieren forum verhuisd worden. jij hebt gelijk qua de principes ,maar helemaal ongelijk qua de plaats en de groep en het onderwerp.
Afra,
 
Je moeten beseffen dat wij Imazighen ook moslims zijn en alles met Islam en moslims te maken heeft op dit forum moeten kunnen bespreken.Want ik ga mijzelf niet verdelen over forums naargelang het thema dat besproken wordt.
Ik maak mij druk over Tamazight-kwestie maar ook de Islamitische wereld houdt mij bezig.Mensen als jij moeten gewoon niet reageren als een thema jou niet aanspreekt.

Lopende Lach, niets aantrekken van die Islam-hater!

AFRA

#21
amezian ,

ik had graag over dit onderwerp schrijven. maar wallah jij bent geen 33 jaar, jij bent jonger dan 18 jaar.

ik ken heel veel van jou. maar ik kon niemand overtuigen.

ga verder. ik heb mijn woord gezegd.

ik schrijf niet voor jou of voor l.l maar voor degene die erop voorberid om wat hersenen te gebruiken. met jullie probeer ik niet.

AFRA

azul,

ik moet niemand van iemand van iets of iemand overtuigen.

gewoon wat plichtjes vervullen.

Dora

Citeerzijn er geen andere onderdrukte volkeren zoals kurden?

die irakezen verdienen het om hun gezichten gepalst te worden , ook die er tijd aan besteedt.

waar waren je topicts toe die irakezen een mijloen kurden vermoorden , en miljoen sijeten vermoorden.

waarom schrijf jij niet over de de algerijnse regering die massinissa vermoordden , en die onze imazighen martelen en onderdrukken. waarom schrijf jij niet over de tuaregue die door de arabische regering in lybie geslacht worden.

waarom schrijf jij niet of de door amerikaanse oorlogsvliegtuigen afgeslachte imazighen??

waarom schrijf jij niet over de palestijnse terroeristen die baby's vermoorden, over bin laden die onschuldigen vermoordde gewoon omdat amerika daar spijt van zou hebben.
....

het boek van de amnesty international is vol. maar jij kiest de baldertjes over de irakezen.

het komt omdat jij van babbbelen houdt, over wat berucht babbelen , niet met iets nieuws schrijven.

de hele wereld kent en ziet en opmerkt dit feit. dus jij bent gewoon aan het herhalen.

als jij niet over de imazighen wil schrijven dan schrijf over de onderdrukte volkeren waaraan men geen media besteedt, of waarvan men niet weet.


ik ken geen kurden > maar wel koerden >> sadam > algerije > hebben nooit over de wereld verspreid hoe democratisch ze wel niet zijn en wat voor suppermacht ze zijn >> zij hebben geen vrijheidsbeeld in de hoofdstad gezet> om aan de wereld te laten zien hoe hoog mensenrechten bij hen in het vaandel zit....

wij imazghen haten geen arabieren > wij haten nationalisten die misbruik maken van het geloof om anderen te onderdrukken >> dus jouw reactie is nergens op gebaseerd....

AFRA

#24
zolang jij de koerden kent ben jij genie.

jij bent te vlot om met je gesproken te worden.

Dora

#25

CiteerNieuwe foto's van vernederde Irakezen

Uitgegeven: 6 mei 2004 06:57
Laatst gewijzigd: 6 mei 2004 07:06

WASHINGTON - De Amerikaanse krant Washington Post heeft donderdag nieuwe foto's gepubliceerd van Amerikaanse militairen die klaarblijkelijk Irakese gevangenen vernederen. De foto's van naakte gevangenen lijken op de beelden die vorige week door Amerikaanse media werden gepubliceerd en wereldwijd geschokte reacties opriepen.

Op een van de foto's, vorig najaar gemaakt in de beruchte Abu Ghraib-gevangenis, is een vrouwelijke militair te zien die een riem om de nek van een naakte gevangene heeft geknoopt. De man ligt naast haar op de gevangenisvloer.

Onderzoek

De beelden zitten tussen meer dan duizend andere digitale foto's uit Irak die de krant in handen heeft gekregen. De beelden zijn ook in handen van functionarissen die onderzoek doen naar misbruik in de gevangenis.

Er zijn opnieuw opnames van naakte mannen, vermoedelijk gevangenen, die op elkaar liggen terwijl militairen toekijken. Ook is er een foto van een naakte man die, met een kap op zijn hoofd, met handboeien is vastgemaakt aan een celdeur.

Op een ander opname is een gevangene te zien die is vastgeketend aan een stapelbed, zijn armen zo wijd uitgespreid dat zijn rug is gebogen. Vrouwelijk ondergoed bedekt zijn gezicht.

Chaos

De beelden, die rondgingen onder leden van de militaire politie in de gevangenis, bevestigen het beeld van de chaos in het complex bij Bagdad.

Een intern legerrapport repte onlangs over "talrijke incidenten van sadistisch, schaamteloos en buitensporig crimineel misbruik" van gevangenen in de gevangenis.

en dit al wordt nu opzij geschoven door een onthoofding van een amerikaan door al qaida leden.....


Massugrada

#26

Citeerlulverdumme.

ga je moeder helpen in de keuken.

slecht schrijven, of zeggen betekent ingrijpen.

ja lopende lach...ga je moeder helpen in de keuken.....die wijven blerren hier maar wat.

MBTiza

#27
lulverdomme

ja lullende_lach ga je mama helpen in de keuken, je broertjes en zusjes komen zo van moskee thuis.

Massugrada

#28

Citeerzijn er geen andere onderdrukte volkeren zoals kurden?

die irakezen verdienen het om hun gezichten gepalst te worden , ook die er tijd aan besteedt.

waar waren je topicts toe die irakezen een mijloen kurden vermoorden , en miljoen sijeten vermoorden.

waarom schrijf jij niet over de de algerijnse regering die massinissa vermoordden , en die onze imazighen martelen en onderdrukken. waarom schrijf jij niet over de tuaregue die door de arabische regering in lybie geslacht worden.

waarom schrijf jij niet of de door amerikaanse oorlogsvliegtuigen afgeslachte imazighen??

waarom schrijf jij niet over de palestijnse terroeristen die baby's vermoorden, over bin laden die onschuldigen vermoordde gewoon omdat amerika daar spijt van zou hebben.
....

het boek van de amnesty international is vol. maar jij kiest de baldertjes over de irakezen.

het komt omdat jij van babbbelen houdt, over wat berucht babbelen , niet met iets nieuws schrijven.

de hele wereld kent en ziet en opmerkt dit feit. dus jij bent gewoon aan het herhalen.

als jij niet over de imazighen wil schrijven dan schrijf over de onderdrukte volkeren waaraan men geen media besteedt, of waarvan men niet weet.




Zo is het

Massugrada

#29
ik ben die lullende_lach goed ziek.....altijd maar topics starten die helemaal niets te maken hebben met Amazighzaak.