Hoofdmenu

handtekening

Gestart door tosyali, 31/07/2004 om 12:57:23

tosyali

waarom kan je hier geen handtekening plaatsen? bij andere fora kan dat wel :s

Sa3ieD

Omdat Marokkanen niet weten wat een handtekening is en allemaal plaatjes onder hun naam gaan zetten of beledigende teksten. We hebben het vroeger gehad en al die extra opties waar mensen misbruik van kunnen maken uit het forum gegooid.

tosyali

Citaat van: Sa3ieD op 31/07/2004 om 13:01:25
Omdat Marokkanen niet weten wat een handtekening is en allemaal plaatjes onder hun naam gaan zetten of beledigende teksten. We hebben het vroeger gehad en al die extra opties waar mensen misbruik van kunnen maken uit het forum gegooid.

ok, ik vroeg me al af waarom het zo leeg hier is

amazigh_roos

Citaat van: Sa3ieD op 31/07/2004 om 13:01:25
Omdat Marokkanen niet weten wat een handtekening is en allemaal plaatjes onder hun naam gaan zetten of beledigende teksten. We hebben het vroeger gehad en al die extra opties waar mensen misbruik van kunnen maken uit het forum gegooid.

JA kan ik me voorstellen maar die hantekeningen zijn wel leuk als er geen misbruik van gemaakt wordt dan :D

imzourenlady

waarom wil je graag je handtekening hier zetten???

amazigh_roos

Citaat van: imzourenlady op 31/07/2004 om 20:21:38
waarom wil je graag je handtekening hier zetten???

Is toch leuk netals de avaters :D Je kan schrijven wat je leuk vind

imzourenlady

ja eigenlijk wel ja...
heey tosaiy>>>moet je bij admin klopppen!! misschien mag het!! :)

Aqsil

Citaat van: Sa3ieD op 31/07/2004 om 13:01:25
Omdat Marokkanen niet weten wat een handtekening is en allemaal plaatjes ....
Dank je wel!!!

tosyali

bij sommige fora mag je een bepaalde lengte schrijven, dus bv niet meer dan 200 letters enz. en als je een foto ofzo zet moet die kleiner dan een bepaalde lengte.
zo kan het hier ook.

Sa3ieD

Limiet of geen limiet, t blijft een forum, op een forum hoor je t discusseren. Snap niet wat een handtekening daaraan kan bijdragen. Zowieso of je nou een limiet hebt van 200 characters, daar kun je genoeg discriminerends of wat dan ook in zetten. Een avatar is meer dan genoeg persoonlijks.

tosyali

ik weet niet of hier regels zijn maar het is bij meeste for verboden discriminerend te schrijven, dat kan hier ook.

maar je hebt gelijk met wat voor nut het heeft

MissN

Niet zo kinderachtig doen :D
Voor mij hoeft het niet zo erg....

Tamza

Citaat van: Sa3ieD op 31/07/2004 om 13:01:25
Omdat Marokkanen niet weten wat een handtekening is en allemaal plaatjes onder hun naam gaan zetten of beledigende teksten.

Hahahahaha .... sjwaar.