Islamitische humor...

Gestart door ameziane, 30/07/2004 om 19:24:30

ameziane

Hier een link naar een site met Islamitische humor, en laat weten wat je ervan vindt!

www.abubakker.nl/newpage8.html

tosyali

haha

Ahraifi

Die met de e-mail was wel goed.Ik vraag me ook af wat ik tegen mijn zonen zal zeggen als er een zegt dat hij piloot wil worden later.

ameziane

Citaat van: tosyali op 30/07/2004 om 19:27:56
haha
Vond je ze echt leuk of....?

Zelf vind ik de prorammering van AEL-tv het grappigst.

Ahraifi

Nee,die vond ik niet grappig,zo zie je maar dat we ook in smaak voor humor verschillen.Een grap moet vind ik subtiel zijn en niet voorgekauwd.

ameziane

Citaat van: Ahraifi op 30/07/2004 om 19:36:00
Die met de e-mail was wel goed.Ik vraag me ook af wat ik tegen mijn zonen zal zeggen als er een zegt dat hij piloot wil worden later.
Eerlijk gezegd begrijp ik die niet. Maar misschien komt het later nog.

Ahraifi

Na 11/9 moet je dat toch begrijpen.Mijn kinderen hebben een moslimnaam en ik kan me voorstellen dat ze niet met open armen worden ontvangen op een vliegschool.

ameziane

Citaat van: Ahraifi op 30/07/2004 om 19:50:59
Na 11/9 moet je dat toch begrijpen.Mijn kinderen hebben een moslimnaam en ik kan me voorstellen dat ze niet met open armen worden ontvangen op een vliegschool.
Nee, ik bedoel de mop op de site!

Ahraifi

Ze pikten zijn e-mail op en zijn bij de vader de hele tuin wezen omspitten op zoek naar explosieven.Dus de zoon hoeft dat niet meer te doen voor zijn vader die aardappelen wilde telen in zijn achtertuin.

ameziane

IK snap ' m, bedankt! Hij is inderdaad leuk, ja...

amazigh_roos

wahwhahwh ze zijn wel leuk ;D

Samariaan

Citaat van: ameziane op 30/07/2004 om 19:36:36

Zelf vind ik de prorammering van AEL-tv het grappigst.

hahahaha ja ik ook! zie onder voor die programmering

Na veel politiek gezanik is de kogel dan toch eindelijk door de moskee.
Het eerste televisiekanaal voor allochtonen is een feit.
Wij stellen u in primeur het programma voor van de eerste uitzenddagen van Couscous-TV.

Een TV-zender van de nieuwe AEL-partij met de naam AMADA
(Alle Macht Aan De Arabieren)

VANDAAG :
17.00 Talitubbies.
17.30 Klein Klein Terroristje.
18.00 Moslim en Meedogenloos
19.00 Man bijt kameel.
20.00 Speelfilm: Pakahandtas.
22.00 Celgenoten (tot 02.30).

MORGEN :
17.00 Tik Tak(Boem).
17.30 Mufti.
18.00 Allah is groot.
19.00 Het rad van terreur.
20.00 Wittemoskee.
21.00 Ter land, ter zee en tegen de WTC.
22.00 Opsporing verzocht (tot 03.00).

In de maak zijn nog :

Baarden en van Dorp.
Het zwakste schaap.
De schaaploterij show.
Wie heeft de langste ..... baard.
Geiten N%#ken doe je zo.
Married with 17 children.

ameziane

' Moslim en meedogenloos' . Wel van toepassing voor die lui in Irak die zich met onthoofdingspraktijken bezig houden...

Ahraifi

Ja en degenen die duizenden mensen ombrengen met een precisiebombardement zijn echt barmhartig te noemen.

ameziane

Citaat van: Ahraifi op 01/08/2004 om 16:12:22
Ja en degenen die duizenden mensen ombrengen met een precisiebombardement zijn echt barmhartig te noemen.
Precisiebombardement? Dat wordt gezegd, ja. De praktijk is anders.

Gisteren zag ik op de Belgische tv een reportage over de verboden wapens die de Amerikanen en Britten gebruikten in de beide Golfoorlogen, namelijk verrijkt Uranium. Er werden beelden getoond van kinderen die misvormd waren, leukemie kregen. Walgelijk gewoon.
Overigens zijn er heel wat Britse en Amerikaanse Golfveteranen ziek geworden door die Uranium.