Kabyliers staan dichterbij ons dan Chleuh en Souss

Gestart door Massugrada, 25/04/2004 om 17:54:40

Yugurthen

#75

CiteerHalfbloedjes zijn de mooiste mensen.






hoezo zijn de halfbloedjes de mooiste.

Taghzayfut

#76

Citeerik heb ergens gelezen dat door rassenvermenging zwakkere rassen ontstaan, ik weet niet of dat wetenschappelijk werkelijk objektief onderzocht is

De mens is geen dier. Noem het liever volk dan ras. Waar kan je nog in de wereld een zuiver ras vinden? Nergens. Daar hebben de blanken voor gezorgd. Zij wilden zich liever mixen met allerlei inheemse volken. Is ook goed.

Taghzayfut

#77

Citeerhoezo zijn de halfbloedjes de mooiste.

THEY ARE THE BEST. Liever een halfbloedje dan een Arifi. Ook al ben ik zelf blank.

Masja

#78

CiteerHalfbloedjes zijn de mooiste mensen.


ben ik roerend met je eens, ze zijn vaak pràchtig om te zien

E3ber_Tastite

#79

CiteerSlijm niet. We hadden toch geen hart?

Rot een eind op aya aghyour, voorwat zou ik bij je moeten slijmen. Ik probeerde eerst met een goed verstand met je te communiceren, maar dat lukt dus niet.

En dat met dat hart, verwijsde ik naar de grote prostitie, dat gedreven wordt in de omgeven van Atlas. Aya tellos

Masja

#80
prostitutie bedoel je, dat komt overal voor ter wereld  (zolang er mannen bestaan..............hahahaha ;D)

Yugurthen

#81

Citeerprostitutie bedoel je, dat komt overal voor ter wereld  (zolang er mannen bestaan..............hahahaha ;D)




hoezo er zijn heus wel mannelijke hoeren. dat zijn gigollo's

Taghzayfut

CiteerRot een eind op aya aghyour, voorwat zou ik bij je moeten slijmen. Ik probeerde eerst met een goed verstand met je te communiceren, maar dat lukt dus niet.

En dat met dat hart, verwijsde ik naar de grote prostitie, dat gedreven wordt in de omgeven van Atlas. Aya tellos

De grootste prosti's en junkies komen uit de RIF. En de ATLAS is hun TIPPELZONE.

Yugurthen

#83

CiteerDe grootste prosti's en junkies komen uit de RIF. En de ATLAS is hun TIPPELZONE.



hoe kan jij dat weten.

Taghzayfut

#84

Citeerhoe kan jij dat weten.

Dat is een publiek geheim.



ayuda

#85

Citeerik heb ergens gelezen dat door rassenvermenging zwakkere rassen ontstaan, ik weet niet of dat wetenschappelijk werkelijk objektief onderzocht is

Als je hondenrassen mengt, krijg je vaak sterkere honden.
De rasgebonden genetische defecten "verdunnen" als het ware weg, om het heel simpel uit te drukken.
Hitler dacht dat onzuivere rassen zwak waren, hij wilde zijn
"Arische ras" daarom zuiver houden. De man wist niet waar hij het over had. Dat gebrek aan kennis heeft zoals we weten heel wat levens gekost.

Een erg goede vriend van me zit zeer dicht bij het vuur van het hedendaags genetisch onderzoek. Hij zegt dat vermenging gunstig is, en ik ben geneigd zijn deskundige mening serieus te nemen.

Ach, en die verschillen tussen noordelijke en zuidelijk Amazigh, dat is toch juist mooi? Het geeft een grote culturele, linguistische en genetische rijkdom waaruit nog vele eeuwen kan worden geput. Dat is toch prachtig? Vooral van genieten, en je niet uit elkaar laten spelen. Er is een groot gezamenlijk belang dat de kleine maar boeiende verschillen overstijgt.

E3ber_Tastite

#86

CiteerTHEY ARE THE BEST. Liever een halfbloedje dan een Arifi. Ook al ben ik zelf blank.


Wat is dat toch met jullie soort, Ariff-haters. Heeft een Riffi soms jou iets aangedaan of zo he. In mijn ogen ben je niets dan een Aghyour.

Yugurthen

#87

CiteerDat is een publiek geheim.










ja hoor droom verder.

Taghzayfut

#88

CiteerWat is dat toch met jullie soort, Ariff-haters. Heeft een Riffi soms jou iets aangedaan of zo he. In mijn ogen ben je niets dan een Aghyour.

En jij bent een Souss-hater. Heeft een Soussi jou soms iets aangedaan of zo? Je bent en blijft een Aghejoul, en niet alleen maar in mijn ogen.

E3ber_Tastite

#89

CiteerDe grootste prosti's en junkies komen uit de RIF. En de ATLAS is hun TIPPELZONE.


hahahahaha nou die tichelhien, kunnen er wel wat van. Ik communiceerde zelfs met ze in het tarifiet.