Hoofdmenu

Bnat Oudaden

Gestart door Aghzayfu, 23/07/2004 om 20:39:07

Aghzayfu


Aghzayfu

#1
Azul fellawen,

Voor meer info en muziek van dit lekkere ding verwijs ik jullie naar onze Aytmatengh ghe Fransa:

www.asays.com

Timensiwen

imzourenlady


Arrows

ieuw ze heeft een betere visagiste nodig...dit is zo verkeerd ik zal haar mn nummer wel geven maar verder is ze mooi ja!

alhoceima187


fattoma

hahahahha wie zegt dat zij het is? milouda heeft ook allerei wannabe fotos als kaft...tenzij iemand haar echt gezien heeft..en verder zou k maar niks geloven op die kaften..ahahahah

miss.F.

gelukkig verschillen we qua smaken, want ik vind haar maar niets, met haar geplamuurde gezicht!

Aghzayfu

Citaat van: fattoma op 26/07/2004 om 14:45:10
hahahahha wie zegt dat zij het is? milouda heeft ook allerei wannabe fotos als kaft...tenzij iemand haar echt gezien heeft..en verder zou k maar niks geloven op die kaften..ahahahah


Azul timgharin,

Voor mij is ze en blijft ze een lekker ding, haar zussen trouwens ook. En Fattoma, zij is het echt. Wie is Milouda?

Ze is een natuurlijke schoonheid en dat is geen plamuur, maar haar mooie blanke kleur.

Timensiwen

amazigh_roos

Te veel make-up op joh dit is niet echt natuurlijk Aghzayfu :)

Maar wie is zij eigenlijk is ze een soussie?

Aghzayfu

Citaat van: amazigh_roos op 26/07/2004 om 19:59:13
Te veel make-up op joh dit is niet echt natuurlijk Aghzayfu :)

Maar wie is zij eigenlijk is ze een soussie?

Azul fellam tajdigt,

Zij een Tamazight n Sus in hart en nieren en ze komt uit Agadir. Zonder make-up is ze ook mooi, dus. Voor een fotoshoot moet je altijd geschminkt worden.
Het gaat mij meer om haar uitstraling en karakter.

Van haar kan je ook videobanden, dvd's, cd's en cassettes kopen. Tislatine Unzar heet o.a. een videoband.  Op die videoband zingt zij Izlan als een bruid gaat trouwen op de Souss manier. Heel leuk om te zien.

Timensiwen

amazigh_roos

Citaat van: Aghzayfu op 26/07/2004 om 20:06:32
Citaat van: amazigh_roos op 26/07/2004 om 19:59:13
Te veel make-up op joh dit is niet echt natuurlijk Aghzayfu :)

Maar wie is zij eigenlijk is ze een soussie?

Azul fellam tajdigt,

Zij een Tamazight n Sus in hart en nieren en ze komt uit Agadir. Zonder make-up is ze ook mooi, dus. Voor een fotoshoot moet je altijd geschminkt worden.
Het gaat mij meer om haar uitstraling en karakter.

Van haar kan je ook videobanden, dvd's, cd's en cassettes kopen. Tislatine Unzar heet o.a. een videoband.  Op die videoband zingt zij Izlan als een bruid gaat trouwen op de Souss manier. Heel leuk om te zien.

Timensiwen

aha bedankt voor de informatie :) echt waar sooo ik ben helemaal weg van Izran WOW WOW kon ik die band maar zien heb je er een link van ofzo als het bestaat dan??

Dora

da klopt >> heb daar de cd van...

maar khalid blijft echt mijn kanjer met name met zijn liedjes > z'righ zine en arouah ayadarngh...

Aghzayfu

Citaat van: lopende_lach op 26/07/2004 om 20:10:44
da klopt >> heb daar de cd van...

maar khalid blijft echt mijn kanjer met name met zijn liedjes > z'righ zine en arouah ayadarngh...

Azul fellam,

Hij is inderdaad goed. Heb je zijn nieuwste DVD al? Dus je verstaat het Tamazight n Sus beetje? Knap van je, a tadsa iftun.

"Tadsa iftun"-Lopende lach in het Tamazight n Sus.

Timensiwen

Dora

azul,

ik doe mijn best tawmat..maar kan af en toe flink met vraagtekens zitten hoor :)...

sraam L_L

Aghzayfu

Citaat van: lopende_lach op 26/07/2004 om 20:22:08
azul,

ik doe mijn best tawmat..maar kan af en toe flink met vraagtekens zitten hoor :)...

sraam L_L

Azul,

Vertel,  a tadsa iftun.