Hoofdmenu

Ayaan Hirsi Ali

Gestart door ozl13, 27/10/2003 om 23:31:08

Dora

#30
hahaha > ik vind m leuk >>> ik hoorde volgens mij ook de belgische kindervriend > hond uhhh...weet de naam niet meer!!!

Idir

#31

Citeerhahaha > ik vind m leuk >>> ik hoorde volgens mij ook de belgische kindervriend > hond uhhh...weet de naam niet meer!!!

Hemm?? welke hond? ik heb niks gehoord hoor, maar waaschijnlijk bedoel je Samson ;)

Dora

#32
jaaaaaaaaaaaaaa die bedoel ik >> niet?? >> aan het eind toch??..hmmmm!!!

Idir

#33

Citeerjaaaaaaaaaaaaaa die bedoel ik >> niet?? >> aan het eind toch??..hmmmm!!!

Je kan wel gelijk hebben hoor... ik zou het niet weten! Maar het nummer zelf is wel lachen (als je 'm nuchter beluistert).

yura

#34
azul felawen
op radio een van de vpro is er een drie uur durend intervieuw met ayaan ali hirsi gehouden, en ik heb haar heel goede dingen ove de islam gezegd, voor mij is ze dus nog steeds een moslimvrouw, alleen de pers heeft haar woorden omgedraaid.

Dora

#35

Citeerazul felawen
op radio een van de vpro is er een drie uur durend intervieuw met ayaan ali hirsi gehouden, en ik heb haar heel goede dingen ove de islam gezegd, voor mij is ze dus nog steeds een moslimvrouw, alleen de pers heeft haar woorden omgedraaid.
dacht het niet....

Samariaan

CiteerIn het geval van Amina Lawal, als ik mij niet vergis heb ik destijds de petitie van amnesty ook getekend, kunnen we duidelijk stellen dat het zaakje rammelde, ondanks dat ik niet veel info over de zaak heb gehad. Ten eerste, was er niet een man nodig om overspel mee te kunnen plegen? En waarom is deze niet veroordeeld. Ten tweede waren er 4 getuigen?  

het punt met Amina lawal was dat ze zelf heeft toegeven zina gepleegd te hebben, aangezien er ook geen 4 getuigen waren. De zaak stonk omdat er gemeend was dat de getuigenis was afgedwongen of haar in de mond gelegd, in het hoger beroep werd ze vrijgesproken.

zoals gebruiker01 zei was het ook vreemd dat er geen man werd aangeven voor zina, en dat het lijkt dat vrouwen vaker worden bestrafd dan mannen. Dit moet niet zo zijn, aangezien voor de saria mannen en vrouwen gelijk zijn, maar voor het komt tot een veroordeling in saria (dus wanneer iemand een aanklacht dient tegen een ander) moet er aan tamelijk strikte en waterdichte regels worden voldaan.

appie187

#37
fuck hirsi ali somalie
vieze stink wijf ze moet haar bek dichthouden
voordat ik em dicht stomp

nikki

#38
He Appie goed zo jongen, ga zo door !

Misschien een studie politicologie en/of Internationaal recht iets voor jouw ???

Doei

imzourenlady

#39

CiteerJah!! Of zoals Abu JahJah, mijn grote voorbeeld zei:

"Ze trappen naar beneden en likken naar boven."

Ha!

salaam,

hahaha ook mij grote voorbeeld

muzy

#40
ayaan hirsi ali zet schanduh voor alle somaliers zij is een vieze tering hoer.
ze moet terug gaan naar waar ze eerst woonden en haar land opbouwen en niet hier dom haar eigen mensen ten schanduh zetten.

ik kots op die vieze hoer.

Wasilla tarifest

#41

Citeerayaan hirsi ali zet schanduh voor alle somaliers zij is een vieze tering hoer.
ze moet terug gaan naar waar ze eerst woonden en haar land opbouwen en niet hier dom haar eigen mensen ten schanduh zetten.

ik kots op die vieze hoer.

zo en heb je nu je hart gelucht?

ik

#42

Citeerayaan hirsi ali zet schanduh voor alle somaliers zij is een vieze tering hoer.
ze moet terug gaan naar waar ze eerst woonden en haar land opbouwen en niet hier dom haar eigen mensen ten schanduh zetten.

ik kots op die vieze hoer.
Waarom kom je mij dit hier vertellen?
zoek haar op en zeg het haar

Asafu

Nederlander van het jaar: Ayaan Hirsi Ali Verbannen om haar gedreven strijd voor de emancipatie van immigrantenvrouwen

http://www.elsevier.nl/magazine/dezeweek/asp/dossiernr/303/index.html


Izwan

   VVD-fractie keert zich tegen Hirsi Ali


Gepost door Gertjan (Kozzmic) - Bron: De Telegraaf (restricted)
Gepubliceerd: woensdag 15 maart 2006 @ 11:25
Het liberale Kamerlid Ayaan Hirsi Ali heeft gisteren onder vuur gelegen binnen haar eigen fractie. De VVD'ers keerden zich tegen uitspraken van de voormalige Somalische over een veroordeling van een lid van de Hofstadgroep. Hirsi Ali stelde ongelukkig te zijn met de veroordeling van Mohammed Fahmi B., die extremistisch materiaal zou hebben verspreid.

"In een open samenleving mag je een radicaal gedachtegoed hebben en verspreiden, ook al leidt dat in de kern tot geweld. De bestrijding daarvan hoort niet bij de rechter thuis, omdat die dan wordt opgezadeld met politieke en theologische onderwerpen", zo betoogde Hirsi Ali. Deze zienswijze werd unaniem door haar partijgenoten afgewezen. Volgens ingewijden staat Hirsi Ali alleen in de fractie, nu Jozias van Aartsen weg is als fractievoorzitter. Van Aartsen, die nog wel Kamerlid is, hield zich buiten de discussie. "Hij hield zijn mond. Dat zou ik ook doen als ik hem was", aldus een anoniem gebleven parlementariër.

Hirsi Ali bestrijdt dat ze steun aan het verliezen is binnen de VVD. "Er is alleen sprake van een verschil van inzicht op één punt en ik heb niet het gevoel dat mij nu de mond is gesnoerd", laat ze weten aan De Telegraaf. Ze geeft daarbij aan niet van plan te zijn haar uitspraken eerst voor te leggen aan haar fractiegenoten. "Alleen bij beleidswijzigingen zal ik dat doen, maar als het om een moreel oordeel gaat, zal ik dat altijd geven. Het is hier niet de oude SovjetUnie, we zijn een liberale partij."

Onder de nieuwe, tijdelijke, fractievoorzitter Willibrord van Beek wil de fractie een andere, meer gematigde, koers varen dan onder Van Aartsen, zo verklaarde één van de fractieleden. "We moeten waken voor het beeld van de VVD als anti-islampartij", aldus het Kamerlid. Van Beek waarschuwde vorige week al dat hij afwijkende standpunten van fractieleden niet zou pikken.