Arabieren zijn ondekkers van getallen en nul.

Gestart door Aqsil, 21/07/2004 om 16:10:35

imzourenlady



dat kind zit waarschijnlijk in het 2e van de VMBO, gaat om met die stoere mannekes en vrouwkes die iedereen op school lopen te terrorisren. hakenkruizen op de bushaltes kliederen en natuurlijk anti-joodse leuzen roepen. bin laden en saddam door de klas heen schreeuwen en noem maar op..je kent het wel..dit soort moet je even laten gaan..laat ze hun stoom afblazen en ze zullen struikelen over hun eigen idiote gedachtegang. na de struikel komen ze (meestal) wel weer tot hen zinnen..


**ahhahah ik lach je uit!!! volgens mij ben je zo geintereseerd in mij je hebt al veel nagedacht over mijn doen van leven mijn complimenten ;) dus niet!!!

mogen "de moslims, die zich moslim noemen"eindelijk eens de voorbeeld van de profeet mohamed sws volgen...allemaal lopen ze te schreeuwen hoe andere mensen zo ongelovig kunnen zijn en dat ze kafiers zijn, maar de soenna die zij dienen te volgen lappen die "o zo goede moslims" aan hun laars. handel zoals de profeet, denk zoals de profeet,  spreek zoals de profeet en zwijg zoals de profeet > allah jehdie maglak

**** "de moslims, die zich moslim noemen">>>> heb je het misschien over lopende_heks???
sraam L_L
Citeer