Arabieren zijn ondekkers van getallen en nul.

Gestart door Aqsil, 21/07/2004 om 16:10:35

Aqsil

Ik ben een Arabier,
dat betekent ‘geeft bier’
en ik drink het met plezier.
Ik lust bloed net als een vampier.
Ik onthoofd mens en dier.
Allah vervloekt de berber,
net als de Iranier.
Amazigh is en barbaar,
en een Arabier is barbier.
Ik knip geen hoofdhaar,
maar hoofden; echt waar.

Ik heb Arabische hersens en bloed.
Ik terroriseer mensen in Islamabad,
en ik verjaag de anderen naar Tsjaad.
De rest slacht ik met een zwaard,
en vervolgens dump ik ze in Bagdad.
Dit is de echt werkelijkheid.
Zo toon ik mij eigen gezicht en waarde.
Ik blijf eeuwig woest en wreed.
Er zijn geen grenzen aan mijn kwaad. 
Mijn doel is het heersen over de wereld,
als je dat niet door had.
Ik zweer in de name van God,
dat ik door ga met mijn bloedbad.
Pas op, voordat ik je onthoofd!

Tarifit

Citaat van: Hulk op 20/08/2004 om 15:24:01
Ik ben een Arabier,
dat betekent ‘geeft bier’
en ik drink het met plezier.
Ik lust bloed net als een vampier.
Ik onthoofd mens en dier.
Allah vervloekt de berber,
net als de Iranier.
Amazigh is en barbaar,
en een Arabier is barbier.
Ik knip geen hoofdhaar,
maar hoofden; echt waar.

Ik heb Arabische hersens en bloed.
Ik terroriseer mensen in Islamabad,
en ik verjaag de anderen naar Tsjaad.
De rest slacht ik met een zwaard,
en vervolgens dump ik ze in Bagdad.
Dit is de echt werkelijkheid.
Zo toon ik mij eigen gezicht en waarde.
Ik blijf eeuwig woest en wreed.
Er zijn geen grenzen aan mijn kwaad. 
Mijn doel is het heersen over de wereld,
als je dat niet door had.
Ik zweer in de name van God,
dat ik door ga met mijn bloedbad.
Pas op, voordat ik je onthoofd!


Meer, meer, meer,
ik lig helemaal dubbel van het lachen.....

allasian

Citaat van: Al Mamlaka Maghreb op 20/08/2004 om 12:29:20

Luister dame,
Je weet niet eens tegen wie je het hebt.

CiteerMijn voorouders zijn L`Graqa = Arabieren die hier de Islam kwamen verspreiden, de stam vind je in Chadma (provincie Essaouira ofte wel Mogador.
Hierbij wil ik je dan feliciteren.

CiteerVan vaders kant : ben ik een arabier, de stam van me voorouders is genaamd : Mu`3awiya die gevlucht waren vanuit Arabié.....
Je bent een marokkaan,alahmar.
Het is te lang geleden man sukkel
Een Argentijn zegt toch ook niet dat hij Italiaan of Spanjaard is.
Een Argentijn zegt toch dat hij een Argentijn is.
Citeer
tuurlijk zal een van miijn voor ouders getrouwd zijn met een AMAZIGH...
Ja mongool,en inmiddels ben je daardoor in bloed meer amazigh dan arabier.
CiteerAlleen jammer genoeg is jullie cultuur niet zo sterk als die van de arabieren anders was mijn naam nooit een Arabische naam geweest en helemaal niet me achternaam.
Dwaas,wist je hoe de echte arabieren uit het middenoosten over jullie denken??Jij Marokkaanse arabier.Voor hun zijn jullie maar halfbloedjes geen echte arabieren,En ze herkennen jullie vaak meteen.  Wat denk je dat ze tegen je zullen zeggen als ze je pijn willen doen??

CiteerRAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR HE 
Ja heel raar.

Citeerm3a salama
Wilde je nou hiermee duidelijk maken dat je beschaafd bent??Rot toch op.

E3ber_Tastite

Citeer

Luister dame,

Mijn voorouders zijn L`Graqa = Arabieren die hier de Islam kwamen verspreiden, de stam vind je in Chadma (provincie Essaouira ofte wel Mogador.

Van vaders kant : ben ik een arabier, de stam van me voorouders is genaamd : Mu`3awiya die gevlucht waren vanuit Arabié.....

tuurlijk zal een van miijn voor ouders getrouwd zijn met een AMAZIGH...
Alleen jammer genoeg is jullie cultuur niet zo sterk als die van de arabieren anders was mijn naam nooit een Arabische naam geweest en helemaal niet me achternaam.

Als de rif niet erkent wordt door de staat he, waar zijn jullie bang voor dan?
In de wetboek van Fes : staat DUIDELIJK in :

De berbers ontwrichten de maatschappij!! (staat er echt in) terwijl veel berbers in Fes en rondom Meknes wonen..

RAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAR HE 

m3a salama
Citeer

Azul,

Over welke Arabische cultuur heb je het in Noord-Afrika? Er komt geen Arabische cultuur voor in Noord-afrika, in Noord-Afrika heb je alleen de Amazigh-cultuur die weliswaar licht is beinvloed door de Arabische-cultuur. De Arabische-cultuur vindt je alleen in het Midden-Oosten, waar ze nog de met die nul lopen op hun hoofd of aan de waterpijp zitten.

Hahaha, het kan me eerlijk geen reet schelen, wat er in die wetboek van Fes staat. In Marokko telt alleen geld, als je dat hebt heb je alles, dus die wetboek heeft zoiezo geen enkele waarde. Maar wij Riffijnen zouden geen Riffijnen zijn als we niets zouden doen, daarom hebben we als antwoord, gelijk een gedeelte van Fes neergebrand. Dus vandaar die haat van de Fessies tegen de Riffijnen.


Matoub

#109
sommigen zitten op cafè over de beroemde geschiedenis van de arabieren te praten. maar dat is allemaal straten praat . lees de geschiedenis van de arabieren en hun beroemde geschiedenis .

beroemde imazighen : augustinus + tertullian .. , afer athenaus  + apuleuis  .., yuba + massinissa .., 

mythologie : amon , poseidon , antaios , gaia , athena , tanit , nemty ...

let op : de grieken hebben athena tot de belangrijkste godin gemaakt , en tot nu toe wordt ze herzield .   

....

beste krijgers : septimus severus , yuba 1 , yugherthen  ...

in de islam : ibn khaldun , averroes , ibn tufail , ibn battuta ....

lees over Shkspier : hij schrijft over een berber personage "3otai" (na de islam , maar berber ) , en zo ken jij de indruk van de berbers bij vreemdelingen ontdekken .

ooit heb ik in de straat geleerd dat de zon rond de aard draait , maar dat was alleen maar stratenverhaaltjes


probeer mijn fout te vermijden !

Aqsil

Een van de grootste vervalser van de geschiedenis van de mensheid is de Libiër Dr. Khashim.
Dit zijn boeken van hem.

boek 1  ‘Deze helden … hebben Arabisch namen’ hierin beweert hij dat Imazighen zoals Masinisa, Hanibal, Suptulimus, Arabische namen hebben. Dus ze zijn volgens hem Arabieren.

boek 2 “Arabische Latijns”, hierin beweert Dr. Khashim dat het Latijns alfabet en Arabische alfabeet is.

boek 3 “De Griekse Arabisch”. Hierin beweert hij dat de Griekse taal en wetenschap eigenlijk Arabische taal en kennis genoemd moeten worden.

boek 4 “De Arabische Imazighen”. Hierin beweert hij dat Imazighen altijd Arabieren geweest waren.

Aqsil

Dr. Khashim is geïnterviewde door Aljazeera.

Vraag 1 : Wat is uw conclusie van uw studie van verschilden talen?
Antwoord:
1. ten eerste, Arabisch is de oudste taal van de wereld en misschien de taal van de mensheid.
2. Ten tweede, De oude talen zoals Babylans, Ashorisch (in Syrië),   
   Ethiopisch, enz. zijn allemaal Arabische talen. En hierin behoren
   natuurlijk ook de Amazigh talen.
4. ten derde, Landen in Noord Afrika, oost Afrika, Midden oost
   maakten voor de Islam deel van 1 Arabische staat.

allasian

#112
Verdient geen aandacht.

Aqsil

Citaat van: allasian op 23/08/2004 om 17:22:11
Verdient geen aandacht.
Je moet toch aandacht besteden aan hun rotzooi ook al lijkt het op indiaanse verhalen.

Deze doctor zei in interview  met aljazeera dat Engels taal  een mengsel is van Arabisch en Grieks.

Hij gaf als voorbeeld het voor Cinema.

Cinema komt uit het Grieks "Kiemen".   'men' de laatste gedeelte van 'kiemen' laten we weg, want dat is niet belangrijk. Het eerste gedeelte is 'kiemen' is kien (dus geen kie).  kien komt uit het Arabisch 'kown (heelal). Grieken noemen heelal 'kien' of 'kown' want er is geen verschil, omdat het heelal beweegt.

Zo bewijst hij dat cinema een Arabische woord is.


imzourenlady

Citaat van: Hulk op 20/08/2004 om 15:24:01
Ik ben een Arabier,
dat betekent ‘geeft bier’
en ik drink het met plezier.
Ik lust bloed net als een vampier.
Ik onthoofd mens en dier.
Allah vervloekt de berber,
net als de Iranier.
Amazigh is en barbaar,
en een Arabier is barbier.
Ik knip geen hoofdhaar,
maar hoofden; echt waar.

Ik heb Arabische hersens en bloed.
Ik terroriseer mensen in Islamabad,
en ik verjaag de anderen naar Tsjaad.
De rest slacht ik met een zwaard,
en vervolgens dump ik ze in Bagdad.
Dit is de echt werkelijkheid.
Zo toon ik mij eigen gezicht en waarde.
Ik blijf eeuwig woest en wreed.
Er zijn geen grenzen aan mijn kwaad. 
Mijn doel is het heersen over de wereld,
als je dat niet door had.
Ik zweer in de name van God,
dat ik door ga met mijn bloedbad.
Pas op, voordat ik je onthoofd!


met andere woorden ik heb HAAT

Aqsil

Citaat van: imzourenlady op 27/08/2004 om 17:16:37
met andere woorden ik heb HAAT
Toen ik ontdekt heb dat je niveau laag is, ben ik besloten om je te negeren. Ik zal niet meer reageren op je reacties. Je liet meerder malen zien dat je moeite hebt om berichten te volgen.

Haat zet in jezelf. Je bent degen die zei dat je ongelovigen, Joden en Christenen haat.

imzourenlady

Citaat van: Hulk op 27/08/2004 om 17:20:12
Citaat van: imzourenlady op 27/08/2004 om 17:16:37
met andere woorden ik heb HAAT
Toen ik ontdekt heb dat je niveau laag is, ben ik besloten om je te negeren. Ik zal niet meer reageren op je reacties. Je liet meerder malen zien dat je moeite hebt om berichten te volgen.

Haat zet in jezelf. Je bent degen die zei dat je ongelovigen, Joden en Christenen haat.



dan heb jij hoop!!! ongelovigen, Joden en Christenen>>>> ga spelen ik haat joden in israel die onze broeders afslachten dus voortaan reageer ik niet op jou en jij niet op mij maar mohiem ga je kennis opkrikken e mens!!

Masja


Sannoe

Salaam/azul

Eigenlijk kan het me geen reet schelen wie de ontdekkers zijn van de nul. Het gaat mij om het heden. Ik wil wel geloven dat de arabieren de ontdekkers zijn van de nul en de getallen en dan??? is dat het?? Moeten de arabieren trots zijn op die nul waar zij in zijn blijven zitten? Ik heb hekel aan dit soort discussies met de arabieren en hun aanhangers. Zodra je het over de achterlijkheid van de arabieren hebt komen er geschiedenisboeken te voorschijn. Ja,  ik kan ook bewondering hebben voor die wetenschappers van 15 eeuwen geleden. Maar wat hebben de arabieren van nu aan die nul behalve dat ze zelf een nul zijn geworden. O ja!! alcohol is ook een arabisch woord hoor je mensen vaak zeggen. Goed om er trots op te zijn. Beste arabier: wordt wakker en kom eens uit die nul want meer waarde dan die nul heb je nu niet. Kijk zelf maar om je heen en je komt genoeg te weten.

Dora

#119
Citeer
Toen ik ontdekt heb dat je niveau laag is, ben ik besloten om je te negeren. Ik zal niet meer reageren op je reacties. Je liet meerder malen zien dat je moeite hebt om berichten te volgen.

Haat zet in jezelf. Je bent degen die zei dat je ongelovigen, Joden en Christenen haat.

Citeer

dat kind zit waarschijnlijk in het 2e van de VMBO, gaat om met die stoere mannekes en vrouwkes die iedereen op school lopen te terrorisren. hakenkruizen op de bushaltes kliederen en natuurlijk anti-joodse leuzen roepen. bin laden en saddam door de klas heen schreeuwen en noem maar op..je kent het wel..dit soort moet je even laten gaan..laat ze hun stoom afblazen en ze zullen struikelen over hun eigen idiote gedachtegang. na de struikel komen ze (meestal) wel weer tot hen zinnen..

mogen "de moslims, die zich moslim noemen"eindelijk eens de voorbeeld van de profeet mohamed sws volgen...allemaal lopen ze te schreeuwen hoe andere mensen zo ongelovig kunnen zijn en dat ze kafiers zijn, maar de soenna die zij dienen te volgen lappen die "o zo goede moslims" aan hun laars. handel zoals de profeet, denk zoals de profeet,  spreek zoals de profeet en zwijg zoals de profeet > allah jehdie maglak

sraam L_L