Hoofdmenu

Waarom die haat?

Gestart door Badrtje, 15/05/2004 om 12:49:18

imzourenlady

#45

Citeerarabieren onderdrukken ons al eeuwen lang. en imazighen in de noorden van marokko en de zuiden en atlas krijgen geen geld van de overheid om scholen te bouwen.

salaam,

juist mee eens

Ariaz

#46

CiteerWatik mij af vraag als ik op deze site rond dwarrel, waarom al die haat tegen alles wat Arabisch is? Omdat Hassan, niet jullie, maar een paar generaties boven jullie heeft onderdrukt? Dan gelijk alles wat Arabisch is haten?
Vergeet een ding niet: We zijn moslims en jullie weten hoe er vanuit de Islam over dit wordt gedacht.



rooh erefdhihed eewetman,


wat voor onzin kraam je hier uit, ik heb een hekel aan mensen zoals deze mensen hier, de onderdrukking is nu op dit moment aan de gang, en niet generaties terug

Y._Touzani

Azul,


waarom die haat? omdat de gearabiseerde parasieten zich als colonisten gedragen  ten opzichte van imazighen. Het kan niet anders wanneer ieder parasiet die darija spreekt de imazighen als een doelwit ziet. De gearabiseerde parasieten gedragen zich alsof zij pas gisteren in marokko zijn gearriveerd uit het midden-oosten. Zij hebben zelf gekozen om niet bij ons te horen. Wat willen zij dan van ons? dat wij hen gaan bewonderen, hetgeen zij eigenlijk verwachten?
...