Hoofdmenu

Waarom die haat?

Gestart door Badrtje, 15/05/2004 om 12:49:18

Idir

#15

Citeerkan iemand hem een nederlandse woordenboek geven....

www.vandale.nl doet wonderen ;D

AFRA

#16

Citeerkan iemand hem een nederlandse woordenboek geven....

jij a zzin diali ,

ewa chi 3rab ola walo. bghit ensawlek ojawbini bla dkhol o khrodj flahdra.

shhaal ta3ti ndjiblek 3arbi li fahmek  wyahayyadlek ashoq le lli shefti ma daqti

AFRA

Citeerwww.vandale.nl doet wonderen ;D

ik heb in een oude woordenboek gelezen dat idir pooier betekent, maar nu verwonder ik me , dat het hier niet in staat.

Idir

#18

Citeerik heb in een oude woordenboek gelezen dat idir pooier betekent, maar nu verwonder ik me , dat het hier niet in staat.

Dat zal je eigen fantasie zijn, want Nederlands is het niet.

AFRA

azul,

het is nog erger dat dat meer dan taal is. inhoudelijk zien is altijd het belangrijkst.

Dora

#20

Citeerjij a zzin diali ,

ewa chi 3rab ola walo.ila bgit tehder alarbia, hdar bel adab.. bghit ensawlek ojawbini bla dkhol o khrodj flahdra.man swelak ma tsawalnie...jallah beadni..

shhaal ta3ti ndjiblek 3arbi li fahmek  wyahayyadlek ashoq le lli shefti ma daqti
zelfs je arabisch is niet compleet..of althans je schrijft het zo onleesbaar...

daarnaast ben ik alles behalve jou zin >

AFRA

#21

Citeerzelfs je arabisch is niet compleet..of althans je schrijft het zo onleesbaar...

daarnaast ben ik alles behalve jou zin >

ben jij degene die zich weer maagd maakte, nadat ze zich in een arabisch bed legde, zonder na te denken?

ik las hier ergenis in dat een tamazighin dat deed ,maar ik vind dat link niet meer.

gelieve me nog beter te informeren!

Dora

#22

Citeerben jij degene die zich weer maagd maakte, nadat ze zich in een arabisch bed legde, zonder na te denken?

ik las hier ergenis in dat een tamazighin dat deed ,maar ik vind dat link niet meer.

gelieve me nog beter te informeren!
hahaha..is dat jou manier van mensen proberen te kwetsen..zoals een mooie amazigh gezegde luid > agyoer amars ath jethour tasardoen...en die slaat perfect op jou...low life..

AFRA

#23
aghyour masja amya3djab ataghyort .

mara i3adjbam .... nigh rah ghasha na 3rab, masja ahda am amfghagh dannasj

AFRA

#24
dit topic is te goed om gesloten te worden. het gaat echt om de imazighische cultuur.

wallah misschien ga ik van mijn jas veranderen.

Dora

#25
mohamedUK kan jij dit voor mij vertalen >> hier is pas geen touw aan vast te knopen..allatief ya tmazight..

AFRA

#26

CiteermohamedUK kan jij dit voor mij vertalen >> hier is pas geen touw aan vast te knopen..allatief ya tmazight..

manaya 3ad wattazridh.

mara tazrit ma . mmmmm amya3djab

Dora

#27

Citeermanaya 3ad wattazridh.

mara tazrit ma . mmmmm amya3djab
mayn ga zaregh?? terjast wa thejek tedzjie...

AFRA

#28

Citeermayn ga zaregh?? terjast wa thejek tedzjie...

wadji taru=yazt igh taggan ihramen, sja hadja annaghnit ,

hatta ith gha taqqasedh 3ad inay masjam dyoussa

Dora

#29

Citeerwadji taru=yazt igh taggan ihramen, sja hadja annaghnit ,

hatta ith gha taqqasedh 3ad inay masjam dyoussa
waarom zou ik het jou vertellen psychopaat...daarnaast "proef" ik niets totdat het halal voor mij is > met andere woorden in het huwlijk en niet eerder...