Hoofdmenu

Issaghouane Narif

Gestart door Isefrawen, 17/07/2004 om 19:07:26

Isefrawen


oualaya

Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 17/07/2004 om 19:07:26


Issaghouane Narif

Nou zo nieuw is ie ook weer niet van hen, heb hem al een tijdje die cd. Maar is zeker een mooie cd :).

Tamza

Lekker nummer!

Lekker dansbaar ook, luv that.

Dora

o wat heerlijk....is ie al op cd verkrijgbaar..got 2 have it...

oualaya

Citaat van: lopende_lach op 19/07/2004 om 12:01:12
o wat heerlijk....is ie al op cd verkrijgbaar..got 2 have it...

Ja is al op cd verkrijgbaar, zei het boven ook al :).

Dora

oww.haha..foutje..

hij is echt prachtig..heb binnenkort een bruiloft dus heb m nodig...

kunnen m ook gebruiken voor de modeshow..super...

Dora

sorry hoor maar vind m echt te gek...

kan niet meer zonder :(..

Tamza

Lopende Lach, mijn excuses nog dat ik niet aanwezig was. Ik zal het goedmaken volgende keer door dit lied voor je te spelen/zingen. :engelmodus:

moslima21

wat een prachtig lied zeg!! hebben jullie nog meer zulke liedjes...ik vind het echt mooi...moge allah jullie leiden incha allah

Dora

Citaat van: Tamza op 19/07/2004 om 21:34:42
Lopende Lach, mijn excuses nog dat ik niet aanwezig was. Ik zal het goedmaken volgende keer door dit lied voor je te spelen/zingen. :engelmodus:

belofte maakt schuld a watchma...ben gek op uitbetalingen..dus wees voorbereid..

MC_tarifesht


Wasilla tarifest

Dit lied was al uit voordat ik op vakantie ging en dat is nou alweer weken geleden! Maar het is wel een hele leuke cd!

MC_tarifesht

wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee isssssssssssssssssssssssssssssssss deeeeeeeeeee zangerrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

oualaya

Citaat van: MC_tarifesht op 25/08/2004 om 14:10:56
wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee isssssssssssssssssssssssssssssssss deeeeeeeeeee zangerrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Isegwan n'arif.. ;)

Wasilla tarifest

Citaat van: MC_tarifesht op 25/08/2004 om 14:10:56
wieeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee isssssssssssssssssssssssssssssssss deeeeeeeeeee zangerrrrrrrrrrrrrrrrr!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Het zyn 2 zangers ;) genaamd issaghouane narif!