Hoe bewerk ik een foto, of maak ik mijn eigen Avatar?

Gestart door Sa3ieD, 16/07/2004 om 18:58:13

Sa3ieD

Met het programma Paint Shop Pro: http://www.jasc.com/products/paintshoppro/? kun je zelfs plaatjes maken of foto's bewerken etc. Erg handig voor creatievelingen onder ons. Op de bovenstaande link kun je een Demo versie van het programma downloaden. De crack (die maakt het mogelijk het programma langer dan bijv. 30 dagen te gebruiken) kun je via Kazaa zoeken of gewoon op internet.

Aqsil

Je kunt ook paint gebruiken.
Mijn avater heb ik ook zelf gemaakt met paint.
Dit zit in ieder window

Isefrawen



haal het HIER binnen

vervolgens

download de CRACK

installeer het programma psp8build10 ergens op je hd, vervolgens pak je de crack uit naar de locatie waar je het programma in hebt geinstalleerd. directory: Paint Shop Pro  8

niet in de Setup Directory!! vervolgens klik je op Patch... al;s het goed is krijg je dan een melding dat het patchen gelukt is... ga het programma niet registreren, anders fok je de hele installatie... mag je opnieuw beginnen en je pc een nieuwe ID gaan geven, lang leve de n00bs~! <----- stelletje kabouters

Dobry Den

Ik heb een foto gedownload vanuit mijn computer, maar de foto wil maar niet verschijnen. In plaats daarvan verschijnt er een vakje meteen kruisje door (zie mijn profiel). Weet iemand waar het aan kan liggen

Isefrawen

Citaat van: Dobry Den op 30/11/2004 om 17:30:25
Ik heb een foto gedownload vanuit mijn computer, maar de foto wil maar niet verschijnen. In plaats daarvan verschijnt er een vakje meteen kruisje door (zie mijn profiel). Weet iemand waar het aan kan liggen

die foto wordt door het forum niet ondersteund... kijk of je de desbetreffende foto niet om kan zetten in de extensie .GIF

IIAwajie3erII

Kan ook aan de grote liggen .
er is een beperking .

Dora

he kunnen jullie mij vertellen hoe ik een foto kleiner kan maken...om m door te kunnen sturen..

alvast bedankt.

allasian

Stop het in de wasmachine en op 60graden.
Dan krimpt het wel.

Sabadilla

Citaat van: De Africaan op 01/12/2004 om 11:35:00
Stop het in de wasmachine en op 60graden.
Dan krimpt het wel.

90 graden is beter!!

Dora

als jullie geen zinnige ant hebben houd jullie klep dan..

IIAwajie3erII

Citaat van: lopende_lach op 01/12/2004 om 11:42:08
als jullie geen zinnige ant hebben houd jullie klep dan..
je kan met adobe of paint deze verkleinen LL .

Dora


Nomaad.

Paint 1.0 doet 't prima, als je wat extra's wilt download dan Paint Shop Pro 8 & zijn crack.

IIAwajie3erII

Citaat van: lopende_lach op 01/12/2004 om 11:56:21
wat is adobe??
Ga naar paint - upload ur image - dan naar afbeelding - dan naar rekken en helen -etc

Dora

oke..ga het meteen proberen..als het niet lukt dan fluit ik oke...