Al-Hoceima vanuit de lucht

Gestart door MBTiza, 16/07/2004 om 11:07:15

Tarifit

Leuk, echt leuk,  maar het ziet er niet goed uit ? de omgeving van Al Hoeceima ziet er erg droog en kaal uit... erosie, dus er moet nodig wat gebeuren  aan de beplanting daar.

Ahraifi

Daar groeit niks op het is alleen rots,het is ook een zegen af en toe.Omdat alles rotsachtig is werd het grootste gedeelte van AL HOCEIMA gespaard bij de laatste aardbeving terwijl de zachtere omgeving compleet verwoest werd.

miss.F.

MBTiza

Ik mis Al-Hoceima inu, ipv daar lekker op het strand liggen zit ik nu op zo'n suffe kantoor baaah, lekker op quimado of tara youssef liggen, gegrilde sardientjes erbij, met een bord salade en patat...pfffffffffff

imzourenlady

Citaat van: MBTiziAzza op 22/07/2004 om 14:07:17
Ik mis Al-Hoceima inu, ipv daar lekker op het strand liggen zit ik nu op zo'n suffe kantoor baaah, lekker op quimado of tara youssef liggen, gegrilde sardientjes erbij, met een bord salade en patat...pfffffffffff

hellemaal mee eens!!! volgend jaar insallah!

Ouafa_hoceima

ja joh ik mis t ook....ewa volgend jaar inshaAllah! merra nedaa......amien

Erhokba gha yenie wayoeghen en natuurlijk ook die willen gaan volgend jaar!

amazightjuh

al-hoceima roega meskina plat snik snik snik

Maroccaan

x

benibouyach

Citaat van: ajenduz op 26/08/2004 om 19:15:39
Citaat van: amazightjuh op 26/08/2004 om 19:05:13
al-hoceima roega meskina plat snik snik snik

ben een dikke maand in Marokko op vakantie geweest. heb daar twee maal een aardbeving meegemaakt.
de laatste was twee weken geleden en was heviger dan de eerste die ik daar mee maakte.
Al hoceima beeft nog steeds en de mensen beven ook van angst
en is er iets met u gebeurt nie gewond of zo..

Wasilla tarifest

Ziet er wel leuk uit, hoop het een keer te bezoeken

noemid

nou bang???de mensen daar???
eerst wel toen het rustig was maar daarna ho maar ze mensen daar denken alleen aan uitgaan en meisjes en jongens versieren
groetjes

athsaynou

Citaat van: noemid op 16/09/2004 om 15:21:38
nou bang???de mensen daar???
eerst wel toen het rustig was maar daarna ho maar ze mensen daar denken alleen aan uitgaan en meisjes en jongens versieren
groetjes

ewa de zomervakantie is hun leven daarzo

Nomaad.

Och héérlijk, wil weer terug en ben amper een maand hier. :(