Grappige Amazigh-muziek-Remix....

Gestart door Idir, 16/07/2004 om 00:15:05

amazigh_roos

Citaat van: hakim_k op 17/07/2004 om 02:28:22
Ik hou van Remix. Zou ze graag willen kopen hoor! voor mooie muziek moet er betaald worden, vind ik...


Waarom betalen als je het ook gratis kan krijgen ;D

hakim_k


Waarom betalen als je het ook gratis kan krijgen ;D
[/quote

je kan het alleen beluisteren. Op CD kan je het niet gratis krijgen!! daarom zou ik het willen kopen...

amazigh_roos

Citaat van: hakim_k op 18/07/2004 om 01:30:25

Waarom betalen als je het ook gratis kan krijgen ;D
[/quote

je kan het alleen beluisteren. Op CD kan je het niet gratis krijgen!! daarom zou ik het willen kopen...

hmmmm je kan ze toch gewoon opslaan op je PC en dan op CD branden of mis ik iets????

oualaya

Citaat van: amazigh_roos op 19/07/2004 om 20:52:58
Citaat van: hakim_k op 18/07/2004 om 01:30:25

Waarom betalen als je het ook gratis kan krijgen ;D
[/quote

je kan het alleen beluisteren. Op CD kan je het niet gratis krijgen!! daarom zou ik het willen kopen...

hmmmm je kan ze toch gewoon opslaan op je PC en dan op CD branden of mis ik iets????

Nee meid, dat is het juist. Je kunt ze niet opslaan, dat is jammer.

hakim_k

Citaat van: amazigh_roos op 19/07/2004 om 20:52:58
Citaat van: hakim_k op 18/07/2004 om 01:30:25

Waarom betalen als je het ook gratis kan krijgen ;D
[/quote

je kan het alleen beluisteren. Op CD kan je het niet gratis krijgen!! daarom zou ik het willen kopen...

hmmmm je kan ze toch gewoon opslaan op je PC en dan op CD branden of mis ik iets????

zolang ik weet niet!! op je realplayer is dat een tijdelijke bestand. misschien dat je het op een andere manier kan opslaan?? zou ik wel willen weten!!!

oualaya

Citaat van: hakim_k op 20/07/2004 om 00:33:38
Citaat van: amazigh_roos op 19/07/2004 om 20:52:58
Citaat van: hakim_k op 18/07/2004 om 01:30:25

Waarom betalen als je het ook gratis kan krijgen ;D
[/quote

je kan het alleen beluisteren. Op CD kan je het niet gratis krijgen!! daarom zou ik het willen kopen...

hmmmm je kan ze toch gewoon opslaan op je PC en dan op CD branden of mis ik iets????

zolang ik weet niet!! op je realplayer is dat een tijdelijke bestand. misschien dat je het op een andere manier kan opslaan?? zou ik wel willen weten!!!

Je kunt ze wel opslaan, maar dan heb je een programma voor nodig. Die zou ik ook el willen hebben, lekker handig.

amegrabi

salaam;

Je kunt ze wel opslaan hoor, ik heb ze zonet opgeslagen. Rajdud_Anag en Ayouno. De rest is niet echt mijn smaak... Remix en Arabic house.

De pagina's krijgen namelijk een vals adres, daarom dat je ze niet kunt opslaan, maar door een eenvoudig truukje uit te voeren in de url (adresbalk), wordt de pagina omgeleid naar de Media Player.

De truuk is, verander de letters voor de ->:// in "http". Er staat een redirect adres op. bv: rsc://masr.com "rsc" verander je dus in http

Als je het liedje afspeelt kun je ze gewoon opslaan "Bestand"-> "Opslaan als" enz... Bij het opslaan krijg je dan het schermpje om een naam toe te wijzen maar dat werkt niet. Niet getreurd, klik gewoon op OK, ze worden namelijk gewoon opgeslagen in de "Tijdelijke Internetbestanden" map.

Daar kun je ze dan gewoon kopieren en dan plakken waar je wil.

En ja,  er bestaan programma's om ze in streaming te kunnen opslaan, maar hoe minder programma's je hoeft te installeren hoe beter.

Voilà

Succes




oualaya

Citaat van: amegrabi op 21/07/2004 om 01:48:14
salaam;

Je kunt ze wel opslaan hoor, ik heb ze zonet opgeslagen. Rajdud_Anag en Ayouno. De rest is niet echt mijn smaak... Remix en Arabic house.

De pagina's krijgen namelijk een vals adres, daarom dat je ze niet kunt opslaan, maar door een eenvoudig truukje uit te voeren in de url (adresbalk), wordt de pagina omgeleid naar de Media Player.

De truuk is, verander de letters voor de ->:// in "http". Er staat een redirect adres op. bv: rsc://masr.com "rsc" verander je dus in http

Als je het liedje afspeelt kun je ze gewoon opslaan "Bestand"-> "Opslaan als" enz... Bij het opslaan krijg je dan het schermpje om een naam toe te wijzen maar dat werkt niet. Niet getreurd, klik gewoon op OK, ze worden namelijk gewoon opgeslagen in de "Tijdelijke Internetbestanden" map.

Daar kun je ze dan gewoon kopieren en dan plakken waar je wil.

En ja,  er bestaan programma's om ze in streaming te kunnen opslaan, maar hoe minder programma's je hoeft te installeren hoe beter.

Voilà

Succes





3afak.

ff proberen dus ;D.

amazigh_roos

Zie je nou wel je kan ze wel opslaan ik had toch gelijk ;)

MBTiza


oualaya

Citaat van: amazigh_roos op 22/07/2004 om 15:38:08
Zie je nou wel je kan ze wel opslaan ik had toch gelijk ;)

Ja maar niet zomaar, nadat je dat doet wat hij zei. Maar dat wisten de meeste niet ;).

hakim_k

bij realplayer zie ik nergens bestand opslaan staan. ik kan dus ook niet verder. hij doet het ook met http, maar de rest zou ik niet weten.


amazigh_roos

Citaat van: oualaya op 23/07/2004 om 16:08:06
Citaat van: amazigh_roos op 22/07/2004 om 15:38:08
Zie je nou wel je kan ze wel opslaan ik had toch gelijk ;)

Ja maar niet zomaar, nadat je dat doet wat hij zei. Maar dat wisten de meeste niet ;).

aha oke