Grootte stammen Rif

Gestart door MBTiza, 15/07/2004 om 13:03:39

onwetend

ja hier nog een awajager in hart en nieren...

noemid

Citaat van: onwetend op 30/06/2005 om 13:58:01
ja hier nog een awajager in hart en nieren...


leuk voor je.......


eens was het om trots op te zijn.....

maar nu?
shab nadoa doen het wel ff beter wat demonstraties en zo betreft.

onwetend

waar heb jij het over ik ben altijd TROTS geweest op mijn ras en afkomst a mizan!

noemid

Citaat van: onwetend op 30/06/2005 om 14:05:47
waar heb jij het over ik ben altijd TROTS geweest op mijn ras en afkomst a mizan!



bouyezan deshek.

ik ben trouwens een man skkl. jij bent er niet altijd geweest op de wereld dus je ken moeilijk anders weten.

onwetend

wat bedoel je trouwens met en zo en ken jij iemand die niet trots is op zijn ras ik voel me echt eledigd door jou ik walg van mensen zoals jij tfoeeeeeeeee ghem of ghek a yekzin

onwetend

hahahahaaaaaaaaaa je laat jezelf steeds beter kennen (je bent er niet altijd op de wereld geweest) wie wel a mgl ???

miss.F.

hoow, is het weer zover, de zoveeslte roezie hiero!!

Izouran

#127
heey beiden van jullie terug naar het onderwerp.

onwetend

he begrijp mij goed he ik kom hier niet om ruzie te maken of te zoeken maar als mensen mij zo behandelen sorry daar pas ik voor....geef je mij ongelijk???

noemid

Citaat van: onwetend op 30/06/2005 om 14:21:09
he begrijp mij goed he ik kom hier niet om ruzie te maken of te zoeken maar als mensen mij zo behandelen sorry daar pas ik voor....geef je mij ongelijk???


ik ga geen tijd meer verpesten aan jou. het onderwerp is daar veel te mooi voor.


azul inoe

miss.F.

ok afgelopen nu, iedereen is trots op zijn/ haar roots ongeacht de afkomst, zullen we het daarbij houden??

onwetend

nee omdat je weet dat jij verkeerd zit kijk hoe je reageerde je laat je kennen jongenman je bent niet meer en minder dan een HATER!!!!!

Farid_Nejdir

De grootste stammen van Arif zijn de Boomstammen, voor de rest zijn we slechts een speld in een hooiberg!
Je trots mogen sommigen wat temperen want kijk wat er van ons geworden is, en kijk wat er van onze arif geworden is!

onwetend

wat er van rif is gekomen heb ik nix aan gevoegd het is best triest ja hoe de rollen daar draaien maar dat neemt mij niet me trots af toch???

Farid_Nejdir

Je hebt alle reden trots te zijn, mischien op jezelf alswel je afkomst.
Na alles wat onze mensen doorstaan hebben, zijn we er nog altijd en mischien wel even trots als we ooit waren.
Ik kan geen onderscheid vinden tussen aith waryagher van nu en die van toen, alleen zijn de middelen en de situaties totaal niet te vergelijken.
Dus zeker trots wezen en houden zo, zo maken jullie anderen ook trots.
Al mag het nooit tenkoste gaan van andere broeders en zusters Riffijnen.
Azul ienoe