herdenking Hassan II

Gestart door Amezian, 29/05/2004 om 14:31:51

IIAwajie3erII

Citaat van: ameziane op 04/10/2004 om 15:23:00
Citaat van: IIAwajie3erII op 04/10/2004 om 14:39:02
dank je aoeashme3 , maar het was gericht naar die joker amezian ! die wel vaker in de bres spring voor zn arabiertjes !
Deze opmerking van jou is nergens op gebaseerd en onacceptabel.
Het is gewoon een feit dat vele van die zgn. Arabieren gewoon Imazighen zijn. Iemand die Darija/Arabisch spreekt is niet gelijk een Arabier.
Maar Aherdane zei 't al: 'De vijanden van de Imazighen zijn de Imazighen zelf.'
iemand die zich uitgeeft als een medewerker van het rasistische regime in Tamazgha , is welliswaar amazigh in oorsprong ,maar genaturaliseerd tot arabier !
Bovedien maak jij vaker een slechte onderscheid tussen mensen die vrijuit kunnen denken en doen , en mensen die onder het juk van het regime , moeten werken .
Het is wel zo dat we velen deserteurs onder ons hebben , maar als die zijn veelal niet representatief voor de over grote meederheid .
probeer daar eens wat meer onderscheid tussen te maken ipv ons als een geheel  in een adem met de rasisten (arabieren) en hun verwanten ( die jij noemd darija sprekenden ) .
een echte amazigh gaat niet werken voor dit regime , zou je toch wel moeten weten , het zijn meestal die vervloeke wanabee's en hun vriendjes !
en wat amazigh ? iemand die samenwerkt met de vijand van de imazighen  is geen amazigh klaar uit punt !

ameziane

Citaat van: IIAwajie3erII op 04/10/2004 om 15:42:47
Bovedien maak jij vaker een slechte onderscheid tussen mensen die vrijuit kunnen denken en doen , en mensen die onder het juk van het regime , moeten werken .
Dit mag je even uitleggen, want ik begrijp het niet.

IIAwajie3erII

#62
Citaat van: ameziane op 04/10/2004 om 15:51:03
Citaat van: IIAwajie3erII op 04/10/2004 om 15:42:47
Bovedien maak jij vaker een slechte onderscheid tussen mensen die vrijuit kunnen denken en doen , en mensen die onder het juk van het regime , moeten werken .
Dit mag je even uitleggen, want ik begrijp het niet.
makkelijk geef de status aan van die irrifian die in het kabinet zijn beter aan , dan weten we meteen ook in hoe groot hun invloed is .
Lijk me sterk dat enige echte Arrifi waar dan ook op een plaats word gezet die van grote invloed kan zijn en is op het beleid van de huidige rasisten clubje (L'Istiqlal) =(L'Isti3mar) .
Bovendien kan je verwachten van een deserteur dat ie je in de rug schiet , en waarom zou je hem dan aanduiden als een van ons ? het is een van hun !
Zij verkochten hun ziel aan hun en zijn niet meer met ons of een van ons .

Farid_Nejdir

#63
.

IIAwajie3erII

en toen was hij zn text kwijt , tezz ameziane ik twijfel of je wel amazigh bent jongen .

Farid_Nejdir

#65
.

ameziane

Citaat van: IIAwajie3erII op 04/10/2004 om 16:11:20
en toen was hij zn text kwijt , tezz ameziane ik twijfel of je wel amazigh bent jongen .
Ik ben mijn tekst niet kwijt, maar jouw manier van discussieren is gewoon onder het nivo.Gefrustreerde mensen nemen gelijk scheldwoorden in de mond.
Na lezing van de discussie met Bouyafa/Sannoe weet ik genoeg over jou!

ameziane

Citaat van: IIAwajie3erII op 04/10/2004 om 15:59:27
makkelijk geef de status aan van die irrifian die in het kabinet zijn beter aan , dan weten we meteen ook in hoe groot hun invloed is .
Ter jouw info: leden van het kabinet zijn minsters. Mustafa Mansouri(Nador) is minister van Handel. Mohamed Ujjar(Alhoceima) is minister voor de mensenrechten.

Isefrawen



wie herdenkt er nou stront??? eens doorgespoeld altijd doorgespoeld!!

Farid_Nejdir

#69
Citaat van: bAckdRaFtS_lcf op 06/10/2004 om 00:03:57


wie herdenkt er nou stront??? eens doorgespoeld altijd doorgespoeld!!
.

Masja

de titel had beter kunnen zijn, de Verdenking van blabla the second

mara

Citaat van: Tamza op 29/05/2004 om 14:38:00
Mijn vader vroeg waar de henna was. Waarop ik henna ging kneden en op mijn handen smeerde uit vreugde over zijn dood.
:)

Dora

Citaat van: ameziane op 04/10/2004 om 15:23:00
Citaat van: IIAwajie3erII op 04/10/2004 om 14:39:02
dank je aoeashme3 , maar het was gericht naar die joker amezian ! die wel vaker in de bres spring voor zn arabiertjes !
Deze opmerking van jou is nergens op gebaseerd en onacceptabel.
Het is gewoon een feit dat vele van die zgn. Arabieren gewoon Imazighen zijn. Iemand die Darija/Arabisch spreekt is niet gelijk een Arabier.
Maar Aherdane zei 't al: 'De vijanden van de Imazighen zijn de Imazighen zelf.'

dit klopt echt als een bus....

Don_Tmasint ®

Citaat van: Amezian op 29/05/2004 om 14:31:51
In Marokko herdenkt men vandaag de 5e sterfdag van Hassan II.(Volgens de Islamitische jaartelling)Het is alweer 5 jaar geleden dat hij heengegaan is.Wat waren jullie gevoelens toen jullie hoorden dat hij was overleden?

Ik zelf was een beetje in shock en kon eigenlijk moeilijk geloven dat de man die 38 jaar met ijzeren hand over Marokko regeerde opeens er niet meer was.Dat hij een dictator was,daar is iedereen wel over eens.

fiestaaaaaa ;D
probleem is dat fascisme nog een realiteit in marokoo en andere amazigh landen is !

SAMADIE

mijn kickbox trainer heeft mij een keer vertelt dat ze in taza vuurwerk hadden afgstoken toen ie, dood ging