herdenking Hassan II

Gestart door Amezian, 29/05/2004 om 14:31:51

Dora

het is nog lang niet netjes in maroc hoor.. ::)

dounya al_agira

Wat had ik een verdriet! toen hij overleed.... NOT!!!

Nee het het is nog steeds niet netjes ... Die domme diplomaten van een arabieren zijn er nog als zij nou ook nog effe plat gaan,wordt het misschien wat netter in magreb... !!

dounya al_agira

Die arabieren die voor hassan werkten.... WEET JE WAT ZE TEGEN ONZE IMAZIGHEN ZEIDEN die getroffen werden door die verschrikkelijke aardbeving?????...

Jullie krijgen 1 miljoen, maar jullie moeten tekenen voor 5 miljoen als jullie geld willen zien!!!! VUILE OPLICHTERS!... wat denken ze wel,geen gevoel geen hart hebben ze . 1 voor 1 !!!.... wat moeten de moesakien met 1 miljoen???? 5 miljoen is nog niet eens genoeg om een huis te bouwen laat staan 1....

Moge ze 10000000000000000000000000000000 gestraft worden degene die onrecht pleegden!! amien.

ameziane

Citaat van: dounya al_agira op 04/10/2004 om 13:19:59
Die domme diplomaten van een arabieren zijn er nog als zij nou ook nog effe plat gaan,wordt het misschien wat netter in magreb... !!
Waarom denkt toch iedereen dat de Arabieren daar voor het zeggen hebben?
Irifien die in het kabinet zitten als Mustafa Mansouri en Mohamed Ujjar,hebben die iets betekent voor de Rif of voor de taal Tamazight? Het zijn gewoon lieden die het spelletje van de Rmaxen meespelen.

dounya al_agira

Nou het merendeel die regeren zijn arabieren.

Dora

jij als nick met dounya al ageira zou toch beter op haar woorden moeten letten..Allah zal niet trots op je zijn meisje..

dounya al_agira

Citaat van: lopende_lach op 04/10/2004 om 14:04:27
jij als nick met dounya al ageira zou toch beter op haar woorden moeten letten..Allah zal niet trots op je zijn meisje..
dat laat ik aan de Almachtige over...  :-P

dounya al_agira

en Dounya_agira is just een nick ja, wat is er mis mee.... meisje.....

Dora

iemand die in de laatste dag en het leven in het hiernamaals spreekt zulke dingen niet uit....

dounya al_agira

dat is jouw mening het gaat om Nieya dametje.... en ik vind mijn Nick Prachtig en als je daar problemen mee hebt moet je zelf weten..........

IIAwajie3erII

Citaat van: dounya al_agira op 04/10/2004 om 13:34:34
Nou het merendeel die regeren zijn arabieren.
Groot gelijk , die paar amazigh zoeammer die daar ook zitten , zijn slechts slaven van de arabische hoofd.
En een slaaf doet niet meer dan dansen naar de voeten van de arabier , uit eigenbelang !
Of wil je nu zeggen dat een amazigh in de regering ieds kan verbeteren ?
Dacht het niet die 2 die je noemde zijn een stel hielenlikkers waar we velen van hebben in Tamazgha van hun hoef je niets te verwachten .

dounya al_agira

Citaat van: IIAwajie3erII op 04/10/2004 om 14:31:03
Citaat van: dounya al_agira op 04/10/2004 om 13:34:34
Nou het merendeel die regeren zijn arabieren.
Groot gelijk , die paar amazigh zoeammer die daar ook zitten , zijn slechts slaven van de arabische hoofd.
En een slaaf doet niet meer dan dansen naar de voeten van de arabier , uit eigenbelang !
Of wil je nu zeggen dat een amazigh in de regering ieds kan verbeteren ?
Dacht het niet die 2 die je noemde zijn een stel hielenlikkers waar we velen van hebben in Tamazgha van hun hoef je niets te verwachten .

Dat bedoel ik ajoema....

IIAwajie3erII

Citaat van: dounya al_agira op 04/10/2004 om 14:35:42
Citaat van: IIAwajie3erII op 04/10/2004 om 14:31:03
Citaat van: dounya al_agira op 04/10/2004 om 13:34:34
Nou het merendeel die regeren zijn arabieren.
Groot gelijk , die paar amazigh zoeammer die daar ook zitten , zijn slechts slaven van de arabische hoofd.
En een slaaf doet niet meer dan dansen naar de voeten van de arabier , uit eigenbelang !
Of wil je nu zeggen dat een amazigh in de regering ieds kan verbeteren ?
Dacht het niet die 2 die je noemde zijn een stel hielenlikkers waar we velen van hebben in Tamazgha van hun hoef je niets te verwachten .

Dat bedoel ik ajoema....
dank je aoeashme3 , maar het was gericht naar die joker amezian ! die wel vaker in de bres spring voor zn arabiertjes !

Farid_Nejdir

#58
Azul,
We zouden wel de herdenking moeten vieren beste mensen want :
Het was een verslossing van een tiran .
Het was de saddam van Tamazgha !
ja herdenken , maar vooral vieren zou ik zeggen .

ameziane

Citaat van: IIAwajie3erII op 04/10/2004 om 14:39:02
dank je aoeashme3 , maar het was gericht naar die joker amezian ! die wel vaker in de bres spring voor zn arabiertjes !
Deze opmerking van jou is nergens op gebaseerd en onacceptabel.
Het is gewoon een feit dat vele van die zgn. Arabieren gewoon Imazighen zijn. Iemand die Darija/Arabisch spreekt is niet gelijk een Arabier.
Maar Aherdane zei 't al: 'De vijanden van de Imazighen zijn de Imazighen zelf.'