herdenking Hassan II

Gestart door Amezian, 29/05/2004 om 14:31:51

(Offline)

Citaat van: Maghribi hor op 24/01/2008 om 14:53:47
Wat zeg ik, zomer, het hele jaar door. En komen jullie erbij dat ik een meisje zou zijn. Dan had er toch Marghribia Hora gestaan stelletje analphabeten. Ha ha..
Dit slaat wel de kop op de spijker! Wie is nou onalfabeet? A geit ga is leren spellen! Hoe ik er bij kom dat jij een vrouw bent? http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=5462.msg242892#msg242892

Ik weet niet hoor maar volgens mij horen mannen niet in een djelleba rond te lopen, of doe je dat als vermomming om af te dingen? ;D ;D

Maghribi hor

Je hebt vrouwen en mannen djellabat. Zo'n lang gewaad met capuchon die die Imam draagt is een djellaba. In de zomer draag je stof of zijde en in de winter warmee stof wol. Bovendien staat er ook gandora in die tekst vermeld, da's een echte mannenkledingstuk. Zoals een djallaba, altijd van dun stof, zonder capuchon en wordt voornamelijk in huis gedragen of buiten in de zomer. Als je in Marokko bent geweest dan moet je'r duizenden gezien hebben. En tientallen duizenden djellaba's hebben opgemerkt

"Le jilbab ou djellaba (arabe: جلباب) est un long vêtement culturellement porté par les musulmans pour se conformer aux critères de pudeur exigés par le Coran. Parent du caftan turc. La djellaba est un vêtement d'homme à l'origine, très ancien c'est un vêtement confortable. Ce vêtement peut être de différentes matières en fonction du climat et être adapté pour des cérémonies religieuses ou pour des festivités".

Maghribi hor

Citaat van: (Offline) op 24/01/2008 om 15:02:02
Citaat van: Maghribi hor op 24/01/2008 om 14:53:47
Wat zeg ik, zomer, het hele jaar door. En komen jullie erbij dat ik een meisje zou zijn. Dan had er toch Marghribia Hora gestaan stelletje analphabeten. Ha ha..
Dit slaat wel de kop op de spijker! Wie is nou onalfabeet? A geit ga is leren spellen! Hoe ik er bij kom dat jij een vrouw bent? http://www.amazigh.nl/awar/index.php?topic=5462.msg242892#msg242892

Ik weet niet hoor maar volgens mij horen mannen niet in een djelleba rond te lopen, of doe je dat als vermomming om af te dingen? ;D ;D

Alphabeet mag je ook met ph schrijven. Je moest je grammaticaboeken er maar weer eens op naslaan. Lang geleden kennelijk. Koop het Groene Boekje.

MBTiza

Ben je weer terug niets-voorstellende bedeltuig? Jullie L3robia stellen geen ruk voor....nogmaals geen ruk, jullie trekken zgn naar de grote stad en gaan daar lukraak tegenaan bouwen, zie je duidelijk als je op de snelweg rijdt langs Casa...al die bidonvilles, al die suicide bombers in spe met hun zielige fietsjes uitkijkend over de snelweg om hun dagen te vullen.


admin

Dit gaat nergens meer over.

Topic is hierbij gesloten.