herdenking Hassan II

Gestart door Amezian, 29/05/2004 om 14:31:51

Massugrada

#15
Currently, the most common religious uses of the pentagramare by Wiccan, Neopagan, and Satanic groups.

Yugurthen

#16
waarvoor deed hij dat.

Massugrada

#17

Citeerwaarvoor deed hij dat.

omdat hij niet anders kan zijn geweest dan een DUIVELAANBIDDER.

Massugrada

pact met de DUIVEL.
Die man had gewoon iets engs in zijn ogen.

Er waren diverse mensen geweest die zeiden:

ALs ik de koning zie, kus ik zijn hand echt niet.
En wat bleek; ze kwamen oog in oog met de Koning te staan en jahoor......ze grepen snel naar zijn hand.
Ze konden het niet weerstaan.





Yugurthen

#20
hahahahaha

Yugurthen

#21

Citeer2 down 2 to go

http://img15.imageshack.us/img15/664/Clipboard1.jpg





wat bedoel je daar mee

Amezian

#22

Citeerpact met de DUIVEL.
Die man had gewoon iets engs in zijn ogen.

Er waren diverse mensen geweest die zeiden:

ALs ik de koning zie, kus ik zijn hand echt niet.
En wat bleek; ze kwamen oog in oog met de Koning te staan en jahoor......ze grepen snel naar zijn hand.
Ze konden het niet weerstaan.




Zoals die soldaten tijdens de staatsgreep van 1971.In plaats van hem weg te voeren en gevangen te nemen, knielden ze voor hem en begonnen ze zijn voeten te kussen.Men beweert dat hij over Baraka beschikte.

AFRA

#23

CiteerZoals die soldaten tijdens de staatsgreep van 1971.In plaats van hem weg te voeren en gevangen te nemen, knielden ze voor hem en begonnen ze zijn voeten te kussen.Men beweert dat hij over Baraka beschikte.

zijn braka was de stomheid van de marokkanen .:)


Masja

#24
no comment...

razafa

Citeerweet je wat grappig is....en je moet het hem wel nageven.

Die man was uiterst INTILLIGENT.
Daar konden we gewoon niet tegen op.
Die charisma die die persoon had.

Hij had overal vrienden, echt OVERAL.

dit heeft hij bereikt met likken naar boven en schoppen naar beneden.
een voorbeeld : zo als jullie weten was Hassan 2 gek op golf hij organiseerde vaak tornooien in marokko en vaak in de zomer, hij nodigde europeanen om mee te doen. hij gebruikte veel water om het gras te sproeien met gevolg dat er wijken in casa en rabat weken zonder drinkwater zaten. zo maakt ie vrienden......  


ras

#26
om eerlijk te zijn wist ik niet dat hij dood is voor mij mag iemand een atoombom op rabat gooien

Dora

Citaat van: Amezian op 29/05/2004 om 14:31:51
In Marokko herdenkt men vandaag de 5e sterfdag van Hassan II.(Volgens de Islamitische jaartelling)Het is alweer 5 jaar geleden dat hij heengegaan is.Wat waren jullie gevoelens toen jullie hoorden dat hij was overleden?

Ik zelf was een beetje in shock en kon eigenlijk moeilijk geloven dat de man die 38 jaar met ijzeren hand over Marokko regeerde opeens er niet meer was.Dat hij een dictator was,daar is iedereen wel over eens.
azul,

ik kon het ook niet geloven. ze lieten beelden zien van zijn jongere jaren terwijl hij er niet meer was. een heel vreemd gevoel. wat me trouwens wel opgevallen is is dat die man elke keer een tasbih bij zich had. vraag me af wat hij  bij elke kraaltje citeerde; "macht", "macht"......of zou hij toch "allah oe akbar""allah oe akbar"hebben gezegd.

wat het ook mag zijn...vrees ik dat het meer voor de "sier" was dan voor eerbied voor de Almachtige.

trouwens >> herdenking mag volgens mij niet eens. zo "aanbid" je een persoon wat streng verboden is in de islam. ik weet dat we altijd een tarba houden voor gestorven mensen maar geen herdenkingsdienst ofzo...

ameziane

Citaat van: lopende_lach op 13/07/2004 om 15:56:20
Citaat van: Amezian op 29/05/2004 om 14:31:51
In Marokko herdenkt men vandaag de 5e sterfdag van Hassan II.(Volgens de Islamitische jaartelling)Het is alweer 5 jaar geleden dat hij heengegaan is.Wat waren jullie gevoelens toen jullie hoorden dat hij was overleden?

Ik zelf was een beetje in shock en kon eigenlijk moeilijk geloven dat de man die 38 jaar met ijzeren hand over Marokko regeerde opeens er niet meer was.Dat hij een dictator was,daar is iedereen wel over eens.
azul,

ik kon het ook niet geloven. ze lieten beelden zien van zijn jongere jaren terwijl hij er niet meer was. een heel vreemd gevoel. wat me trouwens wel opgevallen is is dat die man elke keer een tasbih bij zich had. vraag me af wat hij  bij elke kraaltje citeerde; "macht", "macht"......of zou hij toch "allah oe akbar""allah oe akbar"hebben gezegd.

wat het ook mag zijn...vrees ik dat het meer voor de "sier" was dan voor eerbied voor de Almachtige.

trouwens >> herdenking mag volgens mij niet eens. zo "aanbid" je een persoon wat streng verboden is in de islam. ik weet dat we altijd een tarba houden voor gestorven mensen maar geen herdenkingsdienst ofzo...
Met die Tsbih telde hij de arme zielen die hij in Tazmamart had laten stoppen...

Nee, je moet weten dat de koning in een bepaald keurslijf wordt geduwd.Hij heeft de titel van Amir al-Moeminien en moet zich als zodanig gedragen.Bij religieuze gelegenheden moet hij zich uitdossen in de witte kobboe en rode fez, of hij nou dat wil of niet.Want het protocol verlangt dat van hem.

Dat van die herdenking: de koning viert ook zijn verjaardag op een uitgebreide manier.Dat kun je ook niet echt Islamitisch noemen.

Masja

"breek me de bek niet open", zegt het spreekwoord....en zeg ik