herdenking Hassan II

Gestart door Amezian, 29/05/2004 om 14:31:51

Amezian

In Marokko herdenkt men vandaag de 5e sterfdag van Hassan II.(Volgens de Islamitische jaartelling)Het is alweer 5 jaar geleden dat hij heengegaan is.Wat waren jullie gevoelens toen jullie hoorden dat hij was overleden?

Ik zelf was een beetje in shock en kon eigenlijk moeilijk geloven dat de man die 38 jaar met ijzeren hand over Marokko regeerde opeens er niet meer was.Dat hij een dictator was,daar is iedereen wel over eens.

AFRA

#1

CiteerIn Marokko herdenkt men vandaag de 5e sterfdag van Hassan II.(Volgens de Islamitische jaartelling)Het is alweer 5 jaar geleden dat hij heengegaan is.Wat waren jullie gevoelens toen jullie hoorden dat hij was overleden?

Ik zelf was een beetje in shock en kon eigenlijk moeilijk geloven dat de man die 38 jaar met ijzeren hand over Marokko regeerde opeens er niet meer was.Dat hij een dictator was,daar is iedereen wel over eens.

je shock is ook amazigh gerelateerd , ja hé. ik wist het.

Tamza

#2
Mijn vader vroeg waar de henna was. Waarop ik henna ging kneden en op mijn handen smeerde uit vreugde over zijn dood.

Yugurthen

#3
ik ben blij ik ga nu feest vieren

Massugrada

CiteerIn Marokko herdenkt men vandaag de 5e sterfdag van Hassan II.(Volgens de Islamitische jaartelling)Het is alweer 5 jaar geleden dat hij heengegaan is.Wat waren jullie gevoelens toen jullie hoorden dat hij was overleden?

Ik zelf was een beetje in shock en kon eigenlijk moeilijk geloven dat de man die 38 jaar met ijzeren hand over Marokko regeerde opeens er niet meer was.Dat hij een dictator was,daar is iedereen wel over eens.

weet je wat grappig is....en je moet het hem wel nageven.

Die man was uiterst INTILLIGENT.
Daar konden we gewoon niet tegen op.
Die charisma die die persoon had.

Hij had overal vrienden, echt OVERAL.

Yugurthen

#5

Citeerweet je wat grappig is....en je moet het hem wel nageven.

Die man was uiterst INTILLIGENT.
Daar konden we gewoon niet tegen op.
Die charisma die die persoon had.

Hij had overal vrienden, echt OVERAL.









hoezo

Massugrada

#6
een man die foutloos Frans spreekt en zelfs een Franse journaliste op haar taalfouten wees.

Massugrada

#7

Citeerhoezo

waarom denk je dat Marokkaanse vlag een pentagram (tovenaarsteken) bezit

Yugurthen

#8

Citeereen man die foutloos Frans spreekt en zelfs een Franse journaliste op haar taalfouten wees.



hahahahahahahaha

Massugrada

#9
waarom denk je dat hij diverse aanslagen heeft overleefd?

Yugurthen

#10

Citeerwaarom denk je dat Marokkaanse vlag een pentagram (tovenaarsteken) bezit

wat is een pentagram

Massugrada

#11
Waarom zijn de mensen die hem in zzijn ogen kijken meteen ONDERDANIG??

Massugrada

#12

Citeerwat is een pentagram

duivelssymbool

Yugurthen


Massugrada

#14