De islam van mohamed en de islam van de Arabisten

Gestart door AFRA, 31/05/2004 om 15:11:55

AFRA

azul, (lang leven voor azul)


toen mohamed de profeet van de moslims stierf , was zijn harnas bij een jood gebleven, als borg voor een paar kilo's van graan om ze te eten.

hiervanuit kunnen we conluderen dat een moslim de producten van joden mag eten en kopen...


maar volgens de islam van de arabisten mogen de moslims de producten van israel niet kopen.

dus er is wel een verschil tussen de islam van mohamed en de islam van de arabisten. maar ik weet niet welke islam is geschikt voor de imazighen en voor de ismghen (slaven in het tamazight)

Amezian

#1
Je haalt dingen door elkaar: het moslim zijn en de staat Israel.Maar laat maar zitten...

Samariaan

inderdaad, je verward afra.Boycot is goed. Aangezien handel drijven met israel net zoiets is als aan een persoon geld geven om een pistool te kopen, en vervolgens vermoord die persoon je broer met dat zelfde pistool.

AFRA

#3

CiteerJe haalt dingen door elkaar: het moslim zijn en de staat Israel.Maar laat maar zitten...

heb jij een verstand of een ezel in je hoofd.

ik spark geen eens over mij zelf. zeg het tyegen de arabisten. ik haalde niets en ik gaf mijn mening niets eens behalve een conclusie over wat de arabisten deden.

AFRA

Citeerinderdaad, je verward afra.Boycot is goed. Aangezien handel drijven met israel net zoiets is als aan een persoon geld geven om een pistool te kopen, en vervolgens vermoord die persoon je broer met dat zelfde pistool.

mohamduk , je grootvader was een arabier. geen amazigh. ik merk het op. dat gebeurde in de arabische invasie toen de arabieren de timazighin als slavinnen namen. en daarom heb jij de neiging om de oergevoelens van je grootvader te gebruiken in plaats van je hersenen. maar ja ze hebben de invloed van je groot vader.


---
mohamed besliste dat niet. en jij geeft ze dat recht. mohamed had toch een oorlog tegen de joden.

ras

#5


toen mohamed de profeet van de moslims stierf , was zijn harnas bij een jood gebleven, als borg voor een paar kilo's van graan om ze te eten.

hiervanuit kunnen we conluderen dat een moslim de producten van joden mag eten en kopen...


maar volgens de islam van de arabisten mogen de moslims de producten van israel niet kopen.

dus er is wel een verschil tussen de islam van mohamed en de islam van de arabisten. maar ik weet niet welke islam is geschikt voor de imazighen en voor de ismghen (slaven in het tamazight)


ik heb scheitaan de mohamed en de arabieren en de joden zelfs mijn punt is dat we imazighen bevrijd worden van arabieren en dat is wat ik graag wil ,dank u.

AFRA

#6

Citeertoen mohamed de profeet van de moslims stierf , was zijn harnas bij een jood gebleven, als borg voor een paar kilo's van graan om ze te eten.

hiervanuit kunnen we conluderen dat een moslim de producten van joden mag eten en kopen...


maar volgens de islam van de arabisten mogen de moslims de producten van israel niet kopen.

dus er is wel een verschil tussen de islam van mohamed en de islam van de arabisten. maar ik weet niet welke islam is geschikt voor de imazighen en voor de ismghen (slaven in het tamazight)


ik heb scheitaan de mohamed en de arabieren en de joden zelfs mijn punt is dat we imazighen bevrijd worden van arabieren en dat is wat ik graag wil ,dank u.

ik zeg je voor de laatste keer. we worden niet onderdrukt door de arabieren. laat ze gerust. ik helemaal niets tegenhen of iemand anders.

we worden door de arabieren van de tweede rang verraden.

iedere partij heeft verraders nog om de oorlog te winnen. en dat deden de arabieren, ze hebben de schapen van de imazighen laten verabiseren door de islam van de arabisten , en daarna werden ze hun afgewaardigden die ons ondrukken namens het arabisme .

ras



ik zeg je voor de laatste keer. we worden niet onderdrukt door de arabieren. laat ze gerust. ik helemaal niets tegenhen of iemand anders.

we worden door de arabieren van de tweede rang verraden.

iedere partij heeft verraders nog om de oorlog te winnen. en dat deden de arabieren, ze hebben de schapen van de imazighen laten verabiseren door de islam van de arabisten , en daarna werden ze hun afgewaardigden die ons ondrukken namens het arabisme .

dus met andere woorden ga we gewoon door of niks aan de hand is toch! wat doe jij eigenlijk op dit forum?????????????

AFRA

Citeerde verraders wijsmaken .

die schande (die verraders) waren ooit imazighen.

Debouz

#9

Citeerik zeg je voor de laatste keer. we worden niet onderdrukt door de arabieren. laat ze gerust. ik helemaal niets tegenhen of iemand anders.

we worden door de arabieren van de tweede rang verraden.

iedere partij heeft verraders nog om de oorlog te winnen. en dat deden de arabieren, ze hebben de schapen van de imazighen laten verabiseren door de islam van de arabisten , en daarna werden ze hun afgewaardigden die ons ondrukken namens het arabisme .

dus met andere woorden ga we gewoon door of niks aan de hand is toch! wat doe jij eigenlijk op dit forum?????????????

In irak, Palistina worden de colaborateurs hard aangepakt door het verzet.

Ik vraag me af welke straf moeten wij (Imazighen) toepassen op de aanhangers van de 'Mahdi' der berberse idioten.


ras

#10
geef me een goed wapen en geld dan zal ik het laten zien waar ik in staat ben