Hoofdmenu

Leuke Marokkaanse muziek

Gestart door faress, 09/07/2004 om 14:36:29

imzourenlady

Citaat van: MBTiziAzza op 09/07/2004 om 15:58:44
Citaat van: Jamila23 op 09/07/2004 om 15:56:24
koran = arabisch ben je die ook zat !!

de koran is er in meerdere talen, ben jij dom ofzo?

je moet van de arabieren houden, want de koran is in hun taal...gatver ugggg

heeey does normaal

Idir

Citaat van: Jamila23 op 09/07/2004 om 16:31:37
Citaat van: Idir op 09/07/2004 om 16:28:23
Citaat van: Idir op 09/07/2004 om 16:14:25
Nou als je weet dat deze topic over muziek gaat waarom begin jij dan over anti-Arabisme.... ??? Zelfs de topic-opener heeft daar niet op gereageerd..... maar jij moest weer zo nodig!! Erg jammer.......




Waar blijft jou reactie hierop Jamila.... ???

omdat menneertje kwam promoott je hier arabscihe zooi , terwijl dat ik het geen zooi noem en meneertje had het waarscxhijnlijk niet eens beluistert
en daarom waarschuwde is fares dat hij beter arabsiche topics kan vermijden



Nou dat mag hij toch vinden, het is toch een kwestie van smaak!???? Of wou jij dat hem verbieden om dat zijn menning niet met die van jou overeenkomt???



imzourenlady

Citaat van: Idir op 09/07/2004 om 16:37:58
Citaat van: Jamila23 op 09/07/2004 om 16:31:37
Citaat van: Idir op 09/07/2004 om 16:28:23
Citaat van: Idir op 09/07/2004 om 16:14:25
Nou als je weet dat deze topic over muziek gaat waarom begin jij dan over anti-Arabisme.... ??? Zelfs de topic-opener heeft daar niet op gereageerd..... maar jij moest weer zo nodig!! Erg jammer.......




Waar blijft jou reactie hierop Jamila.... ???

omdat menneertje kwam promoott je hier arabscihe zooi , terwijl dat ik het geen zooi noem en meneertje had het waarscxhijnlijk niet eens beluistert
en daarom waarschuwde is fares dat hij beter arabsiche topics kan vermijden



Nou dat mag hij toch vinden, het is toch een kwestie van smaak!???? Of wou jij dat hem verbieden om dat zijn menning niet met die van jou overeenkomt???




dat kan hij ook op een normale manier doen!!

MBTiza

logica jamila hier ff haarfijn uitgestippeld

ja houdt niet van arabische muziek ==> je houdt niet van arabieren ==> je bent geen moslim ==> je bent een koffar ==>

imzourenlady

Citaat van: MBTiziAzza op 09/07/2004 om 16:40:29
logica jamila hier ff haarfijn uitgestippeld

ja houdt niet van arabische muziek ==> je houdt niet van arabieren ==> je bent geen moslim ==> je bent een koffar ==>


waar heeft ze dat dan geschreven?? en trouwens dit gaat over muziek niet  je menig  over anti-arabieren!!!

Idir



Citeer

dat kan hij ook op een normale manier doen!!
Citeer

Ik heb jou niks gevraagd!!

En bovendien wie bepaalt wat wel en niet normaal is!? ???

MBTiza

Citaat van: imzourenlady op 09/07/2004 om 16:42:34
Citaat van: MBTiziAzza op 09/07/2004 om 16:40:29
logica jamila hier ff haarfijn uitgestippeld

ja houdt niet van arabische muziek ==> je houdt niet van arabieren ==> je bent geen moslim ==> je bent een koffar ==>


waar heeft ze dat dan geschreven?? en trouwens dit gaat over muziek niet  je menig  over anti-arabieren!!!


die taghyutc begon erover omdat ik niet van arabische muziek (chaabi) hou, ze beschuldigen je gelijk van anti-arabisme

imzourenlady

Citaat van: Idir op 09/07/2004 om 16:46:01


Citeer

dat kan hij ook op een normale manier doen!!
Citeer

Ik heb jou niks gevraagd!!

En bovendien wie bepaalt wat wel en niet normaal is!? ???

daar gaan we weer kan je niet normaal reageren ofzo normaal doen moet je kunnen!!!

Idir

Citaat van: imzourenlady op 09/07/2004 om 16:48:43
Citaat van: Idir op 09/07/2004 om 16:46:01


Citeer

dat kan hij ook op een normale manier doen!!
Citeer

Ik heb jou niks gevraagd!!

En bovendien wie bepaalt wat wel en niet normaal is!? ???

daar gaan we weer kan je niet normaal reageren ofzo normaal doen moet je kunnen!!!

Dit is een normaale reactie!! Daan gaan we weer omdat mijn reactie jou niet bevalt vind je het niet normaal....... lekker logisch allemaal!! ???

imzourenlady

Citaat van: Idir op 09/07/2004 om 16:53:04
Citaat van: imzourenlady op 09/07/2004 om 16:48:43
Citaat van: Idir op 09/07/2004 om 16:46:01


Citeer

dat kan hij ook op een normale manier doen!!
Citeer

Ik heb jou niks gevraagd!!

En bovendien wie bepaalt wat wel en niet normaal is!? ???

daar gaan we weer kan je niet normaal reageren ofzo normaal doen moet je kunnen!!!

Dit is een normaale reactie!! Daan gaan we weer omdat mijn reactie jou niet bevalt vind je het niet normaal....... lekker logisch allemaal!! ???

oke weet je wat... ik ga hier niet op in!!
ik heb geen zin om gaband te worden dus jij je zin!!!
ik begrijp jou niet>> jij mij niet! dus daar blijft het bij!!

Idir



daar gaan we weer kan je niet normaal reageren ofzo normaal doen moet je kunnen!!!
Citeer

Of iets wel dan niet normaal is hangt af van de referentiekader die iemand heeft en velen hebben helaas een beperkte referentiekader. Hierdoor kunnen ze te snel een verkeerde conclusie trekken en daar zijn Jamila (en jij ook) het levende voorbeeld van....
Als Jamila niet zo had gereageerd zoals bij haar eerste reactie dan was dit niet zover gekomen. Maar helaas heeft zij het verkeerd beoordeeld en begong gelijk met termen als "anti-arabisme" en dergelijke te strooien....

imzourenlady

zoals ik al zei...

oke weet je wat... ik ga hier niet op in!!
ik heb geen zin om gaband te worden dus jij je zin!!!
ik begrijp jou niet>> jij mij niet! dus daar blijft het bij!! 



Idir



Dit is een normaale reactie!! Daan gaan we weer omdat mijn reactie jou niet bevalt vind je het niet normaal....... lekker logisch allemaal!! ???
Citeer

oke weet je wat... ik ga hier niet op in!!
ik heb geen zin om gaband te worden dus jij je zin!!!
ik begrijp jou niet>> jij mij niet! dus daar blijft het bij!!
Citeer

Blijkbaar ben je bang dat jij je gaat misdragen, want jij bent bang voor een bann!!?
En ik kom hier niet om mijn zin te halen dus waar heb jij het over??
Wat begrijp je niet? Ik ben toch duidelijk geweest, in de eerste reactie op jou was ik al duidelijk!!

imzourenlady


Blijkbaar ben je bang dat jij je gaat misdragen, want jij bent bang voor een bann!!?
En ik kom hier niet om mijn zin te halen dus waar heb jij het over??
Wat begrijp je niet? Ik ben toch duidelijk geweest, in de eerste reactie op jou was ik al duidelijk!!
Citeer

ja als ik hier op in ga dan ga ik helemaal los en je weet waar dat naar toe leid!!
jij komt wel hier je zin halen anders had je het daar bij neer gelegd maar mohiem...
als jij vind dat je duiderlijk bent geweest is er geen probleem of wel??

Dora

de cd van jallal is SUPERRRRRRRRRRRRRR...heb laatst een bruiloft achter de rug..nou wat gingen de meiden tekeer op die muziek...

almoehim even een vraagje >>> kent er iemand van jullie een vrouwelijke amazigh dj??...zoja..pm me aub... thanx :)...