Hoofdmenu

Leuke Marokkaanse muziek

Gestart door faress, 09/07/2004 om 14:36:29

Jamila23

of wil je dat de irifien altijd achtergesteld blijven etcetc


daar moet je wat aan doen toch

maar waar hebbenwe het allemala over
ik dacht dat deze topic over muziek ging en eerlijk gezegd stonden er in de maand mei ook 2 rif nummers van way way abdelkader en abdelmoula tasrit

MBTiza

Citaat van: Jamila23 op 09/07/2004 om 16:08:38
of wil je dat de irifien altijd achtergesteld blijven etcetc


daar moet je wat aan doen toch

maar waar hebbenwe het allemala over
ik dacht dat deze topic over muziek ging en eerlijk gezegd stonden er in de maand mei ook 2 rif nummers van way way abdelkader en abdelmoula tasrit

lekker belangrijk dat er 2 nummers stonden van abdelhassan of abdoeljan

achtergesteld..jij weet niet waar je over praat..en het ergste is jouw soort...aherdane zei in een interview de vijanden van de ontwikkeling van het tamazight zijn de imazighen zelf...maar kom op dan met een ander argument behalve de koran

Jamila23

hoezo kan je niet reageren op het strekste argument
als je een hekel hebt aan arabieren dan ben je een echte schijnheil als wel gaat bidden in het arabsich

want dan zal je wel met tegenzin op dat bidkleed staan



Idir

#33
Nou als je weet dat deze topic over muziek gaat waarom begin jij dan over anti-Arabisme.... ??? Zelfs de topic-opener heeft daar niet op gereageerd..... maar jij moest weer zo nodig!! Erg jammer.......


MBTiza

Citaat van: Idir op 09/07/2004 om 16:14:25
Citaat van: Jamila23 op 09/07/2004 om 16:08:38
of wil je dat de irifien altijd achtergesteld blijven etcetc


daar moet je wat aan doen toch

maar waar hebbenwe het allemala over
ik dacht dat deze topic over muziek ging en eerlijk gezegd stonden er in de maand mei ook 2 rif nummers van way way abdelkader en abdelmoula tasrit

Nou als je weet dat deze topic over muziek gaat waarom begin jij dan over anti-Arabisme.... ??? Zelfs de topic-opener heeft daar niet op gereageerd..... maar jij moest weer zo nodig!! Erg jammer.......

ben je uitgeluld en heb je niets meer te melden?

Jamila23

Citaat van: MBTiziAzza op 09/07/2004 om 16:11:25
Citaat van: Jamila23 op 09/07/2004 om 16:08:38
of wil je dat de irifien altijd achtergesteld blijven etcetc


daar moet je wat aan doen toch

maar waar hebbenwe het allemala over
ik dacht dat deze topic over muziek ging en eerlijk gezegd stonden er in de maand mei ook 2 rif nummers van way way abdelkader en abdelmoula tasrit
dus als het aan jouw ligt dan leven de irirfien over 200 jaar nog steeds op die berg in al hoceima en zonder stroom of gereinigd water etc etc

ken je de spreuk geen woorden maar daden
jij bent iemand van woorden en door types zoals jij die alleen achter de pc hun mond opentrekken zal er nooit iets vernaderen
lekker belangrijk dat er 2 nummers stonden van abdelhassan of abdoeljan

achtergesteld..jij weet niet waar je over praat..en het ergste is jouw soort...aherdane zei in een interview de vijanden van de ontwikkeling van het tamazight zijn de imazighen zelf...maar kom op dan met een ander argument behalve de koran

Idir



ben je uitgeluld en heb je niets meer te melden?
Citeer

??

MBTiza

niet voor jou a tawmat idir maar voor onze 23-jarige einstein jamila, die de amazigh opbouw, bergen weghaal (haar eigen woorden)!

Jamila23

Citaat van: Jamila23 op 09/07/2004 om 16:13:19
hoezo kan je niet reageren op het strekste argument
als je een hekel hebt aan arabieren dan ben je een echte schijnheil als wel gaat bidden in het arabsich

want dan zal je wel met tegenzin op dat bidkleed staan



waar blijf je reactie hierop ????

Idir

Citaat van: MBTiziAzza op 09/07/2004 om 16:18:55
niet voor jou a tawmat idir maar voor onze 23-jarige einstein jamila, die de amazigh opbouw, bergen weghaal (haar eigen woorden)!

Nou het is alles behalve Einstein..... Einstein wist waar die het over had ;)


MBTiza

#40
Citaat van: Jamila23 op 09/07/2004 om 16:21:21
Citaat van: Jamila23 op 09/07/2004 om 16:13:19
hoezo kan je niet reageren op het strekste argument
als je een hekel hebt aan arabieren dan ben je een echte schijnheil als wel gaat bidden in het arabsich

want dan zal je wel met tegenzin op dat bidkleed staan



waar blijf je reactie hierop ????


ik bid voor mezelf en voor allah(swt) in de taal die hij ons heeft opgelegd en dat er een volk is die die taal spreekt zal me een worst wezen.


en er zitten hier mensen die niet geloven kom je bij diegene ook met deze argumenten aanzetten?


ik heb niet eens zin om met jou bekrompen persoontje in discussie te gaan

Jamila23

dat is het zelfde als ik een hekel heb aan R&B music

maar zelf wel in een r&B band speel

kom met iets goeds jonge !!

Idir

#42
Citaat van: Idir op 09/07/2004 om 16:14:25
Nou als je weet dat deze topic over muziek gaat waarom begin jij dan over anti-Arabisme.... ??? Zelfs de topic-opener heeft daar niet op gereageerd..... maar jij moest weer zo nodig!! Erg jammer.......




Waar blijft jou reactie hierop Jamila.... ???

Jamila23

Citaat van: Idir op 09/07/2004 om 16:28:23
Citaat van: Idir op 09/07/2004 om 16:14:25
Nou als je weet dat deze topic over muziek gaat waarom begin jij dan over anti-Arabisme.... ??? Zelfs de topic-opener heeft daar niet op gereageerd..... maar jij moest weer zo nodig!! Erg jammer.......




Waar blijft jou reactie hierop Jamila.... ???

omdat menneertje kwam promoott je hier arabscihe zooi , terwijl dat ik het geen zooi noem en meneertje had het waarscxhijnlijk niet eens beluistert
en daarom waarschuwde is fares dat hij beter arabsiche topics kan vermijden

MBTiza

Citaat van: Jamila23 op 09/07/2004 om 16:27:48
dat is het zelfde als ik een hekel heb aan R&B music

maar zelf wel in een r&B band speel

kom met iets goeds jonge !!

Ja zal wel jamila23 je hebt gelijk en je hebt me overtuigd, deze discussie is tig malen hiero gevoerd...

Arabieren zijn het beste volk op aarde wij moeten gewoon bergen weghalen en amazigh opbouw zodat we ook arabieren worden en het arabisch spreken.