Hoofdmenu

Leuke Marokkaanse muziek

Gestart door faress, 09/07/2004 om 14:36:29

MBTiza

Citaat van: Jamila23 op 09/07/2004 om 15:51:10
Citaat van: MBTiziAzza op 09/07/2004 om 14:47:11
ga je hier arabische zooi promoten?

maar stiekem heb je wel arabische vrienden he en achter de pc ben je weer iemand anders !

wallah ik heb geen een arabische vriend, wel arabisch sprekende vrienden maar die beheersen het tamazight slecht.

maarreh zo ben ik ook in het dagelijkse leven..heel vaak voor rascist uitgemaakt door achterlijke geiten als jou

Jamila23

koran = arabisch ben je die ook zat !!

E3ber_Tastite

Heee Mbtiza, hoe heet deze site?

Jamila23

Citaat van: MBTiziAzza op 09/07/2004 om 15:56:03
Citaat van: Jamila23 op 09/07/2004 om 15:51:10
Citaat van: MBTiziAzza op 09/07/2004 om 14:47:11
ga je hier arabische zooi promoten?

maar stiekem heb je wel arabische vrienden he en achter de pc ben je weer iemand anders !

wallah ik heb geen een arabische vriend, wel arabisch sprekende vrienden maar die beheersen het tamazight slecht.

een keer kom je de verkeerde langgenoot tegen en dan pieo je wel anders

maarreh zo ben ik ook in het dagelijkse leven..heel vaak voor rascist uitgemaakt door achterlijke geiten als jou

MBTiza


MBTiza

Citaat van: Jamila23 op 09/07/2004 om 15:56:24
koran = arabisch ben je die ook zat !!

de koran is er in meerdere talen, ben jij dom ofzo?

je moet van de arabieren houden, want de koran is in hun taal...gatver ugggg

E3ber_Tastite

Citaat van: Jamila23 op 09/07/2004 om 15:56:24
koran = arabisch ben je die ook zat !!

Ach Ach, altijd weer die verwijzing naar de Islam.  Als je even word uitgelluld, dan haal je gelijk weer het geloof erbij.

Jamila23

o jij bid dus in een andere taal

wat een onzin zeg !

MBTiza

ik moet niets van die mensen hebben punt uit, een pot nat, arabische arrogantie heb ik een hekel aan, ze kunnen het niet bevatten dat er ook marokkanen zijn die het tamazight spreken.

je hoort vaak 3lesc matkelmshi 'arabia, anta maghrebi!



Dora

idir >>> de eerste vond ik echt heel mooi..de tweede wat minder..de tekst deed me aan said mariouari denken...en dat zegt hopelijk al genoeg...

MBTiza

Citaat van: Jamila23 op 09/07/2004 om 16:01:48
o jij bid dus in een andere taal

wat een onzin zeg !

jaja ik bid niet eens en als ik het ga doen inshallah dan doe ik dat in het arabisch

wel een terkortkoming dat je niet in een andere taal mag bidden, maar kan je nergens anders op terugvallen dan koran = arabisch

Jamila23

Citaat van: MBTiziAzza op 09/07/2004 om 16:01:56
ik moet niets van die mensen hebben punt uit, een pot nat, arabische arrogantie heb ik een hekel aan, ze kunnen het niet bevatten dat er ook marokkanen zijn die het tamazight spreken.

je hoort vaak 3lesc matkelmshi 'arabia, anta maghrebi!





met jouw een discussie aangaan heeft toch geen zin
want jouw brains kennen maar 1 weg

ipv dat je opsta en de amazigh opbouwt en uit die bergen weghaal , loop je hier alleen maar een grote bek achter de pc te geven

Jamila23

Citaat van: MBTiziAzza op 09/07/2004 om 16:03:41
Citaat van: Jamila23 op 09/07/2004 om 16:01:48
o jij bid dus in een andere taal

wat een onzin zeg !

jaja ik bid niet eens en als ik het ga doen inshallah dan doe ik dat in het arabisch

wel een terkortkoming dat je niet in een andere taal mag bidden, maar kan je nergens anders op terugvallen dan koran = arabisch

koran staat op 1en is het sterkste argument waarop jij geen antwoord of verdediging opkan geven

MBTiza

Citaat van: Jamila23 op 09/07/2004 om 16:03:50
Citaat van: MBTiziAzza op 09/07/2004 om 16:01:56
ik moet niets van die mensen hebben punt uit, een pot nat, arabische arrogantie heb ik een hekel aan, ze kunnen het niet bevatten dat er ook marokkanen zijn die het tamazight spreken.

je hoort vaak 3lesc matkelmshi 'arabia, anta maghrebi!





met jouw een discussie aangaan heeft toch geen zin
want jouw brains kennen maar 1 weg

ipv dat je opsta en de amazigh opbouwt en uit die bergen weghaal , loop je hier alleen maar een grote bek achter de pc te geven


amazigh opbouw? bergen weghaal? verklaar je nader einstein!!

MBTiza

Citaat van: Jamila23 op 09/07/2004 om 16:05:58
Citaat van: MBTiziAzza op 09/07/2004 om 16:03:41
Citaat van: Jamila23 op 09/07/2004 om 16:01:48
o jij bid dus in een andere taal

wat een onzin zeg !

jaja ik bid niet eens en als ik het ga doen inshallah dan doe ik dat in het arabisch

wel een terkortkoming dat je niet in een andere taal mag bidden, maar kan je nergens anders op terugvallen dan koran = arabisch

koran staat op 1en is het sterkste argument waarop jij geen antwoord of verdediging opkan geven

ja maar een andere argument kan je niet bedenken he taghyutc