[Foto's] Vakantie foto's

Gestart door admin, 08/07/2004 om 18:27:08

Ouahida

Volibilus... (Walili bij Moulay Driss in de buurt)


Ouahida


Ouahida


Ouahida


Samir!

#544
Volubilis is tof , goed van je dat je daar bent geweest. Het ligt niet eens zo ver van het noorden. Je moet daar in de lente gaan, dan is alles groen :) . Als het goed is ligt r nog een groot del van de stad begraven, deze moet nog worden opgegraven.

Ouahida

#545
Citaat van: Thirelli Films op 24/09/2006 om 12:17:19
Volubilis is tof , goed van je dat je daar bent geweest. Het ligt niet eens zo ver van het noorden. Je moet daar in de lente gaan, dan is alles groen :) . Als het goed is ligt r nog een groot del van de stad begraven, deze moet nog worden opgegraven.

Het is heel erg indrukwekkend.... mijn mond viel geregeld open bij het zien van diverse bezienswaardigheden.

Ik kwam er dit jaar toevallig langs en had niet genoeg tijd om echt alles goed te bekijken... Insallah volgend jaar weer.

tamezjant

Ouahida echt mooi mooie foto's dank je wel
vooral die van abrid ner moud die mis ik heel erg was vorige jaar mijn favoriet plek
nogmaal bedankt

Samir!

#547
Citaat van: Ouahida op 24/09/2006 om 12:22:44
Citaat van: Thirelli Films op 24/09/2006 om 12:17:19
Volubilis is tof , goed van je dat je daar bent geweest. Het ligt niet eens zo ver van het noorden. Je moet daar in de lente gaan, dan is alles groen :) . Als het goed is ligt r nog een groot del van de stad begraven, deze moet nog worden opgegraven.

Het is heel erg indrukwekkend.... mijn mond viel geregeld open bij het zien van diverse bezienswaardigheden.

Ik kwam er dit jaar toevallig langs en had niet genoeg tijd om echt alles goed te bekijken... Insallah volgend jaar weer.

Moet je zeker doen Inca Allah.

Ik ga daar ook nog  een keer heen Inca Allah, Ik zal dan alles mooi filmen  :) .

Check : http://www.freewebs.com/thirelli-films


Ouahida

Citaat van: Izouran op 25/09/2006 om 14:22:12
Beest! ;D

Na de vondste van die huid, ben ik niet meer buiten geweest....

Ouahida

Citaat van: tamezjant op 24/09/2006 om 12:33:55
Ouahida echt mooi mooie foto's dank je wel
vooral die van abrid ner moud die mis ik heel erg was vorige jaar mijn favoriet plek
nogmaal bedankt

Jij ook bedankt....

Ouahida

Citaat van: Thirelli Films op 24/09/2006 om 13:09:53
Citaat van: Ouahida op 24/09/2006 om 12:22:44
Citaat van: Thirelli Films op 24/09/2006 om 12:17:19
Volibilus is tof , goed van je dat je daar bent geweest. Het ligt niet eens zo ver van het noorden. Je moet daar in de lente gaan, dan is alles groen :) . Als het goed is ligt r nog een groot del van de stad begraven, deze moet nog worden opgegraven.

Het is heel erg indrukwekkend.... mijn mond viel geregeld open bij het zien van diverse bezienswaardigheden.

Ik kwam er dit jaar toevallig langs en had niet genoeg tijd om echt alles goed te bekijken... Insallah volgend jaar weer.

Moet je zeker doen Inca Allah.

Ik ga daar ook nog  een keer heen Inca Allah, Ik zal dan alles mooi filmen  :) .

Check : http://www.freewebs.com/thirelli-films/videos.htm

Moet je zeker filmen.... echt indrukwekkend.

Leuke filmpjes op je site!

Debouz

Die van a3wan n ufighar is de max!
Wonen in de beurt waar slangen leven is de max...

Isefrawen

Citaat van: Debouz op 25/09/2006 om 15:06:46
Die van a3wan n ufighar is de max!
Wonen in de beurt waar slangen leven is de max...


vlakbij een tarefsa wonen is ook de max...

Ouahida

Citaat van: Debouz op 25/09/2006 om 15:06:46
Die van a3wan n ufighar is de max!
Wonen in de beurt waar slangen leven is de max...


Ruilen? Is doodeng van die slangen daar....