[Foto's] Vakantie foto's

Gestart door admin, 08/07/2004 om 18:27:08

abrid

Citaat van: tamezjant op 08/09/2005 om 11:56:31
Citaat van: abrid op 08/09/2005 om 11:54:55
Ben je ook bij die ex gevangenis onder die weg na die gevaarlijke bocht geweest a Suäad?



ja jij ook mah?

Ja maar er is niet veel meer van over. Die grotten zijn vol gestort en dat kleine hokje dat er stond is bijna weggevaagd. Wel zonde. In 1998 was ik er ook toen was het intacter.  Hieronder een foto ervan maar dan vanaf de overkant.




tamezjant

ja klopt. heb geen foto gemaakt want er is bijna nix te zien. heb wel langs die weg gemaakt richting azghar...

tamezjant

hier.........helemaal van boven die weg.


tamezjant

N'kur van uit de weg richting Imzouren

abrid

Ben je ook wel eens uitgestapt???Zijn uit de auto he?



Dit is de oude Spaanse school voor kleine kinderen in Fisina.

tamezjant

ja ben daar helemaal daar naar binnen gegaan maar toen kwam ik daar paar arabieren tegen (kesliwen), die dag had me toestel (camera) bij me om fotos te maken van ging gewoon van huis en paar nichten daarheen (wonen daar 5min lopen verder op)

abrid

Er schijnt een politie comissaris daar te wonen.

tamezjant

Citaat van: abrid op 08/09/2005 om 12:36:24
Er schijnt een politie comissaris daar te wonen.

ja. ik weet niet.

athsaynou

Echt mooie foto's ik heb ze een voor een bekeken Bedankt! ..
mijn foto's komen er nog aan dan kunnen jullie mijn mooie rkampoo Tazourakht is zien...

abrid



UItzicht op aghzar ou ghis dmaar dan landinwaarts.

abrid



UItzicht op aghzar ou ghis vanaf Ait Hicham die richting zee stroomt.

abrid



De terugweg. Mijn broertje was me altijd voor. Ik mioets van alles een foto maken ;) Je ziet het puntje van de moskee in Ait Hicham.

abrid


Dobry Den

Foto's spreken boekdelen: Irrifiyen laten zich nauwelijks fotograferen.

abrid



Hier waren toch wat mensen die het niet erg vonden. ZE waren aan het werk in aghzar ou ghis. In die emmer zitten iqacwen een soort boon maar dan helemaal bruin.