[Foto's] Vakantie foto's

Gestart door admin, 08/07/2004 om 18:27:08

Eek!

#315

Dora

Citaat van: Ighzar n Aghbar op 19/08/2005 om 23:09:57
Citaat van: L_L op 18/08/2005 om 12:21:17
azul,

hoe komt het dan dat alle producten in oujda uit algerije komen.
naar mijn weten zijn de grenzen al een tijd open hoor...
je kan gewoon naar algerije gaan...toen wij een keer naar dar nassim (gelegenheid waar je kan eten en kinderen kunnen spelen) dachten we laten we voor de gein naar algerije gaan...we reden richting de grens (wel ongelovelijk eng s'avond) maar halverwege zijn we terug gekomen...je zag geen 1 mens en echt alles was pikdonker...we zouden het een andere keer proberen in de middag, maar is er verder niet meer van gekomen helaas...

gegroet

Naar mijn weten is die grens gewoon dicht, ben dit jaar een tijdje in Oujda geweest, ben toen ook naar die grens gegaan, en de grens was gewoon dicht.

De producten uit Algerije worden gewoon Marokko binnengesmokkeld, net als al de benzine die langs de wegen worden verkocht.

er wordt niets gesmokkeld anders zouden de producten stiekem verkocht worden.
alle producten van algerije worden verkocht op de markten en het wordt zelfs geschreeuwt...

E3ber_Tastite

Citaat van: L_L op 20/08/2005 om 22:23:33
Citaat van: Ighzar n Aghbar op 19/08/2005 om 23:09:57
Citaat van: L_L op 18/08/2005 om 12:21:17


er wordt niets gesmokkeld anders zouden de producten stiekem verkocht worden.
alle producten van algerije worden verkocht op de markten en het wordt zelfs geschreeuwt...

Geloof je hetzelf L_L? die verkopers, zeggen het zelf toch ook, waar komt dan al dat benzine vandaan?

thirli

Citaat van: Ighzar n Aghbar op 21/08/2005 om 00:33:55
Citaat van: L_L op 20/08/2005 om 22:23:33
Citaat van: Ighzar n Aghbar op 19/08/2005 om 23:09:57
Citaat van: L_L op 18/08/2005 om 12:21:17


er wordt niets gesmokkeld anders zouden de producten stiekem verkocht worden.
alle producten van algerije worden verkocht op de markten en het wordt zelfs geschreeuwt...

Geloof je hetzelf L_L? die verkopers, zeggen het zelf toch ook, waar komt dan al dat benzine vandaan?

Alles wat uit mritch komt wordt ook als legaal in de winkelschappen gezet, smokkel heb je overal.
Als je naar beverwijk kijkt bijvoobeeld, waar komen al die spullen vandaan? Ik weet wel zeker dat er heel wat spullen de duitse/belgische/europees grens binnen komen zonder ff bij de douane te stoppen.

Dora

Citaat van: Ighzar n Aghbar op 21/08/2005 om 00:33:55
Citaat van: L_L op 20/08/2005 om 22:23:33
Citaat van: Ighzar n Aghbar op 19/08/2005 om 23:09:57
Citaat van: L_L op 18/08/2005 om 12:21:17


er wordt niets gesmokkeld anders zouden de producten stiekem verkocht worden.
alle producten van algerije worden verkocht op de markten en het wordt zelfs geschreeuwt...

Geloof je hetzelf L_L? die verkopers, zeggen het zelf toch ook, waar komt dan al dat benzine vandaan?

wat zeggen ze???...de benzine komt uit algerije..wij hebben in oujda zelfs een bezinepomp waar algerijnse benzine wordt verkocht (is namelijk goedkoper)...

maar goed, jij zult wel beter weten...

sraam

E3ber_Tastite

Citaat van: L_L op 21/08/2005 om 13:24:17


wat zeggen ze???...de benzine komt uit algerije..wij hebben in oujda zelfs een bezinepomp waar algerijnse benzine wordt verkocht (is namelijk goedkoper)...

maar goed, jij zult wel beter weten...

sraam
Citeer

Ze zeggen zelf, dat de producten gesmokkeld zijn vanuit Algerije. ik had me kapot gezocht naar een benzinepomp in Ahfir en omgeving, maar kon er geen vinden, omdat de pompen failliet zijn gegaan door de illegale benzineverkopers langs de weg.

zelfs in Kassita wordt er illegale benzine verkocht van Algerije. En ik zeg niet, dat ik beter weet.

qaqrieuw

iemand foto's van temsamane??

Dora

Citaat van: Ighzar n Aghbar op 21/08/2005 om 16:43:47
Citaat van: L_L op 21/08/2005 om 13:24:17


wat zeggen ze???...de benzine komt uit algerije..wij hebben in oujda zelfs een bezinepomp waar algerijnse benzine wordt verkocht (is namelijk goedkoper)...

maar goed, jij zult wel beter weten...

sraam
Citeer

Ze zeggen zelf, dat de producten gesmokkeld zijn vanuit Algerije. ik had me kapot gezocht naar een benzinepomp in Ahfir en omgeving, maar kon er geen vinden, omdat de pompen failliet zijn gegaan door de illegale benzineverkopers langs de weg.

zelfs in Kassita wordt er illegale benzine verkocht van Algerije. En ik zeg niet, dat ik beter weet.

ewa allah oe a3lam..in oujda weet ik in iedere geval dat echt alles maar dan ook alles vanuit algerije wordt gehaald...zelfs la vach qui ri.....

Riffia_16

hebben jullie misgien nog meer fotows van benisaid of van nador..? :)

qaqrieuw

Citaat van: qaqrieuw op 21/08/2005 om 16:46:20
iemand foto's van temsamane??
nog een keer

heeft iemand foto's van ait touzine en temsamane nigh ella?
anders kom ik hier niet meer

Izouran

#325

Imzouren 2005


Izouran

#326
Citaat van: qaqrieuw op 28/08/2005 om 15:24:54
Citaat van: qaqrieuw op 21/08/2005 om 16:46:20
iemand foto's van temsamane??
nog een keer

heeft iemand foto's van ait touzine en temsamane nigh ella?
anders kom ik hier niet meer

hier een foto van temsamen...wel blijven komen he!

temsamen 2005


groenebriefjes


Izouran

volgens jaar moet je gewoon gaan don!

Izouran

#329
;D zooo vaak heb ik deze bord gezien. jullie mogen hem ook sien..