[Foto's] Vakantie foto's

Gestart door admin, 08/07/2004 om 18:27:08

bouaouiouach

Citaat van: Sa3ieD op 14/08/2005 om 14:35:02
Citaat van: thirli op 14/08/2005 om 07:37:23

Raar dat je daar naar vraagt, mij kwam het ook heel bekend voor. Ik dacht aan een splitsing voorbij crush, een weggetje loopt naar adrar n yeysan en de ander naar rehwana. Nou sa3ie als het zo is dan zijn we buren jongen ;).

P.S.: Ik heb nog eens lang staan kijken en zitten denken, nee dat kan niet volgens mij de bergen op de achtergrond kloppen denk ik niet(bloos), het is al weer te lang geleden dat ik daar heb gereden.
Die plaatsen die je noemt heb ik nooit van gehoord. Deze foto is in isoufiane genomen en dat is de school van isoufiane en die weg beneden als je rechts af gaat dan kom je in Aith Fawien en daarna in Beni Bouyaach. Landschap in Arif is op veel plekken hetzelfde en lokatie van bijv. scholen is ook hetzelfde namelijk langs de aghzar.
azul
sa3ied, ik ben toch langs die weg gereden, op een traktor naar issoufiyen, en daarom kwam bij mij bekende, ik wist niet precies waar, want het is zo lang geleden, begin jaren 80.
dwenni netta

tarik1987

ik wil meer foto's zien :d echt jammer dat we dit jaar niet gegaan zijn maar ik wil eigenlijk nog wat foto's van imzouren en omgeving ik hoor iedereen zeggen dat daar veel is veranderd, dus als iemand die heeft :) pls upload ze...thx alvast

mouslati

Zo L_L de toerist uitgehangen?

Welkom thuis meisje ik hoop dat je het leuk hebt gehad.

Dora

hoi wijfie..

enfaja chwajt g'our ennegh :D

was heerlijk ja...vertel me even via pm hoe jou vakantie was en your belly :)...

Dora

haha..nou ik dus wel..heb daar prachtige amazigh sieraden gehaald...dus ben gek op die tenten :D..

nou kom op met die foto's..

noemid

IK BEN JALOERS!

ik ben niet gegaan en ALS ik al ga dan zie ik alleen biya lhucima


grrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr

Azulist

#291
Ain Leuh "Ahidous Festival 2005"










ayned_m

azuul azulist nnegh!

prachtige foto's awma . Tanemmirt
alleen jij hebt ze in de toekomst gemaakt  hahahahahah !!!niet erg
tanemmirt
ayned

noemid

#293
duur he die fotos?

noemid

Citaat van: ayned_m op 15/08/2005 om 13:06:04
azuul azulist nnegh!

prachtige foto's awma . Tanemmirt
alleen jij hebt ze in de toekomst gemaakt  hahahahahah !!!niet erg
tanemmirt
ayned

welah ila

Azulist

Citaat van: ayned_m op 15/08/2005 om 13:06:04
azuul azulist nnegh!

prachtige foto's awma . Tanemmirt
alleen jij hebt ze in de toekomst gemaakt  hahahahahah !!!niet erg
tanemmirt
ayned

Azul awma,

Bedoelde 6de editie 2005 :D

festival was vet!!!

Azulist


E3ber_Tastite

Ik vond van al de vakantie-plaatsen die ik dit heb bezocht, Temseman het mooiste, ongeloofelijk prachtige natuur dat daar is.

*-RiFFijn0s-*

Kom op ay eethma, foto's posten. A ethbaab n Alhoceima, Aith Touzine, Themsamane, Ighzennayan kom op met die foto's

thirli

#299
er vroeg iemand naar surfers, ik denk dat je die nog iets zuidelijker moet zoeken tegen agadir aan. Ik was daar in 2000 en kwam heel wat carvans tegen france en engelse zie foto voor surfers, deze waren duitser en engelsen



hier onder een lekker tajin aan het water van ourika


en hier onder de uitzicht van af een cafe bij Moulay Brahim


en hier een taxist die afgezet wordt door 2 mxazneya tussen souk alhad en crush in