[Foto's] Vakantie foto's

Gestart door admin, 08/07/2004 om 18:27:08

Debouz

#150





Barage en Mnoudh op de achtergrond.
foto genomen vanuit mijn geboorte plaats

Isefrawen

Citaat van: Debouz op 27/01/2005 om 13:24:57
Citeer

Nee thawmat, het was de eerste keer in 12 jaar dat ik Nkur in de winter bezocht.
Ik ben daar geboren en getogen, dus voor mijn is het zeker en vast niet saai.
Nkur gebied is een prachtige streek, geloof mij ik het weten.
Als je ooit in streek bent, aarzel niet om langs te komen :)
Citeer

dit jaar hoop ik illegaal in arif aan te meren, omdat ik de regering die arif onderdrukt niet erken moet ik via mellilia met een bootje oversteken... in 1999 ook gelukt dus moet gene probleem zijn hehe, ergens in het voorjaar is wel leuk om  te gaan...
volgend jaar in de winter

Citeer

Arif in de winter is niet de Arif die we  kennen in de zomervakantie.
in de winter ondek je  de ware gezicht van Arif.

Volgend jaar ergens in december ben ik ook van de partij.
i

ja ik kan het me nog wel herinneren als klein kind zijnde... ik weet nog dat het heel hard regende en soms ontzettend koud kan zijn in de winter, wij hadden zelfs sneeuw op de bergtoppen... die paar jaar dat ik daar heb geleefd staan in mijn geheugen gegrift door de mooie landschap! ooit wil ik naar arif weer terug, naar de plek waar ik geboren  ben! die steden waar bijna elke arifi tegenewoordig naar toetrekt kan me gestolen worden! zoiets moois opgeven voor een betonnen huis... pfff

allasian

Ja de bergtoppen van ait Touzine zijn in de winter soms besneeuwd,die plek waar dat bos is.Dat kan ik me ook nog wel herinneren van mijn 6maanden verblijf in Marokko destijds.Toen evolueerde ik tot amazigh.Toen ik terugkwam kon ik niet zo goed Nederlands meer en antwoorde ik soms zomaar in het Tamazight tegen m'n nederlandse maatjes.

Sa3ieD

Aha met het geld van de aardbeving maken ze parken en verbreden ze zogenaamd een weg. Het wisselgeld wel te verstaan want waar het echte geld heen is weten we wel ;-).

athsaynou

#154
Citaat van: Sa3ieD op 27/01/2005 om 16:56:12
Aha met het geld van de aardbeving maken ze parken en verbreden ze zogenaamd een weg. Het wisselgeld wel te verstaan want waar het echte geld heen is weten we wel ;-).

bij ons in het dorp daar hebben ze wel geld gekregen hoor...om te bouwen. Ik weet niet hoe het met de andere dorpen zit?

*-RiFFijn0s-*




Crounna, Ait Temsamane

Foto genomen in de zuidelijke richting in  Souk Rgmis n Temsamane.

Op de schtergrond de bergen van Temsamane en Ait Touzine.



trinita

#156
Rouadi n'Ibbequouyen

Zie mijn foto album   http://home.tiscali.be/leone


trinita

#157
Carabonita (Alhoceima)
Zie ook mijn foto album   http://home.tiscali.be/leone



noemid

naakt zwemmen is haram hahahaha

trinita


Wasilla tarifest


Wasilla tarifest

Citaat van: Ait_Touzinie op 29/01/2005 om 18:02:46



Crounna, Ait Temsamane

Foto genomen in de zuidelijke richting in  Souk Rgmis n Temsamane.

Op de schtergrond de bergen van Temsamane en Ait Touzine.




Hey hier vlakby komt myn moeder vandaan, echt leuk om te zien 3affek voor het plaatsen

Fays

Citaat van: Debouz op 12/01/2005 om 10:53:42



hoi Debouz, toen ik deze foto zag dacht ik meteen aan iemand die op de markt zag foto maken , jij was het dus je hebt een digitale sony camera klopt dat of niet .
ik zag jou in de markt binnen foto's maken.

Groetjes fays

Debouz

Citeer

hoi Debouz, toen ik deze foto zag dacht ik meteen aan iemand die op de markt zag foto maken , jij was het dus je hebt een digitale sony camera klopt dat of niet .
ik zag jou in de markt binnen foto's maken.

Groetjes fays
Citeer


Mijn Allah! Wat is de wereld toch zo klein hahaha
Nu ben ik geen spook meer voor u. de volgende keer dat je me ziet in Arif ara7eed gharie a xak/xam xetsegh attay, belooft ;)

Debouz





Fays,
op die zelfde dag stond ik  bij deze lem3alem  te babbelen, hij zei dat hij de laatste amzir van Ait-Bou3yac is.
deze foto heeft dan een emotionele waarde in mijn ogen...