[Foto's] Foto's van je dorp of stad

Gestart door admin, 08/07/2004 om 16:35:52


qaqrieuw

Citaat van: sraam op 04/05/2005 om 14:07:10


                        !!!ARIF INOU!!!
dit is arif niet

dat zie ik aan die fucking foto

Izouran



_tazaghine

hebben jullie fotos van tazaghine. maar het moet vlakbij soek rabah zijn . in de wijk isaiman
stuur naar deze msn mocroboy_90@hotmail.com

Samariaan

#200


Imzouren ©MohamedUK

athsaynou

Mag ik vragen waar in imzouren die foto genomen is?

Samariaan

Citaat van: m'Izran op 09/05/2005 om 12:02:12
Mag ik vragen waar in imzouren die foto genomen is?

ten westen van het centrum, ten noorden van de maandagmarkt. De buurtnaam weet ik niet meer.

Izouran

Citaat van: MohamedUK op 09/05/2005 om 11:13:56


Imzouren ©MohamedUK


stoer ;) wat is dat voor rode ding?

Izouran

#204


weet iemand waar dit is? lijkt op ain zohra maar ik weet het niet zeker

Samariaan

Citaat van: sraam op 10/05/2005 om 09:28:52
stoer ;) wat is dat voor rode ding?

dat is een 5-verdiepingen groot huis. Na de aarbeving verschenen er allemaal kraken in de muren, om dat te camoufleren werd de achterkant rood geverfd. Voor zover ik weet is dit huis onbewoonbaar verklaard.

Izouran

#206
Citaat van: MohamedUK op 10/05/2005 om 13:22:48
Citaat van: sraam op 10/05/2005 om 09:28:52
stoer ;) wat is dat voor rode ding?

dat is een 5-verdiepingen groot huis. Na de aarbeving verschenen er allemaal kraken in de muren, om dat te camoufleren werd de achterkant rood geverfd. Voor zover ik weet is dit huis onbewoonbaar verklaard.

ow nooit gezien doen ze het nog steeds?

ze kunnen dit huis beter gelijk met de grond maken als het toch onbewoonbaar verklaard is. Het belemmerd ook het uitzicht vind je niet?

Samariaan

Citaat van: sraam op 10/05/2005 om 13:26:41
Citaat van: MohamedUK op 10/05/2005 om 13:22:48
Citaat van: sraam op 10/05/2005 om 09:28:52
stoer ;) wat is dat voor rode ding?

dat is een 5-verdiepingen groot huis. Na de aarbeving verschenen er allemaal kraken in de muren, om dat te camoufleren werd de achterkant rood geverfd. Voor zover ik weet is dit huis onbewoonbaar verklaard.

ow nooit gezien doen ze het nog steeds?

ze kunnen dit huis beter gelijk met de grond maken als het toch onbewoonbaar verklaard is. Het belemmerd ook het uitzicht vind je niet?

ik vond t wel mooi gedaan zo. Zouden meer mensen moeten doen hun achterkant verven. Waarom ze het niet willen slopen, tja goeie vraag, vormt ook een tamelijk groot gevaar voor omliggende woningen.  Het is ook verder het enigste huis dat onbewoonbaar is veklaard in de straat. Dit huis stond er bekent om gebouwd te zijn in hele korte tijd, en gefinanceerd door drugsgeld. Heel ironisch allemaal.

Ilizi

Citaat van: sraam op 10/05/2005 om 11:49:03


weet iemand waar dit is? lijkt op ain zohra maar ik weet het niet zeker
Azul
Ik denk niet dat het Ainzora is, maar dat is burtwar in Ayt Sidar dichtbij rivier Cardd.
Aqadi.

Izouran

#209
Citaat van: MohamedUK op 10/05/2005 om 13:48:21
Citaat van: sraam op 10/05/2005 om 13:26:41
Citaat van: MohamedUK op 10/05/2005 om 13:22:48
Citaat van: sraam op 10/05/2005 om 09:28:52
stoer ;) wat is dat voor rode ding?

dat is een 5-verdiepingen groot huis. Na de aarbeving verschenen er allemaal kraken in de muren, om dat te camoufleren werd de achterkant rood geverfd. Voor zover ik weet is dit huis onbewoonbaar verklaard.

ow nooit gezien doen ze het nog steeds?

ze kunnen dit huis beter gelijk met de grond maken als het toch onbewoonbaar verklaard is. Het belemmerd ook het uitzicht vind je niet?

ik vond t wel mooi gedaan zo. Zouden meer mensen moeten doen hun achterkant verven. Waarom ze het niet willen slopen, tja goeie vraag, vormt ook een tamelijk groot gevaar voor omliggende woningen.  Het is ook verder het enigste huis dat onbewoonbaar is veklaard in de straat. Dit huis stond er bekent om gebouwd te zijn in hele korte tijd, en gefinanceerd door drugsgeld. Heel ironisch allemaal.

vind het ook ironisch, waar precies in imzouren is het?

oo laat maar ik zie het al

ten westen van het centrum, ten noorden van de maandagmarkt. De buurtnaam weet ik niet meer.