[Foto's] Foto's van je dorp of stad

Gestart door admin, 08/07/2004 om 16:35:52

triplex

Citaat van: admin op 08/07/2004 om 16:35:52
Plaats de foto van je dorp of stad hieronder:

[plaatje]http://delinknaardefoto.nl[/plaatje]

Vervang plaatje door IMG

Plaats met mate, dus geen 10 foto's per bericht, maximaal 1 foto per bericht.




Nadjwa

#182
-

*-RiFFijn0s-*

Wajoow,
deze foto's van  Ait Saaid (hierboven), is hier wel 100 keer gepost.

Even andere foto's aub

niet negatief bedoelt a triplex ;)

Isefrawen



er zijn veel te weinig foto's van ait sied, hoe komt dat?

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: Jonas_lcf op 01/05/2005 om 20:35:23


er zijn veel te weinig foto's van ait sied, hoe komt dat?
Omdat Ait Saaid te klein is. ;)

Ze hebben de foto's wel, maar willen het niet posten, gewoonweg te mooie foto's of luiheid.
of
Ithbab n Ait Saaid hebben nog geen digitale camera's ter beschikking. ::)

ps: Valt mij ook op dat er weinig foto's van Ait Saaid en Ait Wurisch worden geplaatst.

Isefrawen



ja dat zal het wel zijn inderdaad, men heeft geen digitale fotocamera!


maar serieus, denk ook dat de meeste dorpen in ait saied uitgestorven zijn, althans als ik kijk waar ik woon zit geen kip meer, iedereen is vertrokken door de waardeloze infra-structuur! het land is gruwelijk mooi, uitzicht enzo, het is jammergenoeg niet praktisch meer. ik moet meer dan een half uur lopen om bij ons huis te komen. de wegen zijn weggespoeld door de zware regen en er is niemand meer die het onderhoudt zoals ze vroeger deden.

*-RiFFijn0s-*

Gelijk heb je a tawmat,

met name de bergdorpjes van de Ait Wurisch zijn vrijwel helemaal uitgestorven.
Temsamane is denk ik nog de enige stam die in tact gebleven is.

Mensen vertrekken meestal door de waardeloze infrastuctuur maar ook door de familiesferen, vergeet dat niet. Je weet roddels, vijandelijkheden enz.
Velen keren nooit weer terug naar hun roots, echt jammer. Met name de mensen die naar Tanger e.o emigreren
Ik zal mijn roots (rejdud)  nooit verlaten, never ever.

Isefrawen


maar toch zal ik ook nooit naar een of andere duffe stinkede overbevolkte stad vertrekken! ik ben bezig het huis van mijn vader te verbouwen. ook al moet ik lopen! die omgeving geef ik voor geen goud op

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: Jonas_lcf op 01/05/2005 om 20:57:35

maar toch zal ik ook nooit naar een of andere duffe stinkede overbevolkte stad vertrekken! ik ben bezig het huis van mijn vader te verbouwen. ook al moet ik lopen! die omgeving geef ik voor geen goud op
Juist a tawmat, qa etsem7ath thi rejdud e nesh.

Ik heb in de toekomst ook plannen om een huisje te bouwen in mijn omgeving. Zeg nou eens eerlijk is dit niet prachtig? Moet ik dit opgeven voor een stukje uitzichtloze, stink stad?



Isefrawen



Absoluut niet!!! je zit vlakbij een riviermonding, gaaf man!! ik wil een helikopter-plateau bouwen op onze oundra ik ga met de helikopter daar heen... ;D das mijn grote droom! niet die helikopter maar dat mijn huisje daar klaar is!

*-RiFFijn0s-*

Citaat van: Jonas_lcf op 01/05/2005 om 21:08:45


Absoluut niet!!! je zit vlakbij een riviermonding, gaaf man!! ik wil een helikopter-plateau bouwen op onze oundra ik ga met de helikopter daar heen... ;D das mijn grote droom! niet die helikopter maar dat mijn huisje daar klaar is!
helikopter, hahah. Meen je dat?
kun je mij dan bij die igzaa afzetten?
Mooie he, die Igzaa amekrane. En die groene struiken en bebossing.  100% puur natuur. De eerste stad tref je pas aan na 12 km. (Krouna)
succes a tawmat met het bouwen van die huis. Wie weet kom ik dan wel ff  chillen bij jouw ;)

aitwamar_tazaghine

#192
Citaat van: Jonas_lcf op 01/05/2005 om 20:35:23


er zijn veel te weinig foto's van ait sied, hoe komt dat?

Hier heb je paar foto´s van Ait Said



Izouran

#194
Ergens in het zuiden.



                    Â