Vragen of opmerkingen

Gestart door admin, 08/07/2004 om 15:06:15

admin

Citaat van: PizPizou op 29/10/2005 om 16:54:12
Admin ( Sa3ied en Tamza) moeten neutraal blijven in discussies. Dat jullie onschendbaar zijn, betekent niet dat jullie alles mogen zeggen. Vooral Tamza. Die voortdurend forum leden in de grond probeert te boren en daarna de topic afsluit , zodat haar woorden de laatste zijn.

Tamza schaamt nergens voor. Sommige vieze woorden die voor andere forum leden verboden zijn om hier te gebruiken. Zijn voor haar als zoete snoepjes in haar mond.


Je kunt ook gewoon onder je andere naam reageren hadou.

admin

Citaat van: Yas'Zine op 05/07/2005 om 21:18:17
hoe kan je nou iemand eeuwig bannen, andere ip-adres en andere mail-account en andere naam en klaar...5min werk..:s dus leg mij dat eens uit...
De registratie uitzetten zodat helemaal niemand meer lid kan worden.

Tamza

Citaat van: PizPizou op 29/10/2005 om 16:54:12
Admin ( Sa3ied en Tamza) moeten neutraal blijven in discussies. Dat jullie onschendbaar zijn, betekent niet dat jullie alles mogen zeggen. Vooral Tamza. Die voortdurend forum leden in de grond probeert te boren en daarna de topic afsluit , zodat haar woorden de laatste zijn.

Tamza schaamt nergens voor. Sommige vieze woorden die voor andere forum leden verboden zijn om hier te gebruiken. Zijn voor haar als zoete snoepjes in haar mond.

Verschuilen onder een andere naam en nog liegen ook. Wat een sukkel. Ik ben niet eens een admin. En heb slechts 1 keer een topic gesloten waarin ik het laatste woord had, en zelfs dat was geen 'misbruik van macht.'


MBTiza


Isefrawen

Citaat van: Izouran op 31/01/2006 om 17:10:54
waarom is Dobry Den oftewel ! geband?

ik denk dat Dobry Den daar zelf om heeft gevraagd...

allasian

Ik beloof niet meer offtopic te gaan en niemand meer te beledigen. Schelden valt toch wel mee,ik doe dat toch veel minder dan vroeger ?

athsaynou

Citaat van: allasian op 23/02/2006 om 14:11:21
Ik beloof niet meer offtopic te gaan en niemand meer te beledigen. Schelden valt toch wel mee,ik doe dat toch veel minder dan vroeger ?

Zeker wat minder, ik ben trots op je!

onwetend

een vraag:waarom bannen jullie alleen nieuwkomers?want heel veel van die oudere gasten verkrachten ook topics maar daar word nix aan gedaan?

Lâle

Citaat van: biya op 24/02/2006 om 14:30:08
een vraag:waarom bannen jullie alleen nieuwkomers?want heel veel van die oudere gasten verkrachten ook topics maar daar word nix aan gedaan?

Ook de 'oudjes' worden wel gebanned hoor als ze vervelend zijn.

onwetend

Citaat van: Lâle op 24/02/2006 om 14:42:05
Citaat van: biya op 24/02/2006 om 14:30:08
een vraag:waarom bannen jullie alleen nieuwkomers?want heel veel van die oudere gasten verkrachten ook topics maar daar word nix aan gedaan?

Ook de 'oudjes' worden wel gebanned hoor als ze vervelend zijn.
nee anastacia dat is niet waar er word onderscheid  gemaakt hierzo,omdat bepaalde elkaar gewoon kennen...ik kan zo een paar  namen die  ook lekker tekeer gaan en ontopic gaan daar word nix aan gedaan....

Lâle

Citaat van: biya op 24/02/2006 om 14:44:38
Citaat van: Lâle op 24/02/2006 om 14:42:05
Citaat van: biya op 24/02/2006 om 14:30:08
een vraag:waarom bannen jullie alleen nieuwkomers?want heel veel van die oudere gasten verkrachten ook topics maar daar word nix aan gedaan?

Ook de 'oudjes' worden wel gebanned hoor als ze vervelend zijn.
nee anastacia dat is niet waar er word onderscheid  gemaakt hierzo,omdat bepaalde elkaar gewoon kennen...ik kan zo een paar  namen die  ook lekker tekeer gaan en ontopic gaan daar word nix aan gedaan....

Er zijn in het verleden genoeg leden gebanned die al langer lid waren.

amazighinou

Ik heb woorden zelf ook in overvloed uit schelden kunnen we allemaal! Hij is ziek en hij stuurt mij van die gekke preve berichten.. bah http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=4013.msg192431#msg192431

Izouran

Waarom topic sluiten?

http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=5923.0

Je kan toch ook gewoon de offtopic-troep weghalen.

Izouran

Citaat van: tippi op 29/03/2006 om 18:33:36
Citaat van: Izouran op 29/03/2006 om 18:07:45
Waarom topic sluiten?

http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=5923.0

Je kan toch ook gewoon de offtopic-troep weghalen.

Ja pak het bij de wortel aan (izouran dus :P ) nu is de topic opener de dupe van een aantal leden...

Vertel ze, vind het echt asociaal.

Samir!

#59
Citaat van: Izouran op 29/03/2006 om 18:07:45
Waarom topic sluiten?

http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=5923.0

Je kan toch ook gewoon de offtopic-troep weghalen.


Wij hebben geen zin om steeds al dat troep van die leden te verwijderen. In dit geval is jouw topic gesloten. Tis niet anders, laat dit een les zijn voor alle leden. Verneuk geen topics, dan is de kans dat ze worden gesloten klein en het is niet leuk voor de opener en leden die daar serieus op reageren.