Heeft iemand de regels overtreden?

Gestart door admin, 08/07/2004 om 15:03:17

dounya al_agira

Salamou alaykoum..

Admin bent u de beheerder van amazigh.nl. Zo ja? dan verwijs ik u naar een prive bericht dat is verstuurd naar athseynou door Ales. Ik hoop dat hier maatregelen tegen worden genomen tegen deze persoon. Want dit kan echt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! te erg voor woorden en dat amazigh.nl dit toelaat begrijp ik niet.

Alvast bedankt

Wa salaam.

Samariaan

Citaat van: dounya_agira op 23/09/2004 om 13:34:35
Salamou alaykoum..

Admin bent u de beheerder van amazigh.nl. Zo ja? dan verwijs ik u naar een prive bericht dat is verstuurd naar athseynou door Ales. Ik hoop dat hier maatregelen tegen worden genomen tegen deze persoon. Want dit kan echt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! te erg voor woorden en dat amazigh.nl dit toelaat begrijp ik niet.

Alvast bedankt

Wa salaam.

de admin kan geen prive berichten niet zien, beste is denk als je het bericht zelf doorstuurt naar de admin.

IIAwajie3erII

#32
.

Matoub

Citaat van: dounya al_agira op 23/09/2004 om 13:34:35
Salamou alaykoum..

Admin bent u de beheerder van amazigh.nl. Zo ja? dan verwijs ik u naar een prive bericht dat is verstuurd naar athseynou door Ales. Ik hoop dat hier maatregelen tegen worden genomen tegen deze persoon. Want dit kan echt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! te erg voor woorden en dat amazigh.nl dit toelaat begrijp ik niet.

Alvast bedankt

Wa salaam.

ik vraag me af wat jij anders verwacht had, jij vroeg me wat ik tegen de arabieren heb, en ik gaf je een reden. anders mocht jij me helemaal niet vragen.

athsaynou

Citaat van: ajenduz op 25/10/2004 om 19:27:26
Citaat van: ajenduz op 25/10/2004 om 17:58:08
wel zielig van je Ales

geintje ales

Jij trekt je snel terug zeg hij heeft (nog) niet eens op je gereageerd.....

athsaynou

Citaat van: Ales op 25/10/2004 om 17:47:21
Citaat van: dounya al_agira op 23/09/2004 om 13:34:35
Salamou alaykoum..

Admin bent u de beheerder van amazigh.nl. Zo ja? dan verwijs ik u naar een prive bericht dat is verstuurd naar athseynou door Ales. Ik hoop dat hier maatregelen tegen worden genomen tegen deze persoon. Want dit kan echt niet!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! te erg voor woorden en dat amazigh.nl dit toelaat begrijp ik niet.

Alvast bedankt

Wa salaam.

ik vraag me af wat jij anders verwacht had, jij vroeg me wat ik tegen de arabieren heb, en ik gaf je een reden. anders mocht jij me helemaal niet vragen.

Jij bent echt ongelooflijk he... ik heb echt geen andere woorden voor jou zeg...

yura

Admin jij gooit olie op het vuur jongen van jouw had ik dat niet verwacht.
gegroet zijt gij

tijdelijk

#37
Citaat van: admin op 08/07/2004 om 15:03:17
Heeft iemand een regel overtreden?
Vermeld duidelijk zijn/haar naam en een link naar het bericht. Berichten van andere aard zijn hier NIET toegestaan, doe je dit wel dan heb je een ban voor 1 dag.

Beste Admin,

Een tijdje geleden was er wat schriftelijke tensie tussen Mara en mijn persoon. Dat mondde uit in pm stalking van Mara's kant, door mij gestopt door mijn mailbox voor hem te sluiten.

Ik ben vast ook verkeerd geweest maar heb excuses aangeboden.  Mara bleef vervelend reageren en probeert me publiekelijk uit te lokken in verschillende topics. Hoewel ik niet meer reageerde zuigt Mara vrolijk door. Ook vandaag weer in de volgende topic. http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=4136.from1099065067;topicseen#msg84637
Ik weet niet waarom maar weet wel dat ik het een beetje zat begin te worden. 
Dit wilde ik even opmerken.
Ban wat mij betreft niet nodig.

mara

#38
Och gossie, zal ik effe de berichten verzamelen waar jij de aanleiding was?

Bijvoorbeeld aan het begin van http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=3873.15   en

http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=3873.75#msg82602

en

http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=3873.30

tijdelijk


Masja

dit is echt een klikspanentopic, los het onderling op zou ik zeggen

Wasilla tarifest

Citaat van: Masja op 01/11/2004 om 15:11:33
dit is echt een klikspanentopic, los het onderling op zou ik zeggen

Dat wil niet altyd lukken, vandaar dat sommige mensen het zo doen

Numi

De naam Mos mag ook wel aan het lijstje toegevoegd worden.
De persoon die nu alle topics verpest met zijn inhoudloze opmerkingen over de geschiedenis.

Numi

Bourossi die hier niet eens een half dagje is, mag ook maar eens wat gaan doen aan zijn taalgebruik.

Mos

Citaat van: Numidia op 04/11/2004 om 16:42:21
De naam Mos mag ook wel aan het lijstje toegevoegd worden.
De persoon die nu alle topics verpest met zijn inhoudloze opmerkingen over de geschiedenis.

kijk eens aan...als men niet verbaal tegen iemand op kan. Dan maar de mond snoeren...

Dat was ook wel de tactiek van de berbers geweest. Zie hun massamoorden.

En zijn alles behalve inhoudloos.

Daarnaast hou ik me keurig aan de regels. Kunnen we niet zeggen van jou he....en zeker niet wanneer het om jouw smerige, haatdragende stukjes gaat.