Heeft iemand de regels overtreden?

Gestart door admin, 08/07/2004 om 15:03:17

admin

Heeft iemand een regel overtreden?
Vermeld duidelijk zijn/haar naam en een link naar het bericht. Berichten van andere aard zijn hier NIET toegestaan, doe je dit wel dan heb je een ban voor 1 dag.

Matoub

azul admin,

deze man was nooit beleefd.  hij beledigt me hier, en zegt dat ik de redeneringstijl gejat heb.  hij wilde met mij afrekenen. maar het is toch onbeleefd.

zijn naam is allasian,
de fout is :onbeleefdheid , en liegen over mij....
het link : http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=3166.from1089492580;topicseen#msg58092

Matoub

wat betekent dit :"hijo de puta" ? (dat was allasian geschreven). hijo betekent vast de zoon, in het spaans .
en wat zou die puta betekenen ? dat zou ik niet willen raden.

dus hij noemde me een H.O.E.R.E.N  zoon.

want puta betekent H.o.E.r.

Matoub

Citaat van: Ales op 10/07/2004 om 23:11:43
wat betekent dit :"hijo de puta" ? (dat was allasian geschreven). hijo betekent vast de zoon, in het spaans .
en wat zou die puta betekenen ? dat zou ik niet willen raden.

dus hij noemde me een H.O.E.R.E.N  zoon.

want puta betekent H.o.E.r.

impala

Ik post hier 1 keer en krijg gelijk dit soort taal om mijn oren. Sorry hoor... Gaat echt te ver. Moderator???

van:

Urmaksen
(topic: trouwen niet niet marokkaanse mannen)

,, luister eens blanke teef..............je zal ongetwijfeld lelijk zijwvoor je eigen ras...............kanniet anders.............jou genen hoeven wij niet in ONZE SUPERIEURE cromagnon ras

zie je de burning amazighsymbol die ik gebruik als avatar...............datbetekent dat jij niet welko,m bent''

impala

thanks. dat was een snelle actie!

Samariaan

Citaat van: impala op 15/07/2004 om 23:36:13
Ik post hier 1 keer en krijg gelijk dit soort taal om mijn oren. Sorry hoor... Gaat echt te ver. Moderator???

Meet Umarksen, onze enige echte übermensch ::)

ayuda

Uruburu is geen trotse Amazigh, hij is een racist.
Mensen worden om minder verbannen van deze lijst, maar meneer Superego (die trouwens altijd prat gaat op hoe blank de Imazighen zijn, dus hij zal wel jaloers zijn als hij tegen blanke teven ageert) kan vuilspuiten en discrimineren en seksistische opmerkingen maken.
Ik snap hier helemaal niks meer van.

ayuda

Zero tolerance, is dat het tolereren van nullen als Urmaksen/Massugrada?

impala

de forumpolitie zegt: er worden maatregelen genomen tegen U.
dus....

ayuda

Hij begint ook weer pm te sturen de nul.
Sinds de verandering van de site was de instelling waarin ik hem uit mijn mailbox weerde blijkbaar weg.

Urabces, ik heb de boel weer gesloten hoor. Doe geen moeite om je vuil weer te storten in mijn mailbox. Pak liever wat tissues.

ayuda

Oh, leve de forumpolitie dan maar!
Ik hoop dat die puinprimaat voor altijd weg moet blijven.

Urmaksen

admin..............ik heb niks gestuurd

Urmaksen

admin....hierbij dien ik een klacht in tegen de mensen die mij om niets beschuldigen en ook tegen Mbtiziaza...hij stuurt me pm die boordevol bedreigingen zitten

hoop dat je er wat mee doet

vriendelijke groeten

MBTiza

Citaat van: Urmaksen op 16/07/2004 om 15:18:44
admin....hierbij dien ik een klacht in tegen de mensen die mij om niets beschuldigen en ook tegen Mbtiziaza...hij stuurt me pm die boordevol bedreigingen zitten

hoop dat je er wat mee doet

vriendelijke groeten

hij kan dat toch nagaan alles staat in de database...oooh wat ben jij zielig