Heeft iemand de regels overtreden?

Gestart door admin, 08/07/2004 om 15:03:17

E3ber_Tastite

Citaat van: Amedduker op 23/06/2005 om 01:25:12
IK noem je beter AGhBAR N waman itezran ag yighzar n Tastite.
IK ben een AMAZIGH en moslim die gelooft in de vooruitgang, modernisering van alles binnen de tijd en de ruimte waar men leeft.
Ewa d wenni netta, a mmis n jar idurar.

Azul Amedduker,

Bedankt voor je uitleg, A wah a yawma nec d mis n jar idurar n Arif, nec d mis n Tastite. Aghbar d our inu, ighzar nes itazer s-idemmen hmen.

Add wenni netta, 

Amedduker

Poetisch denkbeelden, en absoluut woorden der schoonheid.
Thudert iradden thetwag s wazri n wawaren.
Azul inu xak a mmis n jar n tebhirin yecnan.

Farid_Nejdir

Ja enof de Admin zou een ban moeten krijgen voor het volgende.
1)Grofheid tegen mensen die slechts een mening willen ventileren, zoals een aantal reacties op mensen als bv ayned en tal van anderen.
2)Domheid in geschrifte.
3)Lelijkheid en bemoeizuchtigheid
4)Grootheidswaanzin
5)beletten van een grotere ledental en beletten van uitbreiding en vergroting van kennis en informatie.
6)Roekeloos bannen en zelfs dat kan hij niet  :)
7)het in verlegenheid brengen van mensen doordat hij zich awayagher noemt!
8)volgens mij is ie poot ook nog, enige aanvullingen dames en heren?

groenebriefjes

whahahahaaaaaa...gekkehuis hahahaaa btw, het duurt lang op dit forum voor ik gebant ben man...op marokko.nl geldt nog majesteitsschennis hahaha als ik daar zeg mohamed 6 is is een anaalridder...dan word ik gebant....whahaha kontelikkers..

athsaynou

Wie zou hem moeten bannen volgens jou...

groenebriefjes

Citaat van: m'Izran op 30/06/2005 om 21:09:40
Wie zou hem moeten bannen volgens jou...
hij mag ze eigen bannen hahaha

Farid_Nejdir

Hey hey dit is geen theekrans bijeenkomsten topic !!(hoor hem de roddeltante genaamd sa3ied).

Nee hoor genoeg manieren om in elk geval hem flink dwars te zitten, alleen boeid het me niet omdat ik hier toch niets meer te zoeken heb :)

Lâle

Citaat van: IIAwayagherII op 30/06/2005 om 21:17:20
Hey hey dit is geen theekrans bijeenkomsten topic !!(hoor hem de roddeltante genaamd sa3ied).

Nee hoor genoeg manieren om in elk geval hem flink dwars te zitten, alleen boeid het me niet omdat ik hier toch niets meer te zoeken heb :)

En dat noemt zich een volwassen man.....

Farid_Nejdir

#98
Citaat van: Anastacia op 30/06/2005 om 21:34:09
Citaat van: IIAwayagherII op 30/06/2005 om 21:17:20
Hey hey dit is geen theekrans bijeenkomsten topic !!(hoor hem de roddeltante genaamd sa3ied).

Nee hoor genoeg manieren om in elk geval hem flink dwars te zitten, alleen boeid het me niet omdat ik hier toch niets meer te zoeken heb :)

En dat noemt zich een volwassen man.....
ga je me nu ook lopen spenen jij ?
heb geen intresse in een discussie met je now beat it a tashekkent.

Farid_Nejdir

#99
zou jullie goed doen als jullie eens wat minder serieus waren met die bull op het net.
alsof jullie op dit snert net iets voor elkaar krijgen behalve als een stel oude wijven te lopen kletsen, overdrijvende dombos!

Lâle

Citaat van: IIAwayagherII op 30/06/2005 om 23:20:15
zou jullie goed doen als jullie eens wat minder serieus waren met die bull op het net.
alsof jullie op dit snert net iets voor elkaar krijgen behalve als een stel oude wijven te lopen kletsen, overdrijvende dombos!

Je maakt je wel heel erg druk voor iemand die het allemaal niets kan schelen.

Farid_Nejdir

#101
Citaat van: Anastacia op 30/06/2005 om 23:23:29
Citaat van: IIAwayagherII op 30/06/2005 om 23:20:15
zou jullie goed doen als jullie eens wat minder serieus waren met die bull op het net.
alsof jullie op dit snert net iets voor elkaar krijgen behalve als een stel oude wijven te lopen kletsen, overdrijvende dombos!

Je maakt je wel heel erg druk voor iemand die het allemaal niets kan schelen.
wou je weer je zegje doen a teshekkent :) ?
wat jij druk noemt meid ik ben alles behalve onder de indruk van jullie en of de site, slechts af en toe wat dollen meer niet.
maak je niet dik meid.

hmidoush

Citaat van: IIAwayagherII op 30/06/2005 om 23:24:38
Citaat van: Anastacia op 30/06/2005 om 23:23:29
Citaat van: IIAwayagherII op 30/06/2005 om 23:20:15
zou jullie goed doen als jullie eens wat minder serieus waren met die bull op het net.
alsof jullie op dit snert net iets voor elkaar krijgen behalve als een stel oude wijven te lopen kletsen, overdrijvende dombos!

Je maakt je wel heel erg druk voor iemand die het allemaal niets kan schelen.
wou je weer je zegje doen a teshekkent :) ?


wat betekent teshekkent??

Farid_Nejdir

tashekkent of ashekkem is verklikker/spion/verrader etc ;)

miss.F.

Admin: hier een die denkt mij zomaar te mogen beledigen alleen omdat ie niet kan discussieren

http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=6603.15