Heeft iemand de regels overtreden?

Gestart door admin, 08/07/2004 om 15:03:17

Numi

Citaat van: Mos op 04/11/2004 om 16:52:56
Citaat van: Numidia op 04/11/2004 om 16:42:21
De naam Mos mag ook wel aan het lijstje toegevoegd worden.
De persoon die nu alle topics verpest met zijn inhoudloze opmerkingen over de geschiedenis.

kijk eens aan...als men niet verbaal tegen iemand op kan. Dan maar de mond snoeren...

Dat was ook wel de tactiek van de berbers geweest. Zie hun massamoorden.

En zijn alles behalve inhoudloos.

Daarnaast hou ik me keurig aan de regels. Kunnen we niet zeggen van jou he....en zeker niet wanneer het om jouw smerige, haatdragende stukjes gaat.

Tuurlijk jochie.

Mos


Numi


Isefrawen


Mos is nu een kruistocht begonnen tegen amazigh.nl op maghreb.nl

Citeer
De islamhatende amazighen die geen zelfkritiek kennen zijn zwaar triest bezig. Zomaar lopen ze even al mijn topics te verwijderen omdat ik kritiek heb. Kritiek vanwege het feit dat ze de misdaden tegen de menselijkheid van de amazigh-bevolking proberen te verdoezelen en doet alsof alleen arabieren hier verantwoordelijk voor waren.

Triest is ook nog eens, dat ze een selectieve kijk op de geschiedenis en haar historici hebt. Neem bijv. Ibn Khaldun. Gelukkig heb ik dit bericht nog kunnen bewaren.
--------------------
Jammer genoeg hebben de mensen op deze site bewust een aantal propagandistische leugens geuit.

Zo vertonen ze het gedrag ven de christenen door een paar citaten uit een boek te halen, en dit vervolgens uit haar context te zetten. Net zoals islamhaters een citaat uit de quran halen en zo een bepaald beeld over een onderwerp proberen te schetsen.

en nog wat typisch arabisch geouweh0er zonder inhoud...

dit soort mensen zijn hier niet welkom lijkt mij...

MBTiza

Bannen die eikel, hij verpest hier de boel...

Isefrawen

de topic heet: "Allemaal zieken daar bij Amazigh.nl"

'nieuws van de dag'

nikki

Ik zag pas na mijn oorspronkelijke bericht dat er hier zoiets bestaat als een soort van regelement,
dit is de link waar het over gaat;

http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=4343.0
en tamza de persoon,

Mijn 1e post in die link was er een waar ik uiterst precies te werk ben gegaan ,wel generaliserend en in zekere zin ook beledigend, maar mijns inziens is dat de manier hoe een discussie gevoerd dient te worden. Niet op de man, maar wel mijn mening. Op die manier kan er nl. nog eens een echt gesprek volgen.

Alle ruimte was ook daar om inhoudelijk op mijn post in te gaan.
Maar in plaats hiervan heeft tamza ervoor gekozen zo ongeveer 9 groffe persoonlijke beledigingen aan mijn adres te plaatsen;

1) Welke Riffijn heeft je van achter gepakt, verbitterd snolleke? 
2) afgestudeerde leegschedel
3) zwakzinnige embryo die vanuit een sociale werkplaats een grote bek zit op te hangen.
4) nikki, vieze sjakie. Ga rauwe bloembollen eten en om Marshall-hulp smeken aan de VS. Loeder.
5) Ofniet, sjakie van een nikki. Kutnaam trouwens. 'Nikki'
6) Nee hoor. Ik leer jou niets, ik schijt gewoon op je.
7) Je wist nog niet dat tweede-generatie-kinderen ook kunnen     trappen he? Ewa HIERRRR op je smoel.   
8) blank uitschot 
9) Ken je plaats, met je afstamming van het blanke apenprimaat.   

Ik heb de regels 1 keer overtreden en wel hiermee:

Maar om je dan niet alweer een reden te geven om nog zo'n post te plaatsen, het zal je vader wel geweest zijn. En dat maakt jouw dus mijn halve bastaard-kind

Dit was omdat ik me dermate aangevallen voelde dat ik echt de drang niet kon onderdrukken om hem even persoonlijk te beledigen.

Ik verdien het dus om een dag gebanned te worden, en volgens mij Tamza 3x levenslang.

Verder vind ik het jammer dat er geen inhoudelijke discussie gevoerd is, maar ach dit kan ik niemand kwalijk nemen. Het zal wel aan mij liggen :)

DoeiDoei



Tamza

Tééééring, wat ben jij een NSB'er zeg. Heb je dat van je grootouders geleerd ofzo, die Joden voor een knaak per stuk gingen verraden?

Bah

Laysa

#53
Citaat van: nikki op 16/11/2004 om 03:55:51
Ik zag pas na mijn oorspronkelijke bericht dat er hier zoiets bestaat als een soort van regelement,
dit is de link waar het over gaat; .......................................

Verder vind ik het jammer dat er geen inhoudelijke discussie gevoerd is, maar ach dit kan ik niemand kwalijk nemen. Het zal wel aan mij liggen :)

DoeiDoei




VRIJHEID VAN MENINGSUITING!!!!! Je mag toch alles zeggen, zegt Nederland ??? Waar maak je je dan druk om? Of hebben alleen Nederlanders het alleenrecht op die vrijheid (van belediging)? ;) ...

Jij bent echt een ongelooflijk ZEIKwijf .... effe serieus zoek hulp -> www.riagg.nl .... want jij hebt een antimarokkanensyndroom door de zogenaamde "problemen" die je met ze hebt ...

De discussie is inhoudelijk geweest, maar als jij de feiten verdraait en de realiteit enkel en alleen op jouw manier ziet ... dan zal er nooit een volwaardige discussie zijn ...  Je leeft, zoals velen, in een illusie ... als je een koekje van eigen deeg krijgt moet je juist blij zijn ... en niet onzin gaan prevelen .... over kleinzerigheid gesproken ....

Help jezelf ... klik op die url ... :)

Isefrawen



nikki is typisch zo'n rechtse (politiek-rechts is in de mode bij dit tuig) nederlander die zodra wat in de media  hoort over marokkanen, ze gelijk zichzelf en haar familie als slachtoffer naar voren brengt. huichelarij op het niveau: voorzitter van LPF die zichzelf en mat herben een dreigbrief schrijft...

Ga toch je goden-nicht pim fortuyn - de grootste nederlander ooit -  aanbidden mens; dan doe je tenminste iets dat in je ware aard zit!

bannen die shit!

Sabadilla

#55
Een paar handige tips voor je Nikkie de Nik om je woede ergens af te reageren, zodat je toch niet naar de Riagg hoeft te gaan. We geven je uiteindelijk toch nog een kans, iedereen verdient een 2de kans jij dus ook. Ik las vandaag in een tijdschrift "Ode" het volgende stukje "Hoe vermijdt u therapie?" Ik moest dus meteen aan je denken, ik hoop dat ik je ermee kan helpen, mocht dit niet helpen dan -----------> www.riagg.nl

· Neem uzelf zo min mogelijk serieus. Ga voor een spiegel staan en trek rare gezichten, ook in openbare ruimten.

· Neem een huisdier dat bij u past en geef het een rare naam. Vergeet er niet voor te zorgen.

· Ga sporten. Squashen en badminton zijn keurig beschaafde sporten waarin uw agressie zich kan kanaliseren. Of hang thuis een boksbal aan het plafond om er af en toe tegenaan te rammen. (Verwar de boksbal niet met het huisdier.)

· Maak muziek. Zing. Dans. Ga tekenen of knutselen. Ontlaadt uw creativiteit en expressie.

· Neem uw geliefde en uw vrienden in vertrouwen. Als u dat niet lukt, heeft u zich omringd met de verkeerde mensen. Verlaat huis en haard en begin een leven als zwerver in Parijs. Staat u die overstap niet aan: neem dan uw geliefde en uw vrienden in vertrouwen.

· Accepteer uzelf zoals u bent. Leer hoe u zichzelf en anderen kunt vergeven. Sla er desgewenst de bijbel of uw al dan niet gezonde verstand op na.

· Als u tóch een probleem heeft: sluit de ogen, concentreer u goed op het probleem, drie minuten lang, zeg dan hardop: ‘Interessant!’ en begin heel hard te lachen. Ga door met lachen tot u pijn krijgt in uw kaakspieren. Dan is het mooi geweest. Ga over tot de orde van de dag.

· Bedenk dat u in het licht van de eeuwigheid slechts een nietige sterveling bent, steeds een stapje dichter bij de dood, terwijl de wereld alsmaar voortraast.

· Maar het allerbeste is: vermijd psychische problemen. Doe werk dat nuttig is en dat u voldoening geeft, eet gezond (goed kauwen!) en houd van de mensen om u heen.



Samariaan

ik vraag voor een ban voor L_L aangezien ze me in de volgende reply heeft uitgescholden:

Citaat van: L_L op 15/03/2005 om 15:33:26
het ging me om de sieraden mo....ik trouw zoiezo niet

dusssssssss

bitch :P

Samariaan


athsaynou


AdamX

liefde en haat relatie athsaynou