Heeft iemand de regels overtreden?

Gestart door admin, 08/07/2004 om 15:03:17

ataynahnah

Kan Imazighen_hater aub geen Levenslange Ban krijgen!!

3alouch

MAYAMI IBALA3 AMAZIGH.NL MANTASABABAANAS ???????????????????

Maghribi hor

Beste Admin,

Zie mijn reactie:

Antwoord #91 Gepost op: 05/05/2008 om 14:48:50   


Quote from: allasian op 05/05/2008 om 14:36:22
Quote from: Maghribi hor op 05/05/2008 om 14:20:26
Wij kwamen op eigen houtje. En er zijn meer dan genoeg over daar.

Ja joh ? Dus jullie kwamen helemaal aandrijven op een plankje hout, tot dat de marine jullie uit de Noordzee gevist had. Woaw ! jullie moesten wel ten einde raad zijn geweest.


Je gaat mij maar ondergronds uitschelden: "Ik heb nog heel veel voor jou in petto, vieze zandaap. just keep coming....." middels privé berichten.

Beste Admin,

Kunt u hier tegen opteden a.u.b. Deze meneer gebruikt privé berichten om te schelden op mij. 

Botermes

Maghribi hor




(Geen onderwerp)
« Verzonden aan: allasian Gepost op: 05/05/2008 om 14:50:29 »       

--------------------------------------------------------------------------------
Wat laf van je. Typisch riffie gedrag. 

Berkoekes

Ik vind dat jullie twee zeikerds allebei gebanned moeten worden. Echte mannen (of vrouwen) komen voor zichzelf op als ze door een ander worden belasterd. Ye mieten..

SAMADIE

net kleine kinderen, die bij de juf gaan klagen.

Berkoekes

Citaat van: SAMADIE op 05/05/2008 om 17:43:04
net kleine kinderen, die bij de juf gaan klagen.
Let maar op. Nu gaan ze bij admin klagen dat je ze kleine kinderen noemt.

SAMADIE

allebij vallen ze mensen aan, vervolgens hebben ze niets meer te zeggen dan gaan ze bij adm klagen.
ik zeg het nog een keer twee KLeine Kinderen.

Botermes

Wat ist er ? Ik laat alleen zien dat hij niet zo onschuldig is als hij probeert te doen overkomen. Wat ist er ? Ik ben Allasian, weet je. Ik heb schijt aan jullie. faaack yew

SAMADIE


Maghribi hor

Ja ik ben een kleuter die de juf erop wijst dat een ander de regels van deze site overteedt. Ik hou er niet van om uitgescholden te worden en voortaan zal ik dat keer op keer melden bij Admin.

Jullie zijn natuurlijk geen kleuters, maar echte heren.

SAMADIE

jullie albij schelden mensen uit en gaan bij de juf klagen. kleuters.

Maghribi hor

Nogmaals: in beginsel heb ik niemand uitgescholden.
Wel hebben anderen zich beledigd gevoeld door mijn opvattingen betreffende het vaderland. Die subjectieve ervaring hebben zij beantwoordt met gescheld. In eerste instantie ben ik hier niet op ingegaan maar na een tijdje heb ik ze van repliek gediend (koekje van eigen .. ).

Dat jij mijn melding bij Admin ziet als klikken bij de juf moet je zelf weten. Ik lig er niet wakker van. Jij bent natuurlijk volwassen dat je met een dergelijk kinderachtig voorbeel komt op te proppen. Het vast niet eens zo lang geleden dat je zelf op een kleuterschool hebt gezeten, vandaar dat je nog zo goed weet.

SAMADIE

Citaat van: Maghribi hor op 06/05/2008 om 13:55:34
Nogmaals: in beginsel heb ik niemand uitgescholden.
Wel hebben anderen zich beledigd gevoeld door mijn opvattingen betreffende het vaderland. Die subjectieve ervaring hebben zij beantwoordt met gescheld. In eerste instantie ben ik hier niet op ingegaan maar na een tijdje heb ik ze van repliek gediend (koekje van eigen .. ).

Dat jij mijn melding bij Admin ziet als klikken bij de juf moet je zelf weten. Ik lig er niet wakker van. Jij bent natuurlijk volwassen dat je met een dergelijk kinderachtig voorbeel komt op te proppen. Het vast niet eens zo lang geleden dat je zelf op een kleuterschool hebt gezeten, vandaar dat je nog zo goed weet.

als het je niets doet waarom reageer je dan, o jah ik zit nog op de kleuterschool ben blijven zitten.

Bades

Citaat van: SAMADIE op 05/05/2008 om 17:43:04
net kleine kinderen, die bij de juf gaan klagen.


Marokkaanse juf dan. die zijn er nooit.