Heeft iemand de regels overtreden?

Gestart door admin, 08/07/2004 om 15:03:17

Aqsil

Citaat van: Urmaksen op 16/07/2004 om 15:18:44
admin....hierbij dien ik een klacht in tegen de mensen die mij om niets beschuldigen en ook tegen Mbtiziaza...hij stuurt me pm die boordevol bedreigingen zitten

hoop dat je er wat mee doet

vriendelijke groeten
Dit is ook kindearchtige vind je niet. Admi, Samir, papi, mami, .... zoek hulp.

ayuda

Citaat van: Urmaksen op 16/07/2004 om 15:01:35
admin..............ik heb niks gestuurd

Zo, meneer of mevrouw Urmaksen heeft opeens retrograde amnesie? Doe niet zo zielig.
Maar jij wordt natuurlijk niet geband, wees maar niet bang.
De dingen die jij al ongestraft hebt kunnen roepen, het kan niet erger, dus ik neem aan dat jij een onbanbaar lid bent.

Aqsil

#17
....

amazigh_roos

Citaat van: ayuda op 18/07/2004 om 11:11:42
Citaat van: Urmaksen op 16/07/2004 om 15:01:35
admin..............ik heb niks gestuurd

Zo, meneer of mevrouw Urmaksen heeft opeens retrograde amnesie? Doe niet zo zielig.
Maar jij wordt natuurlijk niet geband, wees maar niet bang.
De dingen die jij al ongestraft hebt kunnen roepen, het kan niet erger, dus ik neem aan dat jij een onbanbaar lid bent.

Hij is geband hoor!!

abrid

Die Jakhals die heeft het ook te bont gemaakt die mag je bannen voor altijd. Wegens discrimenirende uitlatingen jegens ons broedervolk de Igzanayen!

Aqsil

Citaat van: abrid op 20/07/2004 om 09:08:51
Die Jakhals die heeft het ook te bont gemaakt die mag je bannen voor altijd. Wegens discrimenirende uitlatingen jegens ons broedervolk de Igzanayen!
Hij heeft MBTi en medelain ook uitgescholden!

Dora

mij ook :(....

maar hoeft niet zo zeer geband te worden hoor...

Aqsil

Citaat van: lopende_lach op 20/07/2004 om 15:05:08
mij ook :(....

maar hoeft niet zo zeer geband te worden hoor...
Vind ik ook.
nog even geduld en hem verzoeken om alsog de regels te respecteren.

Dora

precies >> misschien aan MBT hem te onderwijzen hoe de geschiedenis werkelijk in elkaar zit..misschien worden ze alsnog dikke vrienden :)..

MBTiza

ik zie himiet de volgende keer weer, zo heet ie meneer de Jakhalsje

Dora

ewa twarieth..kent zijn naam al...MBT dit wordt jouw klusje in die 4 weken vakantie :P...ik richt me alleen op de vrouwen dus kan je niet helpen :)..

MBTiza

je mag van me in elkaar slaan...hahhaha

Arrows

goh gaan we ook nog lopen klikken en namen noemen van mensen die je eventjes niet aanstaan?gezeik allemaal

amazigh_roos

#28
Mensen verdienen kansen of niet?? Ik vind van wel :D

mobeton

Mensen die tegen een Berber/RIF-staat of een land waarDe RIF-TAMAZICHT taal wordt gesproken zijn motten opdonderen BETONMO