Heeft iemand de regels overtreden?

Gestart door admin, 08/07/2004 om 15:03:17

Dobry Den

Citaat van: Al Zenati op 19/01/2006 om 22:25:40
Door de feministische beweging zie je buiten geen meisjes meer maar shwataan

De moeder vroom met een hoofddoek en een jelaaba

maar de dochter met

-geepileerde wenkbrauwen (vervloekt door Allah)
-blond haar
-spannende broeken
-hoge hakken
-ne goeie pot schmink
-spannende hemdje

dus als je dan de dochter gaat vergelijken met de moeder dan is er zo'n groot verschil

ik denk persoonlijk 70percent van de marrokaanse meisjes zijn om zeep voor mij toch,

Citaat van: Al Zenati op 21/01/2006 om 11:12:14
Halo Mensen, ik herhaal

-een vrouw moet maagd zijn, dit wil zeggen dat ze moet bloeden,

Indien dat vrouw toch niet bloed en ze beweert maagd te zijn, dan zal ik haar terugsturen naar haar ouders,

ieder jongen die dit niet doet is ofwel een Ajebli of een losse Arifi, zo',n soort Shmet,

Volgens de Islam moet zowel de vrouw als de man maagd blijven, dat  staat vast

Maar i/d praktijk merk je vaak op dat veel mannen niet meer maagd zijn maar steeds een maag eisen

Als je een ontmaagde meisje gaat vergelijken met een ontmaagde man, dan zul je een groot verschil merken,

Een man is ondanks zijn verleden in staat terug te keren naar het geode pad, maar een ontmaagde meisje niet,

Een meisje hoort juist meer haar kuisheid te bewaren,

zoals jullie weten heeft Profeet Mohammed vzmh ons gewaarschuwd voor de vrouwen "hij zei de grootste vereleiding na mijn dood zullen de vrouwen zijn "

De vrouw is in staat om de verstandigste en sterkste man neer te halen

De vrouw van de eerste mens Adam is er zelf in geslaagd om de mensheid uit de paradijs te jagen

Het is daarom dat het juist de vrouw is, die  meer haar kuisheid moet bewaren, zij moet kortgehouden worden,

want indien zij haar verlegenheid kwijtgespeeld heeft is zij tot alles in staat,

Alhoewel deze uitspraken niet duidelijk tegen de regels van dit forum indruisen, gaat Al Zenati hiermee een grens te ver. Of hij hier nu de clown, de advocaat van de duivel of een mens met een oprecht mening uithangt, zijn beschrijvingen van de vrouw zijn generaliserend, discriminerend, beledigend, kwetsend en ga zo maar door. Woorden die niet op een respectabele forum horen en uitspraken waar geen discussie over gevoerd zou moeten worden.

E3ber_Tastite

http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=3477.from1138314820;topicseen#msg181166

Rascitische en beledigende woorden tegen mij en een andere lid:

Het betreft die oversekste wijf Queen of tamazgha, en die puber Hoceima freak en nog iemand anders.

onwetend

http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=3477.from1138367636;topicseen#msg181272
mijn moeder word hier voor slet uitgemaakt en word bedreigd met kogels en wat dan ook.het gaat hier om alhoceimafreak

BEN HIER NIET VAN GEDIEND!!!!!!

Memma

http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=3477.from1138370025;topicseen#msg181374 Kan hier wat aan die hoceimafreak gedaan worden. Ben blijkbaar ook niet de enige die zich aan haar stoort.

groenebriefjes

Me buurman heb regel overtreden, k zag m pissuh in de bosjes...

Heksje25

Citaat van: Hadou op 23/03/2006 om 18:19:09
Citaat van: IZOURAN op 23/03/2006 om 18:13:45
Waarom noem jij Mara een rat/muis?
Nee, ik noem hem niet rat of muis. Heks en mara noemen elkaar zo.
Ik wilde enkel Heks op die berichten attenderen.
Mara is OK. Dat weet hij.

O jee en Heks is niet Oke......Maar heks weet wel dat ze oke is dus  What ever ::)

Heksje25

Citaat van: tippi op 24/03/2006 om 12:14:43
Citaat van: Hadou op 23/03/2006 om 18:05:03
http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=8972.from1143133207;topicseen#msg196639

Heks 25 gaat off topic.
He dit is persoonsgericht dit soort reactie's kom je dagelijks tegen... ::) ::)
Ja dat dacht ik dus ook tippi maar goed zoals ik zei What ever

groenebriefjes

Lâle

Citaat van: tippi op 24/03/2006 om 13:19:21
Ben je nog niet op de hoogte? ze  hebben dictators hier op amazigh.nl :D :D toch ana  ;)

Ik ben geen dictator. Wil gewoon zo nu en dan het gehalte irritante mensen wat uitdunnen.

Heksje25

Citaat van: tippi op 24/03/2006 om 13:19:21
Citaat van: Heksje25 op 24/03/2006 om 13:14:05
Citaat van: tippi op 24/03/2006 om 12:14:43
http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=8972.from1143133207;topicseen#msg196639

Heks 25 gaat off topic.
He dit is persoonsgericht dit soort reactie's kom je dagelijks tegen... ::) ::)
Ja dat dacht ik dus ook tippi maar goed zoals ik zei What ever
Ben je nog niet op de hoogte? ze  hebben dictators hier op amazigh.nl :D :D toch ana  ;)
Had wel zo'n vermoeden.....en die dame die het over uitdunnen heeft??? Wist niet dat zoveel mensen zich met mij bezighielden. Maar ach ik trek het me toch niet persoonlijk aan dus jah...laat maar gaan. :D

Lâle

Citaat van: Heksje25 op 24/03/2006 om 13:45:53
Had wel zo'n vermoeden.....en die dame die het over uitdunnen heeft??? Wist niet dat zoveel mensen zich met mij bezighielden. Maar ach ik trek het me toch niet persoonlijk aan dus jah...laat maar gaan. :D

Ik houd me verder met niemand bezig. Heb maar 2 verzoeken aan jou: voer je privégesprekken met Mara aub via pm. Een keer een opmerking kan wel, maar niet pagina's vol. Ten tweede, citeer niet hele lappen tekst. Alleen het laatste citaat is van belang, haal de rest dus even weg, dit leest makkelijker en dan hebben we geen pagina's vol met citaten.

Heksje25

Citaat van: Lâle op 24/03/2006 om 13:53:32
Citaat van: Heksje25 op 24/03/2006 om 13:45:53

Ik houd me verder met niemand bezig. Heb maar 2 verzoeken aan jou: voer je privégesprekken met Mara aub via pm. Een keer een opmerking kan wel, maar niet pagina's vol. Ten tweede, citeer niet hele lappen tekst. Alleen het laatste citaat is van belang, haal de rest dus even weg, dit leest makkelijker en dan hebben we geen pagina's vol met citaten.

Overdrijven is ook een vak.En wie mag jij dan wel niet wezen met je verzoekjes...ga er lekker mee naar  een verzoekbank...Please get a life

Lâle

Citaat van: Heksje25 op 24/03/2006 om 14:29:58
Overdrijven is ook een vak.En wie mag jij dan wel niet wezen met je verzoekjes...ga er lekker mee naar  een verzoekbank...Please get a life

Het is gewoon een verzoek van een lid aan een ander lid. Doe ermee wat je wilt maar ga niet zeiken dat mensen het zogenaamd op jou gemunt hebben. Normaal reageren is ook een vak, en complot theorieën zoeken al helemaal.

tamazightsnoepje

Heks 25 gaat off topic.

als jij  haar beloofd een leven te gaan zoeken en niet 24 uur per dag online te zijn zal zei minder oftopic gaan

je bent niks anders dan een slijmbal wil je zo graag moderator worden.

tip

ga leven en laat leven