Heeft iemand de regels overtreden?

Gestart door admin, 08/07/2004 om 15:03:17

admin

Onwetend, je lokt het zelf uit. Kan niets doen sorry.

onwetend

Citaat van: admin op 28/10/2005 om 12:47:16
Onwetend, je lokt het zelf uit. Kan niets doen sorry.
hoe bedoel je ik lok het zelf uit? ik heb een kl8 ingediend omdat me ouders er bij betrokken zijn verdomme!!!!!

groenebriefjes

Citaat van: onwetend op 28/10/2005 om 12:50:19
Citaat van: admin op 28/10/2005 om 12:47:16
Onwetend, je lokt het zelf uit. Kan niets doen sorry.
hoe bedoel je ik lok het zelf uit? ik heb een kl8 ingediend omdat me ouders er bij betrokken zijn verdomme!!!!!
owja? Mijn ouders ook...ga nu ni zo janken. ;D je lijkt wel een klein kind.

admin

Alles op een rijtje:
Onwetend vertelt roddels over don-rifi
Donrifi wordt boos
Onwetend noemt don rifi's moeder een NL Hoer
Onwetend begint een NSB actie bij mij zodat ik iets tegen don-rifi doe.

Besluit: onwetend wordt verwijderd en gebanned.

PS: die pm's van onwetend naar don-rifi zijn ook daadwerkelijk verstuurd.

groenebriefjes

Fijn dat je dat allemaal eerlijk uit heb gezocht admin. Maar hij hoeft van mij ni verwijdert te worden, maar ja die keus is aan jou. Ik zette die pm hier om te laten zien dat hij het zelf uitlokt. Ik hou me gewoon in.

onwetend

wie zegt dat? dat ik roddels vertel over don-riffie? en laat ik mij pm"s van hem maar niet hier op zetten dat is te schandalig voor deze site? maar alsnog leg ik mij bij deze besluit

admin

Citaat van: onwetend op 28/10/2005 om 13:06:17
wie zegt dat? dat ik roddels vertel over don-riffie? en laat ik mij pm"s van hem maar niet hier op zetten dat is te schandalig voor deze site? maar alsnog leg ik mij bij deze besluit
Laat ze hier maar zien........graag VOOR dat jij zei dat zijn moeder een nl hoer is.

groenebriefjes

Die heeft ie niet, en als hij die wel heeft dan is het ni echt eerlijk want ik heb zijn pm's gewist. Maar ja, we zien wel.

onwetend

Citaat van: admin op 28/10/2005 om 13:08:40
Citaat van: onwetend op 28/10/2005 om 13:06:17
wie zegt dat? dat ik roddels vertel over don-riffie? en laat ik mij pm"s van hem maar niet hier op zetten dat is te schandalig voor deze site? maar alsnog leg ik mij bij deze besluit
Laat ze hier maar zien........graag VOOR dat jij zei dat zijn moeder een nl hoer is.
wie vraagt hier nou om NSB acties man? verwijder mij maar of blok me maar is toch goed? ik zeg nix als dit het beleid is van amazigh.nl wij hadden onderlinge ruzie grootte deel is via pm gestuurd maar ja we zijn allebei te ver gegaan en ik wil er wel voor op draaien ik draag toch bijna nix bij aan deze site
afz:onwetend

groenebriefjes

Helaas gaf je mij reden om te ver te gaan, ik heb nooit 1 ding geroddelt over jou, en jij komt roddelen over mij terwijl je mij ni kent. Je hoort mij ni klagen over dat, van mij hoef je ni verbannen te worden. Maar ja, dat is iets tussen jou en admin. Ik bemoei me ni meer mee. Vind het goed geweest zo. Zonde van de tijd.

Isefrawen



soumaya opent overal topics over een gratis te ontvangen mobiele telefoon... piramide-spel zooi waar een hoop mensen in de financiele shit zijn terecht gekomen...

het bestellen van goederen via internet om een "gratis" cadeau te krijgen...

Samariaan

#131
Kunnen die mensen die die "gratis kado's websites" lopen te promoten een levensban krijgen?


groenebriefjes

Hey admin, trap die 2 homofiele bledders ff weg, die tamtout en die gaymaat van 'm.  Tis Geen parkeerplaats hier voor Rwaffa-haterz.

onwetend

hey wat is de reden dat ariri geband is ?????????????? mesen worden hier geband om persoonlijke redenen!!!!!!!!!!! graag zou ik hier een reactie op willen!!!

ayned_m

Citaat van: TAKANARIT op 30/12/2005 om 10:27:32
http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=8035.0



Ene ayned ruïneert mijn topic en hij loopt steeds uit schelden, hij heeft het steeds over khadija the tasussit of zo, he is fucked up, man.
Waarom lieg je nog steeds? hehehh waarom vertel je niet aan mensen wie je bent en wat is je doel op deze site?  als je dat doet  dan zijn we vrienden , als je zo blijft dan heb ik ook niks te doen ! iwa zid  en wij zien het nog !