Heeft iemand de regels overtreden?

Gestart door admin, 08/07/2004 om 15:03:17

onwetend

ow wat ben jij erg zeg als admin hier op ingaat.....
dan  ga ik klagen bij de KLAAGMUUR!!!

groenebriefjes

diep triest....ik d8 dat de nsb al 50jr vergeten was...blijkbaar niet..

miss.F.

Citaat van: onwetend op 29/08/2005 om 16:57:16
ow wat ben jij erg zeg als admin hier op ingaat.....
dan  ga ik klagen bij de KLAAGMUUR!!!

klaag ze!

Inuit

Citaat van: onwetend op 29/08/2005 om 16:57:16
ow wat ben jij erg zeg als admin hier op ingaat.....
dan  ga ik klagen bij de KLAAGMUUR!!!
In het kader van efficientie; kun je ook meteen voor mij klagen. Ik zal je een lijst met punten toesturen.

antaios

hmm...ben verbannen...voor 1dag! Me leven is geruineerd :'( whahahaha

antaios

kan ik nu vanaf 12uur weer met me andere naam online hier of moet ik w8en tot 15:30 ofzo morgenmiddag?

tiztounia

Bij deze dan Admin namens Igwentje(zij wil niet reageren dus doe ik het voor haar) wil ik laten weten dat onwetend te ver is gegaan. Zie zijn reacties ,op recente en niet recente berichten van haar. Dat is niet normaal het is te zien dat hij obsessief op zoek naar haar gaat om haar vervolgens onderuit te halen. Zie vb mannen--> berberse jongens en algemeen--> en hen dan.

onwetend

Citaat van: tiztounia op 08/09/2005 om 18:55:18
Bij deze dan Admin namens Igwentje(zij wil niet reageren dus doe ik het voor haar) wil ik laten weten dat onwetend te ver is gegaan. Zie zijn reacties ,op recente en niet recente berichten van haar. Dat is niet normaal het is te zien dat hij obsessief op zoek naar haar gaat om haar vervolgens onderuit te halen. Zie vb mannen--> berberse jongens en algemeen--> en hen dan.
weyoow rijg ik nou een ban voor commentaar of omdat ik voor mezelf opkwam?!

admin

LL en don-rifi krijgen een waarschuwing. Ik heb het al eerder gezegd, dit is geen theekrans topic. Als je neits met een klacht te maken hebt dan moet je hier NIET reageren. tiztounia klaagt namens ighwentje en dat mag, onwetend mag daarop reageren maar jullie hebben er niets mee te maken dus hou je erbuiten.

Tiztounia, als je klaagt dan graag de link naar de berichten waarin de regels van dit forum worden overtreden anders kan ik er niets mee, ik ga niet zelf op zoek naar berichten.

Dora

wat krijgen we nou...tezz zeg al niets meer..

admin


Tama

nou ja zeg onwetend...verman je toch eens. jij bent toch altijd tegen allerlei vormen van vertrutting. probeer wat op te steken van deze site en hou voor de rest je muil dicht.

akechdin.

onwetend

http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=6877.from1129735870;topicseen#msg154029
ik word hier  ergens van beschuldigd en me ouders worden er bij betrokken en voel me zwaar op me teentjes getrapt door dezeman genaamd don-rifi

groenebriefjes

Citaat van: onwetend op 19/10/2005 om 17:35:37
http://www.amazigh.nl/aforum/index.php?topic=6877.from1129735870;topicseen#msg154029
ik word hier  ergens van beschuldigd en me ouders worden er bij betrokken en voel me zwaar op me teentjes getrapt door dezeman genaamd don-rifi
hahaha zo triest. Doe maar zo, nu ziet ieder1 hoe jij bent. Wil je nu een zakdoekje jongen?

groenebriefjes

#119
tel de spellingfouten! ;D

onwetend



   
(Geen onderwerp)
« Verzonden aan: Don-Rifi Gepost op: 19/10/2005 om 17:31:40 »    Â   
------------------------------------------------------------------------
kk junkie je scheve tanden van je tfoe  je bent de kind  van nl hoer je vader heeft  je oeder  gebruikt voor papieren daar ben jij uitgekomen a skelet vieze junkie  tfoe


whoehahaha, en zie je mij klagen omdat jij gaat schelden over ouders in pm? Neej toch...en euhh....plaats jezelf de rest of moet ik het doen? ;D