naar je eigen kijken

Gestart door ras, 28/05/2004 om 14:10:38

Masja

#15
ach wat is ie toch schattig he?
hij méént het echt, zeker weten

Massugrada

#16
hij is zeker schattig.....qutchie qutchie

Masja

#17
hahahahahahaha...nu hou op, dat is niet leuk voor hem hoor

ras

#18
jongens!!iets rustig je wil niet weten hoeveel maroc FBI
hier zijn en met ons zitten te lezen

Massugrada

#19

Citeerjongens!!iets rustig je wil niet weten hoeveel maroc FBI
hier zijn en met ons zitten te lezen


huh??

Yugurthen

#20
FBI HIER oh shit.

Masja

#21
so what????

Samariaan

#22
Guerilla orlog? revolutie? Jullie kunnen geeneens 1 dag zonder stroom en warm water

Masja

#23
o maar ik wel hoor als het moet, ik kan me prima behelpen en improviseren als ik ergens een tijdje ben waar geen elektriciteit en stromend water is (water uit de put is ook lekker hoor)
en wat denk je van kaarslicht bijv.?

Yugurthen

#24

CiteerGuerilla orlog? revolutie? Jullie kunnen geeneens 1 dag zonder stroom en warm water




hoor wie het zeg ik bven bezig met een plan ja

ras

ik zie alleen 4 man reageren op iets belangrijk waar is de rest van imazighen allemaal groot mond maar daden vergeet het maar ik wacht nog af.ik heb sinds 1989 geen contakten meer met marokanen en dat vindt ik niet vreemd

Yugurthen

#26
wij komen terug

ras

#27
wie kom terug ? in1984 was ik in NADOR en ik heb en hop meegemakt ik ben niet weg geweest!!!!!!!

Arrows

#28

Citeerik zie alleen 4 man reageren op iets belangrijk waar is de rest van imazighen allemaal groot mond maar daden vergeet het maar ik wacht nog af.ik sinds 1989 geen contakten meer met marokanen en dat vindt ik niet vreemd

zehma mensen gaan een beetje op internet afspraken maken over een "aanval" ...jij bent echt grappig...

Enne Massu niet yugurten op zitten f**ken he... want ik zie t al helemaal voor me want Yugie heeft er al helemaal zin in!hij is nog jong...moet nog veel leren...we horen wel over een paar jaartjes verder wat hij er dan van denkt!

ras

waarom kraken jullie elkaar eigenlijk als je een idee hebt vertel  het maar, anders ga je  naar MSN!!!!!!!